Despre parteneriate

Acest articol este scris pentru proba cu numărul douăzeci și șapte din cadrul competiției Super Blog 2013!

zelistmonitor

Astăzi trebuie să scriu despre parteneriate. Parteneriate care sunt foarte importante pentru orice site și orice blog ce vrea să fie undeva sus prin clasamentele: zelist, google, bing, yahoo, alexa. Fiecare partener în parte este important. Fiecare contează. Partenerii, prin definiție, îți oferă susținere: unii morală, alții în bani și alții prin oferirea unui punctaj ce te ajută să te clasezi pe anumite poziții în diferite clasamente, iar alții prin îndeplinirea anumitor chestii: gen promovarea articolelor, a site-ului, a blogului, scrierea de articole pe blogul lor precum guest-posturi.

Cu ce s-a mâncat parteneriatul Super-Blog, nu prea știu. Adică ce au făcut mai exact partenerii. Desigur, nu știu asta pentru că eu sunt în calitate de participant și nu am avut acces dincolo de asta. Însă, cred că la început, marea lor sarcină a fost de a promova acest concurs (parcă am citit un articol de promovare a concursului Super Blog pe blogul Românii știu românește), iar pe mai departe de a-l susține, de a sfătui și a atrage atenția concurenților :).

Un blogger partener, sau un partener media, este important pentru fiecare site în parte. Pentru susținere dar și prin oferirea acelui punctaj pentru clasament. Când am intrat eu în lumea asta, nu prea știam eu cu ce se mănâncă. Habar nu aveam. Nu credeam în parteneriate și în punctaje și în clasamente, până când m-au învățat și pe mine alții (căci așa se învață) cu ce se mănâncă toate astea.

Nu uitați, cel mai important, la un partener, căutați susținerea morală și dorința de a vă ajuta să vă promovați, nu doar aruncarea unui link pe o pagină de parteneriate sau într-un blogroll. Priviți acestea ca niște lucruri vitale, precum aerul pe pământ, așa sunt parteneriatele în blogosferă, în media, în lumea asta virtuală. Ele reprezintă aerul internetului. Ele reprezintă cunoașterea și tinderea spre absolut.

4 gânduri despre &8222;Despre parteneriate&8221;

    • Da… exact… ori, ori… eu mizez pe promovare și susținere în același timp… degeaba pui în blogroll dagă nu susții, dacă nu promovezi, dacă nu citești, dacă nu ajuți 🙂
      Mă bucur că ți-a plăcut finalul.. măcar acolo să fie ceva de capul articolului ăstuia 🙂

Spune-mi părerea ta!

