La pat (2)

still-sick

Dimineața asta e mai frumoasă. Nori și ceață se zăresc prin geamul meu. Soarele e pierdut undeva dincolo de ele. O întunecime albicioasă stă să se năpustească asupra-mi. Totuși, dimineața asta e frumoasă. Mi-au plecat la plimbare durerile de cap. S-au contopit cu ceața, cu norii, cert e că au plecat. Le-am dat papucii. Le-am alungat din trupul și sufletul meu, căci simt că m-au îmbătrânit cu cel puțin zece ani. Zilele astea alături de ele a fost un chin. Deci, ne-am despărțitparty.

Viața e frumoasă fără ele. Viața e minunată fără ele. Zâmbetul și-a făcut apariția, după mult timp, pe fața mea. E așa plăcut. Un sentiment cald și frumos. Lumea asta rea, până acum, m-a tot speriat. Mi-a spus că după fiecare despărțire suferi, pentru că se rup suflete. Eu de ce sunt fericită? Poate pentru că le-am urât și nu le-am iubit… DELOCthinking? Mneaaah… viața e prea frumoasă pentru a fi trist. Zâmbește, că ai de ce… spre exemplu: Pământul încă se învârtenerd.

Lipsa durerilor m-a lăsat să mă ridic din pat. Ah.. ce frumos e să simți din nou covorul moale sub tălpile calde. Camera parcă prinde alt contur din picioare. E mai luminoasă, mai spațioasă, mai frumoasă, mai primitoare. Mi-am pus o melodie pe fundal. Când și dansez. N-am mai făcut de prea mult timp asta. Îmi era dor să mă simt un copil într-o lume fără griji. Dau cu stângu-n dreptul, dar n-are nimic… asta e dacă am renunțat la cursuri de dans când am fost mică. Cică nu aveam timp. Dar asta pentru că nu știam că timpul avea să fie și mai puțin peste ani. Deși a rămas același, 24 de ore, el se micește pe zi ce treceI don't want to see. Ce trist. Foarte trist. Dreptul se răzbună pe stângul. Acum dau unul într-altul fără pic de milă. Nu le e milă de mine… și mie care mi-a fost întotdeauna milă de eleno talking.

Dansul meu s-a sfârșit. M-am resemnat că n-am să excelez niciodată. Cânt. De ce nu mi-aș teroriza puțin vecinii? E frumos să-ți terorizezi vecinii. Mai ales când te trezești cu manele la ora două noaptea. Vocea mea extraordinară o să le spargă toate geamurile și o să le fisureze pereții. Și când mă gândesc că eu nu am mișcat un degetdevil. Da… știu.. sunt rea. Foarte rea… dar ce, voi bunătatea nu mi-o vedeți? E așa mare și frumoasă și… VIZIBILĂ!angel

Să știți că dacă n-am sens și acum nu stau în pat să învăț pentru teza la  română (mama ei de teză!!!!!), e din cauza efectului pastilelor. Considerați-mă ca fiind puțintel mai mult drogată de la atâtea pastilebig grin. Spun și eu lucruri… că doar e blogul meu și pot spune ce vreau! Ete așa… na!

30 de gânduri despre &8222;La pat (2)&8221;

    • hmmm… cânt orice îmi trece prin cap.. de la melodii triste până la melodii vesele..
      știu că chestia cu cântatul e o terapie foarte bună.. dar nu o practic pentru că-i bună.. ci pentru că pur și simplu așa-mi vine :D… inconștientul meu e tare :))

Spune-mi părerea ta!

