Leapșă scurtă

N-am mai preluat de mult o leapșă. Nici dată, nici de capul meu. De data aceasta, un craiovean, m-a „pocnit” cu o leapșă. O leapșă despre citit. Nu cărți. Nici din alea cu multe pagini, nici de joc, ci o leapșă de citit bloguri Nu știți cine-i craioveanul în cauză? Ați trăit degeaba pe acest pământ atunci (glumesc, desigur). Daniel Botea se face vinovat (îmi cer scuze, dar momentan nu pot posta link-uri către sursă.. o specific doar).

Leapșa asta-i scurtă. Cred că tocmai de aceea am și preluat-o. Are 5 întrebări. Și la toate, răspunsul meu inițial ar suna cam așa „Ăăăă… pas!”. Dar nu, m-am strofocat, după cum bine veți putea vedea, dând răspunsuri mai concrete (deși, sincer vă spun, mie mi se pare foarte concret și „ăăăă… pas!”).

descărcaresursă imagine: Google Images

Să începem leapșa, zic!

1. Cam câte bloguri citești într-o săptămână? Unde le găsești?
Sincer, nu țin o evidență. Citesc când am timp din reader-ul de pe wordpress, ori de pe mail, ori intru de pe facebook pe diferite bloguri ce-mi place să le urmăresc. Iar când unul îmi pare interesant, rămân surprinsă de faptul că nu l-am găsit mai devreme.
Deci, le găsesc pe: reader wordpress, mail, facebook și toateblogurile.ro (că de asta uitasem).
2. Cum știe un blogger că l-ai citit?
Las un comentariu drept semn, dacă am inspirație. Dacă n-am, dau un like, un share ceva. O alună, o măslină…
De cele mai multe ori las comentarii interminabile sau mai scurte și mai seci. Depinde foarte mult de starea mea de spirit și de amprenta lăsată de articol asupra mea.
3. Dacă tu comentezi la un blogger, te aștepți ca și bloggerul respectiv să comenteze la tine?
Nu. Nu mă aștept la asta. De ce? Pentru că nici eu nu o fac! Nu intru pe blogurile altora doar că mi s-a comentat și comentez și eu la loc doar pentru a-l răsplăti pe comentator. Intru într-adevăr pe blog, citesc, îmi fac o impresie și apoi las și comentarii dacă chiar simt că am ceva interesant de spus (și dacă n-am și simt să spun ceva, spun!).

4. Ce bloguri nu citești? De ce?
Cele cu multe reclame ce-mi sar în ochi și mă deranjează. Cele comerciale. Cele ce nu au o nișă care să mă intereseze. Cele care simt că nu-mi transmit nimic. Cele care sunt copiate după site-uri mari ce dezbat diferite teme despre tehnologie etc. Cele care au teme ce-mi irită ochii. De ce? Pentru că nu-mi plac!
Sunt de părere că blogul este oglinda omului. Dacă în viața de zi cu zi nu mă pot feri de oameni care nu-mi plac, măcar pe internet să-i ocolesc.

5. Ca să încheiem mai optimist, cum iți recompensezi comentatorii de pe blog?
Îi recompensez răspunzându-le la comentarii. Citindu-le blogurile și recitindu-le de fiecare dată când publică, în caz că am timp și îmi plac. Îi recompensez prin mulțumiri sincere. Și i-am recompensat și cu două concursuri pe blog.
Gata leapșa. Asta a fost. Punct. Nu mai am nimic de zis. N-am inspirație. Probabil, la fiecare întrebare ar mai fi lucruri de adăugat. Dar sunt în pană de cuvinte. Iar. Și cred că o să ajungeți la un moment dat, cei care mă citiți, să vă întrebați: „Dar fata asta când NU o să fie în pană de cuvinte?”. Eu nu am răspuns. Probabil nu aveți nici voi. Sau poate cu toții știm că răspunsul este: „Niciodată!”, dar ne ferim de el.

40 de gânduri despre &8222;Leapșă scurtă&8221;

    • Eu agreez advertorialele.. dar cele scrise frumos.. ca pe o poveste, nu cele comerciale (ia de aici, cumpără de aici, uite ce tari îs ăștia!).
      Și nu… nu-mi plac blogurile cu prea multe advertoriale.. fiecare cititor, când intră pe un blog, vrea să găsească și altceva.. ceva să se relaxeze…
      Desigur, sunt și bloggeri care scriu advertoriale fără să dea de înțeles că sunt advertoriale.. sunt scrise frumos și chiar spun ceva interesant!

  1. Piscotel, mie-mi place cum ai raspuns. Eu de exemplu uitasem de concursuri ca modalitate de rasplatire a cititorilor, desi am avut destule in ultimul timp: weekend la Straja, weekend in Delta, mers pe carbuni, voucher bijuterii etc. Oricum, de la toti cei care au preluat leapsa am avut cate ceva de invatat sau mi-am reamintit ceva. Spor!

  2. Pot să te rog cev? Pot? Pot? Eu, îţi spun oricum şi îmi spui tu dacă eşti de acord sau nu: pentru disertaţie mi-am ales o temă legată de comunicarea virtuală şi m-am gândit să fac un studiu de caz despre oamenii din spatele blogurilor: de ce scriu ei pe blog, de ce citesc bloguri, etc. Şi postarea asta e cam ce îmi trebuie, o pot folosi şi pe ea în studiul de caz, desigur voi cita sursa! Te rog frumos! 🙂

Spune-mi părerea ta!

