Film by moi

Ah. Sunt poliglotă. Un singur titlu în 3 limbi. Pffff.

Da. Știu. Patetic. Și nu… nu-i nevoie să-mi spuneți voi. Știu și singură. Mulțumesc.

Ideea acestui post? Inexistentă.

De ce scriu? Ca să nu cred că pierd timpul degeaba. Măcar să-l pierd scriind. Sau cu folos, ca să zic așa.

Ce-i cu titlul? Știu. E bizar. În afară de asta? E o leapșă. Pe care am primit-o de la Emil cel Minunat și apoi de la Daniel Craioveanul. Și nu vi se pare și vouă că eu tocmai le-am dat nume de maneliști aici pe blog? Și ce? Mie-mi plac. MUHAHAHAHAHAdevil! Vai și ce drăguță suuuuunt! Nu.

Știu. Știu și asta. Mai sus pare că aberez. dar să revenim la leapșă. O leapșă despre și cu filme. O leapșă cu o singură întrebare. Leapșă pe care nu o dau mai departe, ci invit pur și simplu pe oricine să o preia.

Ce filme aș face eu?

Am să le iau sistematic, așa…  ca la anatomie:

  • un film despre dorința oamenilor de a scrie, de a se exprima în online; viața unor astfel e oameni; relațiile dintre astfel de oameni; un film pro și contra unei astfel de vieți „online”; ar fi un fel de film documentar.
  • un film despre adolescenți și dificultățile lor de zi cu zi; despre conflictul dintre generații.
  • cred că mi-ar plăcea să regizez un film despre blogging.
  • un film despre importanța cărților și despre minunăția din spatele cuvintelor fiecărei pagini în parte, căci se ascunde un întreg Univers dincolo de toate acele cuvinte minunate.
  • un film despre viața unui alpinist și iubirea acestuia pentru munte.
  • un film despre dezinteresul profesorilor, cât și al elevilor din ziua de azi.
  • aș ecraniza toate operele literare care nu au fost ecranizate până acum și aș încerca să redau în film cât mai multe detalii din carte.
  • sunt un mic drăcușor… deci aș face un film despre viața mea tumultuoasă și plină de aventuri care de care mai interesante.

Și cam atât. Și ce mama naibii.. că eu n-am nimic nici în clin nici în mânecă cu cinematografia. Nu mai fac niciun film. Ba da. Fac unul. În mintea mea. Și anume: ecranizarea manualului de anatomie pentru admiterea la medicină. Iar filmul l-aș intitula ala: „Holly Bible!”. V-am lăsat mai jos și un poster al filmului. Mamă ce genială sunt. Aș merita un premiu Oscar pentru un asemenea film. Cu siguranță ar fi cel mai vizionat film din întreaga lume. Toți cei care ar da admiterea l-ar vedea cel puțin o dată pe săptămânărolling on the floor.

Și gata. La revedere. Oamenii se mai bagă și în scutece (cum e cazul meu). Mai și dorm (cum e cazul altora). Etc.

19 gânduri despre &8222;Film by moi&8221;

Spune-mi părerea ta!

