Scrisoare către Moș Crăciun

Articolul este scris pentru competiția Super Blog 2013!
Această probă ne propune o scrisoare adresată lui Moș Crăciun care să contribuie la „Crăciunul în cele mai frumoase povestiri”. Nu știu dacă-mi va ieși.. dar dacă va fi să nu, iertați-mă, că-s și eu copil mic și nu știu. Ododododdodo.

***

„Dragă Moș Crăciun,
Eu, copil cuminte..
Stau și-ți scriu ție acum.


Mă rog ție, dragul meu,
Ca la bunul Dumnezeu,
Să mă scapi de bac,
Să mă scapi și de admitere,
Să-mi iei toți profesorii din cap.
Să dispară prin clipire.

Vreau, dacă și tu vrei,
Să te duci tu să le iei.
Să iei examenele toate,
Căci tu poate știi ceva mai multă carte.

Să știi că nu sunt un copil rău.
Sunt chiar un copil bun.
Dar sunt plictisit de moarte,
De tot ceea ce înseamnă carte.

Eu de mult îți cer,
Să o faci și tu pe Mark Twain.
Să mă faci un prinț,
Sau o prințesă,
Să mă duci într-un palat
În care să nu mai stau exilat.

Te mai rog, frumosul meu,
Să-mi lași mie timpul tău,
Să mă simt și eu un zmeu,
Să am vreme căcălău.

Nu știu dacă să-ți cer și fericire,
Căci din aia poate n-ai nici tu,
Dar te rog eu tare, tare,
Fă-mi pe plac amu
Și dă-mi un punctaj mare, mare.”

C’est fini la comedie. Dragii mei cititori și cititoare, scuzați-mi lipsa de experiență și iertați-mă că am făcut praf ideea de poezie. În apărarea mea, însă, vă pot spune că n-am avut mai multă inspirație :).
Știu că poezia n-are pe alocuri rimă… dar sunt și poeți adevărați care scriu tot fără rimă.

Sursă imagini: Google Images

25 de gânduri despre &8222;Scrisoare către Moș Crăciun&8221;

  1. Eu, ca cel maimmare „poet” în viață, am să te fac praf!
    Mi-a plăcut ideea ta de poezie! Copilăroasă, dar cui îi pasă? Este scrisă catre moșu’, așa ca nu vor fi pretenții. Concepția mea despre poezie (pe care nici eu nu o aplic mereu), este că trebuie să aibă muzică. Aceasta suplinește lipsa rimei. Trebuie păstrat ritmul zicerii. Nu știu cum se face. Eu scriu din instinct, fără să revin asupra scririi. Nu este bine, dar dacă revin, nu voi mai publica nimic.
    Să te scape de BAC? Dacă aș mai avea vârsta aceea adolescentină, nu mi-aș dori să scap de el, ci m-aș încuraja să-l depășesc cu brio, așa cum am și făut, de altfel. Dar lasă, că alta era tema. Poezia.
    Las locul și pentru alți comentatori!

Spune-mi părerea ta!

