Copilul aberează!

Iar nu am un titlu stabilit încă de la început pentru articol. Sunt în pană de inspirație, deși cunosc prea bine subiectul despre care am să vă vorbesc. Sau subiectele per ansamblu, căci, sinceră să fiu, nici măcar nu știu dacă vor fi unul sau mai multe subiecte. Eu trec așa dintr-una într-alta în funcție de cum îmi alunecă degetele pe taste.

Am să vă anunț, promit, când mă voi decide (căci mă voi decide în timp ce voi scrie) asupra titlului acestui articol. Sper să nu uit. Dacă uit, mă trageți și voi de mânecă.

Să trecem mai departe. Voi ați auzit de gel colorat? Nici eu. Bine. Am auzit. Dar ori sunt tâmpită, ori sunt foarte tâmpită, pentru că de fiecare dată am aceeași reacție abstractă: „HUHsurprise!?”. Da. Mă simt ca un copil care are cu tatăl lui o conversație ca mai jos:

-Tati, tati, tati, ce-i ăla?
-Un fluture!
-Woooow, ce frumos!

-Tati, tati, tati, ce-i ăla?
-Un fluture!
-Woooow, ce frumos!

-Tati, tati, tati, ce-i ăla?
-Un fluture!
-Woooow, ce frumos!

-Tati, tati, tati, ce-i ăla?
-Un fluture!
-Woooow, ce frumos!

repeat * ∞

Nu. N-am uitat de titlu. Dar încă nu am unul.

Și cum vă spuneam. Există mai multe tipuri de geluri, de mai multe culori și pentru diferite tipuri de unghii. Și când eu stau acum și vă scriu vouă toate astea alături de nedumerirea mea, mă întreb sincer dacă nu cumva sunt un extraterestru uitat pe Pământsigh. Ce viață grea pe capul meu.

Bine. Bine. Gata. Las prostiile la o parte și-mi continui cele ce am de spus (încă fără un titlu deasupra). Ideea este că-s geluri de: bază și da.. iar am uitat și asta este tot ceea ce am ținut minte din poveștile altora și de pe internet. Dar știu că au efecte de curcubeu și se folosesc la unghiile false și nu numai. Știu și că gelurile astea ajută la menținerea unei manichiuri mult mai mult timp. Și mai știu că pe lângă efectul ăla de curcubeu pot avea și alte efecte (nu mă întrebați acum care căci habar n-am, sincer). Probabil dacă aș face o sesiune cu Pinky, aș căpăta informații ample și aș fi instruită pentru toată viața. Amin!

Da. Se vede mediocritatea mea, nu? Dacă eram și eu în fiecare săptămână la salon să-mi fac unghiile cu diferite chestii, probabil aș fi știu câte geluri există și ce rol are fiecare. Eu în schimb mă duc numa să mă tund și să mă pensez. Ah ce viață tristă. Sunt o incultă și am să rămân pe veci. Miaucrying. Da. Eu fac „miau” când plâng! Problems? Așa mă gândeam și eu :).

Am scris 400+ cuvinte și eu încă nu am găsit un titlu potrivit acestei postări. Probabil o să rămână fără titlu… sau sau sau sau (aaah me genius) pot spune: „Copilul aberează!”. Că doar asta am făcut în articolul ăsta. Am aberat pur și simplu, căci, sinceră să fiu, habar n-am pe cine ar interesa ceea ce am scris eu mai sus. E fără logică și fără sens. Dar mie, în nebunia și în prostia mea, mi se pare taaaaare amuzantbatting eyelashes.

Iar acum. Acum că nu mai am nicio chestie de scris în articolul ăsta, adică nu am de gând să-l fac mai praf decât este deja, ori să mă fac și mai mult de râs, am să mă retrag subtil din fața ochilor voștri, adică de printre cuvinte.

6 gânduri despre &8222;Copilul aberează!&8221;

  1. Mi-ai amintit acum de o reclamă de pe youtube (să fiu eu dacă mai știu la ce era!), tot așa o scenă de mic dejun, cu un tătic și fetița lui, care îl întreba:
    – Daddy, why..(bla bla).?
    -Because…
    -Why? (de nenumărate ori aceeași întrebare, tatăl tot încerca să-i explice pe ton academic)
    La un moment dat, nemaiștiind cum s-o lămurească, zice ”Because i-m stupid”, la care fetița: ”OK” și continuă să-și mănânce cerealele.

    App de geluri :)) , eu zic să te bucuri că nu ești purtată pe la saloane prea des.. îți dai seama cum ai scrie la taste cu ditamai copitele ? Ai face stretching la degete! Brr..

Spune-mi părerea ta!

