Zi neagră

Astăzi a fost o zi neagră. Și la propriu și la figurat. Dimineața cețoasă parcă mi-a oprit sângele prin vene. M-a transformat într-un robot. Mi-a blocat mintea și sufletul. Tot. A fost o zi neagră prin însăși culoarea ei cenușie-negricioasă. O ceață strânsă în cablurile ce atârnă între un stâlp și altul pe străzile pustii.

CAM01885

Negru. Negru în adâncuri. Un negru ce a ieșit la suprafață.

Negru a fost și pe net și prin toate magazinele. Duminica neagră. Nu știu dacă doar mie, ori și vouă vi se pare că are o conotație macabră sintagma asta de „vinerea neagră”, ori, pe engleză, „black friday”. Nu știu de ce, dar eu una mă gândesc la un cimitir plin de ceață și sunete abstracte. Iar azi, de dimineață, cu ceața din jurul meu, mă simțeam ca între două lumi pline de viață și de moarte.

Reduceri. Reduceri peste reduceri. Prețuri moarte și multe vânzări. Mă uitam prin pauze din laboratorul de informatică la ofertele lor și-am văzut de la tablete de câteva sute de lei, până la televizoare de o sută de milioane și mașini de zeci de mii de euro, iar oamenii se tot vaită în timpul anului că nu găsesc autoturisme noi si second hand la prețuri rezonabile. Păi… dacă nu le luați de „black friday” :D. Eh.. dacă tabletele ori telefoanele erau sau nu erau vândute, televizorul ăla la o sută de milioane și mașinile erau aproape toate în stoc epuizat pe la ora opt jumătate dimineața.

Ahhh.. ce mi-aș mai fi luat și eu o mașină. Păcat că n-am carnet… și nici bani… și erau și vândute :D. Dar mai e timp până la anul. Am să fiu mai rapidă. Am să prind eu mașinile alea, câteva, nevândute… iar atunci, atunci dacă totuși o să am carnet, nu o să am destui bani :D. Însă, măcar le prind și eu nevândute. Îmi satisfac și eu plăcerea sadică de a mă uita la ele… și atât.

Iar mi-am recitit articolul. Și rău am făcut. Cuvintele astea de mai sus sunt de o banalitate ieșită din comun. Nu transmit nimic interesant. Am scris, probabil, ca să scriu. Să nu zic că nu am făcut-o. CĂ nu mi-am întinat propriul blog cu atâtea cuvinte fără sens. Sper, totuși, ca măcar poza să-l ridice undeva, aproape de linia de plutire, oricare ar fi ea.

33 de gânduri despre &8222;Zi neagră&8221;

Spune-mi părerea ta!

