Hop! Încă unu!

Mi-a fost lene să scriu de la ultimul post. Ultimul post care poate fi și acum câteva zile, dar, în același timp aș putea spune că a fost scris anul trecut. Ambele sunt valabile. Și ce amuzant mi se pare să spun că acum 4-5 zile sunt echivalente cu acum un an. Parcă aș avea ceva puteri speciale. Dar, în mintea mea de copil, mi se pare ceva extraordinar de minunat.

A trecut și revelionul. Au bubuit și artificii. S-au cântat și manele, că no.. ce petrecere îi aia fără incultură? S-a și dansat. S-a și mâncat pe rupte.. că no, când mai prinzi atâta mâncare la un loc pe masă?  S-a și băut. Pe rupte, că na. S-au spart și chestii. Că de ce să nu spargi banii munciți? Mulți s-au bucurat. Că da… hai să ne bucurăm că bem, mâncăm, îmbătrânim și se scumpesc taxele! IEEEEEEEI. Fericire mare! Majoritatea trăim de pe o zi pe alta, dar ne bucurăm tocmai de nenorocirile noastre. Hmmmthinking? Logic… hey logic… where are you?

Probabil vă întrebați cum am fost eu de revelion, de tot comentez atâta? Eu de revelion am fost, precum și Facebook a spus-o: meh (sură Facebook: „Pishky is feeling meh”).  Nu m-am bucurat. Sincer. Mai pierdeam doar o noapte în plus. Atât. Mă uitam la alții cum se bucură doar pentru a se plânge a doua zi cât de rău le este și cât de nenorociți sunt cu toate taxele mărite. Heyy. De ce înjuri? Mai acu câteva ore erai fericit nevoie mare!

Alții, au făcut din 1 Ianuarie 2014 o zi cu adevărat importantă. S-au căsătorit (nu, nu m-am căsătorit eu). Și-au luat fotograf (www.jadoris.com), căci momentele astea trebuie bine păstrate atât pentru memoria mirilor cât și pentru a întregului neam. Ce-i mai frumos ca o nuntă? Un botez? Neaah…. prea multe chițăilei. Deci, nunta-i cea mai frumoasă, da? S-au bucurat… și nu de noul an, ci de propria lor fericire (ceea ce-i mult mai frumos). Au dansat, au mâncat și au băut, că unde astea nu-s, fericire nu-i (ce filosoafă m-am făcut la trecerea dintre ani.. nici nu știți voi).

Pentru mine, 2013, a fost un an frumos. Poate mult prea frumos. Un an norocos și minunat, că na, am fost născută pe o zi de 13, iar 13, pentru mine, nu a însemnat vreun blestem, sau vreo zi nenorocoasă din calendar care să atârne ca un semn negru asupra căpătâiului meu. Nu, pentru mine ziua de 13 a fost o adevărată binecuvântare. În 2013 am visat, am trăit, am sperat și am cunoscut oameni. Unii mai frumoși ca alții. Oameni care au rămas și oameni care au plecat din viața mea. Oameni.

2014? De la 2014 nu știu mai nimic. Doar că îmi aduce un bac și o admitere. Rămâne de văzut dacă și o facultate. Planuri n-am. La ce să-mi fac o mulțime de planuri ce poate nu le voi duce la capăt. Nu vreau frustrări la sfârșit de an 2014! Vreau fericire și mulțumiri că a mai trecut un an în care am putut atinge anumite praguri mai joase sau mai înalte. Important e să treci mereu de ele.

Să vă mai zic ceva? Nu vă mai zic nimic. Ne vedem noi când ne-om mai vedea, deocamdată nu vă promit nimic! N-am să mai scriu probabil, așa des. Timpul nu-mi mai permite. Dar am să scriu. Acum vă las. Un autocar mă așteaptă spre București.

Na poftiți și voi niște artificii!

33 de gânduri despre &8222;Hop! Încă unu!&8221;

  1. Hei!

    Nu toate „manelele” inspiră INCULTURĂ!
    Crezi că toate piesele românești și internaționale sunt pline de CULTURĂ!?
    Cred că glumești!

    Lumea mai face și haz de necaz! E adevărat! Altfel, cred că toți ar trebui să se sinucidă, că deh… vin tragediile… cresc impozitele, se introduc fel și fel de taxe, parlamentarii trăiesc bine mersi cu mii și milioane de euro și… salariile cresc cu 50 de lei (neimpozitați). Trai, a?

    Anul 2013? Urât! Poate nu m-am străduit eu prea mult… mda… mergem mai departe oricum!
    2014? Sper să rezolv mai multe chestii ce le-am târât prin 2013: un nou job, poate o nouă casă, poate mai mulți prieteni… poate mai fericit… mda…

    La mulți ani! Pare rău, știu, cam târziu…

    • Menele sunt o formă de incultură. Muzica lăutărească este o formă de cultură. Manelele nu înseamnă muzică lăutărească :p
      Apreciez maneliștii cu voce (florin salam.. a cântat o melodie ușoară veche românească de te dă pe spate).
      De revelion.. nu cred că se face haz de necaz 😀
      Anii ăștia… oscilează de la unul la altul între bine și rău… sper ca 2014 să fie cel puțin la fel de frumos ca 2013 pentru mine. Dacă poate fi și mai frumos, cu drag primesc.

  2. Si pentru mine a fost frumos 2013. A fost cel mai implinit an de pana acum. De la 2014 sper sa-l bata in recorduri 😀
    Despre Revelion…nah, fiecare cum petrece. Unii se imbata, altii mananca, altii danseaza, altii sunt mai chill. Mie mi-a placut varianta home cu cei dragi.
    Un 2014 minunat iti doresc!

Spune-mi părerea ta!

