Dăruiește o bucurie!

Nici nu știu cum să încep. De fapt, nu știu care început ar fi potrivit. Habar n-am. De fiecare dată mi-am făcut scenarii în minte despre ce și cum voi scrie postul, ajungând să scriu mereu altceva. Acum nici măcar un scenariu n-am. Nici să-l urmez, nici să-l schimb. Nimic. Nu-mi găsesc cuvintele potrivite pentru a scrie așa ceva.

christmas_give_give_give_

Am găsit de curând, adică acum două zile, un concurs. Concurs, pe care, de fapt, nici măcar nu l-am găsit eu, ci mi-a fost arătat. Mi s-a părut ceva așa… abstract. Nu prea înțelegeam eu ce mâncare de pește era pe acolo, căci, nu-mi plac mâncărurile de pește.  Am rămas însă pe site-ul ăla cu bucurii și tot citind bucurie după bucurie, m-am gândit și eu, cu unicul neuron disponibil, să fac o bucurie. Să încerc să fac o bucurie. Bucurie pe care o veți putea citit în rândurile următoare.

În ultima vreme, pe Facebook, circulă o ghicitoare cu o girafă. Ei bine, publicând-o și eu, a ajuns până într-un spital, la o fată cu leucemie. E cumplit să ai o astfel de boală. E cumplit să ai orice boală. E cumplit să fii un copil cu leucemie. Un caz grav de leucemie.
Aș vrea să aduc un zâmbet pe chipurile copiilor cu leucemie. Să le fac o zi din viață puțin mai fericită. Să le cruț din suferință. Aș vrea, ca astfel, să salvez o viață. Să salvez un caz grav sau chiar mai multe, dacă este posibil. Aș vrea să le ofer o speranță mai ales celor care au nevoie de o operație urgentă.

Este importanta pentru mine deoarece

Notez cu simbolul infinit importanța. Știu ce însemnă chinurile unei boli, ce înseamnă suferința și ce înseamnă pentru un copil ca moartea să îi fie aproape. Consider importantă curmarea suferinței.

După cum bine ați citit și observat, există bucuria în sine și importanța acesteia pentru mine. Din păcate, niciuna din cele două, adică importanța și bucuria, nu contează prea mult. Contează, dar nu suficient. Un procentaj mare în obținerea celor o mie de euro pentru îndeplinirea bucuriei, o au voturile bucuriei și recomandările acesteia pe Facebook. Cu cât sunt mai multe, cu atât cresc șansele ca un copil, sau mai mulți, care suferă de leucemie, să facă un pas spre vindecare.

Așadar, rugămintea mea este următoarea:

Știu că sună a cerșit. De fapt e cerșit. Vă cerșesc un vot și un share („Votează bucuria” – în dreapta textului + o recomandare pe facebook acolo) la următorul link de aici: https://bucuriisimple.ro/bloggers/dana-rogoz/com6634382279/
Chiar vreau ca mia aia de euro să ajungă la un copil cu leucemie :D.
Mulțumesc!!!

De votat, bucuria se poate vota o singură dată. Recomandare se poate da de câte ori vreți voi. De câte ori aveți bunăvoința de a da o recomandare să mai vadă și alții și… cine știe… poate votează și ei.

Și ca să nu ziceți că sunt rea și vă las să vă pierdeți pe site-ul ăla așa simplu, am să vă las și o poză cu localizarea celor două butoane (votează și recomandă) unde se poate vota și recomanda.

Hai să salvăm o viață împreună. Și tu poți ajuta un copil ce se zbate între viață și moarte. Sau mai mulți!!!

*** Click pe link-ul de mai sus, ori pe poza de mai jos.

Untitled

24 de gânduri despre &8222;Dăruiește o bucurie!&8221;

  1. Ca tot sunteti aici mai multi oameni de bine, voi reveni cu o pagina a unei tipe de la o fundatie, pagina pe care sunt expuse scrisorile catre Mos Craciun venite de la niste copii bolnavi de leucemie si alte boli din acestea urate ce sunt tratati la spitalul Fundeni.

Spune-mi părerea ta!

