Câștigătorul concursului LuxuryGifts.ro

Cei care mi-ați citit constant blogul, știți probabil că una din probele concursului SuperBlog 2013 a fost realizarea unui concurs real sau fictiv pe blogul nostru. Ei bine, eu am realizat unul real. Adică nu voi opri voucher-ul, ci îl voi da mai departe.

Tema concursului era cea a bijuteriilor, căci voucher-ul constă într-o reducere în gama bijuteriilor celor de la LuxuryGifts. Cerința concursului era următoarea: „În maxim 30 de cuvinte, să-mi spuneți în ce fel și când (cu ce ocazie) ați dărui bijuterii cu cristale.”

Răspunsurile concurenților au fost următoarele:

Iluminisme:

Aș dărui bijuteria într-un mod unic, personal și nebunesc, la cea mai specială ocazie din viața mea!

File din poveste:

Aş dărui-o sorei mele pentru că o iubesc, pentru că este mereu alături de mine, pentru că mă acceptă aşa cum sunt, pentru că mă ceartă şi mă susţine mereu.

Criscpopescu:

Bijuteriile cu cristale le-aș dărui numai unor persoane care ar ști să le aprecieze. N-aș arunca cristale la porci, că pentru ei nu semnifică mai mult decât o găleată cu lături. Am câteva prietene care ar merita așa ceva !

Bă…plm!:

I-aș dărui iubitei mele care trece prin câteva clipe grele încercând să facă față la două facultăți simultane. Poate aș reuși să o fac să se simtă pentru 10 secunde, specială!

Resurse Creative:

Eu mamei mele i-aş strecura sub pernă câte o bijuterie ca să aibă somnul mai uşor!

Spun și eu:

Le-as dărui mamei sau prietenelor mele, de sărbători sau ziua lor de naștere, că sunt mari amatoare de lucruri frumoase. Ca să fie surpriza mai plăcuta le-aș împacheta în mai multe rânduri de ambalaj, ca să arate ca un cadou mai voluminos și să tot despacheteze…până la surpriză.

Grizzly:

Bijuteriile, le-aș pune în brăduț alături de globulețe, pentru mama mea, ca să îi pot vedea sclipirea din ochi, sclipire de care nu a avut parte când era micuță.

the-winner-is

Câștigătorul, simt nevoia să menționez, nu a fost ales cu Random.org. Câștigătorul a fost ales de mama. I-am scos comentariile, am pus-o să le citească și mama a ales următorul concurent cu pseudonimul de…… tadadadaaaam… tadadadaaaaam….. Grizzly!!!!! Felicitări! Aștept să mă contactezi pentru a-ți oferi voucher-ul… și dacă rei să faci o faptă bună, îmi poți trimite o poză cu bijuteriile în brăduț, după Crăciun.

Țin să menționez faptul că voucher-ul poate fi folosit doar pentru secțiunea butoni și bijuterii de fantezie. Las și link-ul aici http://www.luxurygifts.ro/bijuterii-bijuterii-de-fantezie (copiază link-ul și inserează-l în bara de căutare). De acolo se pot alege coliere, cercei, accesorii etc. Voucher-ul este de 50% (plătiți doar jumătate din valoare).

Felicitări tuturor celor care ați participat. Vă mulțumesc pentru participare și vă mai aștept și la alte concursuri… știți ca la Coca-Cola… deschizi capacul și ești invitat să nu renunți, căci data viitoare poate ești câștigător :).

Sursă imagine: Google Images

4 gânduri despre &8222;Câștigătorul concursului LuxuryGifts.ro&8221;

  1. Nu ma asteptam sa fiu castigatorul , acesta fiind unul din putinele concursuri pe care le-am castigat . Ce pot sa spun , felicitari tuturor participantilor si va multumesc pentru premiu 🙂
    Am sa revin cu o poza de Craciun . 🙂

Spune-mi părerea ta!

