D`ale lui 2014

images

Da. Știu. E târziu în noapte (orele 23+). Ar trebui să dorm la ora asta, dat fiind că mâine dimineață am cursuri de la 8. Ar trebui să sforăi de ceva ore. Dar nu. Eu stau aici și scriu ca bezmetica, sperând ca cineva să mă citească. Și da. Acum mă întreb sincer dacă o va face cineva la ora asta. Nimeni? Știam și eu. Măcar atâta lucru să mai știu și eu după ce mi-am bătut capul cu cifrele pe la matematică. Și ghiciți cine a câștigat? Tadadadaaaaa….. cifrele! Aplauze vă rog:applause!

Eu cred în coincidențe! Voi? Da, știu. Observ și eu că sar de la una la alta… dar credeam că v-ați obișnuit deja cu mine. Nu încă? Citiți în continuare! O să vă obișnuiți! Și cum spunea… cred în coincidențe. Și de ce nu aș crede? Doar dau peste ele zi și noapte. Noapte și zi. Da. Eu am coincidențe și noaptea. În vis. Complicat de explicat. Și pentru că mă săturai de chestii complicate în matematică ce trebuie explicate, vouă nici nu vă mai explic. Vă las să vă explicați singuri… ce tot atâtea explicații?

Și cum cred eu în coincidențe. Cred în propriile vise. Am premoniții. Uneori. Și nu, nu sunt nebună. Visez chestii care mi se întâmplă într-un viitor apropiat sau îndepărtat. Nu cine știe ce… dar visez.

Nu cred în ghicitul în palmă. Nu cred în ghicitul în cafea și nici în vreun alt fel de ghicit. Nici măcar în horoscop nu cred. Dar horoscopul îmi place să-l citesc. Nu-l citesc des, dar îl citesc. Îl citesc când îmi trăsnește mie sau când… când dau pur și simplu peste el.  Horoscopul are multe coincidențe cu viața mea reală și nu aia fantastică citită în stele și cai verzi pe pereți.

Cred însă în faptul că astrele ne influențează. Ne influențează într-o mică sau mare măsură tot Universul ăsta infinit. Noi suntem o parte din Univers. Astfel, cum orice întreg este în strânsă legătură cu toate particulele lui, așa suntem și noi cu Universul. Suntem particule din Univers. Îl influențăm (chiar dacă nu ne dăm seama) și ne influențează.

Totuși, nu cred în oamenii ce citesc în stele. Multe chestii la mine nu se potrivesc. Dar de loc. Le citesc și-mi dau seama că nu au nimic în comun cu mine.

Recent, că tot am intrat în 2014, nu știu ce m-a apucat, dar am citit tot ce scria la horoscop 2014 balanta. Știu. Dusă cu pluta pe apele Jiului. Și cum citeam eu acolo, am început să descopăr coincidențe cum ar fi faptul că voi avea ceva pe cap anul acesta care mă va distrage de la orice alte chestii. Aici vin eu și mă întreb: „Oare stelele și planetele știu că eu dau BAC-ul și admiterea anul ăsta? Sau e doar o coincidență?”. Nu scrie precis. Dar la mine se potrivește ca o coincidență.

Am mai citit că în februarie voi face afaceri bune. La început de februarie, mai precis. Zbaaang. Stelele și planetele o dădură în bară. Eu la început de februarie o să pierd bani. Vreo 800 de RON. Îi dau pe niște cursuri pentru pregătirea pentru admitere la București (medicină). Sau poate chiar asta să fie afacerea profitabilă? Că mă înscriu în vacanță la cursuri ce vor trece în  zile prin toată materia de bio și chimie (jumătate de zi se face chimie și cealaltă biologie). Ieeeei. Da. Pare logic.

Am mai citit că trebuie să învăț să refuz politicos oamenii. Eeeee, asta îmi spune toată lumea. Asta încerc să fac de mulți ani. Acum, dacă și horoscopul mi-o spune… musai trebuie să fac asta.

Vă întrebați acum ce legătură au toate cele scrise cu 2014? Prea complicat de explicat. Așa că vă zic simplu: se vor întâmpla în 2014. Eeeeee… știu n-ați înțeles. Poate altădată.

17 gânduri despre &8222;D`ale lui 2014&8221;

  1. nu stiam de ce imi esti atat de draga, pentru ca esti o balanta, ca si mine. 🙂 In ceea ce priveste horoscopul pe 2014, ti-l spun eu: vei fi fericita, norocoasa, vei avea bani, vei reusi la toate examenele si un tip dragut se va indragosti pana peste urechi de tine. E ok ? 🙂

    • Hey balanță! Mă bucur că mă placi! Sper ca prezicerile tale să fie întocmai cum ai spus. Partea cu tipul drăguț o am din 2013.. acum 2014 sper să nu-l ia 😀 și niciun an de acum înainte să nu-l ia.. să mi-l lase mie :X

      • daca crezi in horoscopul lor, de ce sa nu crezi si in al meu ? 🙂 e acelasi lucru. In plus, eu sunt pozitiva si optimista si-mi fac singura horoscopul, in functie de actiunile pe care le intreprind. Asadar, fiecare zi sa fie una in care soarele sa vina pe strada ta ! Sa fii fericita cu tipul cel dragut 🙂 !

      • Nu cred în horoscopul lor. Tocmai asta ziceam, nu cred în horoscop.. există în schimb unele coincidențe. Totuși îi doresc să fie ce-i mai bun pentru mine în 2014 (știu… sunt o egoistă fără margini :)))

Spune-mi părerea ta!

