Nebunie

Ăsta pe care sunteți voi acum, îi un blog PERSONAL (a se reține cuvântul personal, vă rog)! Ei bine, personal fiind el, eu pot scrie fi despre ce-mi trece mie prin cap, pot participa la concursuri și pot scrie advertoriale sub formă de povești. Având un blog personal, cel care scrie nu trebuie niciodată să scrie pe placul altora, el trebuie să caute să scrie mereu în primul rând pe placul lui, iar cei care rezonează cu scriitorul din spatele blogului să-l citească în continuare. Cine nu, să-și ia frumos tălpășița și să-și găsească bloguri cu adevărat pe placul lor 🙂

Astăzi voi scrie ceva care probabil nu o să intereseze pe nimeni, dar sper să vă amuze. Iar dacă nu vă amuză, înseamnă că sunteți niște oameni minunați, buni, ce cu siguranță veți ajunge în împărăția raiului și bla bla bla.

crazyness_by_ninachu713

Am picat în cap. La propriu și nicidecum la figurat. Se făcea a dimineață, pe la ora opt. Iar eu stau prost cu trezitul. De la opt dorm cel mai bine. Mama intră în cameră:

-E ooooopt! Trezește-te și tu azi, că ai școală!
-Da, da, da, acum.. îi zic eu de sub plapumă.

Ora opt și douăzeci…(facă o paranteză în care vă spun că am un ceas interior foarte precis și îmi dau seama cam cât e ora)… simt eu că trebuia să vină mama, m-am ridic brusc din pat și cum se face, cum nu se face, am plonjat, FOARTE ARTISTIC (a se reține asta) în cap. S-a deschis și ușa, în timpul acutului meu artistic, iar mama era ca la dentist. Habar n-am cum și de ce am căzut în cap. Știu doar că m-am ridicat brusc din pat și apoi am simțit o durere fulgerătoare. Oricum, a fost atât de artistic.. pff.. ca în filmele cu proști. Și dacă acum vă întrebați cum mă simt, ei bine… râd aiurea la pereți… destul de îngrijorător, nu? 😀

Oricum, cică-s simpatică… de parcă nu era de ajuns nebunia mea, trebuia să o amplific. Și ca să sar de la un subiect la altul, vreau să ningă… și m-am gândit eu cum ar fi să merg la Iași, că doar ei îs mai acolo, aproape de mama Rusie :D. Poate la ei o ninge mai repede… și uite așa mă apuc eu să googălesc (și da știu că nu există cuvântul ăsta, dar îl inventez eu… PROBLEM!?) sintagma „vremea iasi”. Dar neee…. nimic promițător… îi chiar ceva mai cald decât prin părțile mele :(, unde plouă. Așa că mai bine stau eu acasă cu tot cu durerea mea de cap și-mi aștept iarna mult iubită.

Știu, n-are nicio relevanță articolul ăsta.. nici măcar plonjatul meu în cap… iar acum stau serios și mă întreb, cât de prost trebuie să fii să vrei să te ridici din pat și să te trezești în cap? Misterele Universului, știu. Ale naiba ele de mistere și de vreme, că nu ninge :(.

Dar gata, m-am făcut de râs aici, ce-mi mai trebuie? Mă duc la un somn. Pe jos… să nu mai am unde pica :D.

P.S: Cuvintele de mai sus sunt chiar adevărate. Eu chiar am picat în cap… păcat că nu mi-a fost filmat actul meu artistic.

45 de gânduri despre &8222;Nebunie&8221;

  1. Am patit-o si eu, de mai multe ori. Odata, in tinerete (ca am avut si eu o tinerete…) tot asa m-a trezit mama brusc si fara pregatire prealabila ca voia sa probez ceva ce tocmai terminase de tricotat. Eu m-am ridicat si in secunda doi era pe jos. M-am trezit razand in hohote. Odata ca mi-era bine desi nu stiu de ce si in al doilea rand ca mama tipa in gura mare ca ” a cazut fata” si tata se repezise pe balcon crezand ca am zburat de la etajul patru. Asa ca eu te inteleg, dar altadata nu te mai ridica brusc caci tot brusc iti scade tensiunea si pici. 🙂

    • Amețeli am că mă durea capul de vreo 3 zile.. acu mă doare și mai tare :)) De vomitat,.. n-am vomitat :D.. Dar tu poți să râzi :))
      La medic nu mă duc, nu la mine în oraș.. nu risc ca pentru o durere să-mi spună iar că au pregătit sala de operație, fără să mă consulte, că eu am apendicită :))

  2. si eu tot tarziu m-am trezit azi, la 7:59 , abia am reusit sa ma incadrez sa duc fata la gradinita si sa mi-o primeasca 😀 M-am revansat si am luat-o ultima ca am uitat cat e ceasul si m-am dus dupa ora 12 😀 Cam mult praf de somn a dat mos ENE. Bine ca nu am cazut in cap si eu! astept urmatorul tau articol sa-mi dau seama cat de rau ai cazut pentru ca articolul asta m-a pus in dilema 😀

Spune-mi părerea ta!

