Din seria: Adrian și cerceii

globos-y-confeti-7882114(sursă imagine: Google Images)

Vă mai aduceți aminte de concursul organizat aici pe blog? Ăla cel mai recent? Cel sponsorizat de cei de la LuxuryGifts.ro? Dacă nu, vă readuc eu aminte!

Tema concursului era cea a bijuteriilor, căci voucher-ul constă într-o reducere în gama bijuteriilor celor de la LuxuryGifts. Cerința concursului era următoarea: „În maxim 30 de cuvinte, să-mi spuneți în ce fel și când (cu ce ocazie) ați dărui bijuterii cu cristale.”

Pe baza acestei cerințe am avut câțiva participanți, iar câștigătorul, Adrian, sau Grizzly, a participat cu un text ce a impresionat-o pe mama (ea a ales câștigătorul). În fiecare cuvânt se regăsea emoția, fiecare literă își lăsa amprenta adânc în sufletul celui ce citea. Și ca să mă credeți pe cuvânt, am să vă las cuvintele înscrise în concurs:

Bijuteriile, le-aș pune în brăduț alături de globulețe, pentru mama mea, ca să îi pot vedea sclipirea din ochi, sclipire de care nu a avut parte când era micuță.

Crăciunul a venit, azi, iar Adrian, așa cum a spus, i-a luat mamei lui cerceii. Niște cercei tare frumușei care, sincer, m-au cucerit și pe mine. Are gusturi. A ales cei mai frumoși cercei de pe site făcându-i mamei sale o mare bucurie. Iar eu, eu sincer mă bucur că am contribuit la această pregătire.. pentru că.. de ce să fim modești… dacă eu nu aș fi făcut acel concurs real și nu doar de ochii lumii și să fii luat eu voucher-ul, el nu ar fi participat niciodată și nu ar fi câștigat niciodată, deci, prin urmare… toate laudele la mine! Mulțumesc! (doamne… și în ziua de Crăciun sunt rea… bine, bine.. toate mulțumirile LUI).

Fiind serioasă, mă bucur din suflet pentru bucuria mamei lui Adrian. Fiecare mamă merită zâmbete din partea fiecărui copil, iar gestul lui este admirabil și lăudabil. Cred că fiecare copil ar putea să-ncerce  să aducă câte un zâmbet pe chipul mamei, indiferent de vârsta pe care o are. Iar asta nu doar în zilele de sărbătoare, ci în fiecare zi.

Însă, pentru că este crăciunul și la mine, mă retrag în bârlogul meu, printre luminițe și crenguțe de brad. Iar vouă vă las poza cerceilor. Frumoși, nu?

6 gânduri despre &8222;Din seria: Adrian și cerceii&8221;

Spune-mi părerea ta!

