Interviu cu mine

Ahh.. Sunt atât de dulce și de drăguță, încât Bogdan mi-a luat un interviu. Mie!! DA MIE! Știu. E de necrezut. Adică de ce mi s-ar lua mie un interviu. De ce ar vrea cineva să aberez și în altă parte și nu doar la mine pe blog? Oricum, cine îmi ia mie un interviu, clar nu are toate țiglele pe casă. Și nu. Bogdan nu le are. O recunoaște și el.

O seară. Îmi aranjam afacerile importante pe Facebook. Puneam la cale viitorul țării. Și a apărut Bogdan cu interviul lui. Și da. El se face vinovat că țara merge acum prost. N-am reușit să termin de pus țara la cale. Îmi cer scuze tuturor.

Ok. Să revenim puțin la seriozitate. Bogdan, un scump când vrea el (adică gen… 0.000001% din timp), mi-a adresat vreo 11 întrebări la care mă uitam ca mâța-n calendar și nu știam cum să-i răspund și ce să-i zic mai întâi. Pentru că da. Eu am atât de multe de spus, încât chiar nu știam cu ce să încep (minciuni… n-aveam nici cea mai vagă idee.. pentru că nu.. nu am o viață tumultuoasă). I-am promis că-i voi răspunde într-o zi. O zi cu soare. O zi care speram să nu mai vină în vecii vecilor (iar mint… îmi doresc o zi cu soare cu toată ființa mea…. dar fără să vină vara.. că dacă vine vara dau și BAC-ul.. deci nu). Și nu. Ziua n-a venit. Dar ieri, după ce am salvat întrebările într-un document word, mai aruncam câte un ochi pe ele. Mă minunam la fel ca prima dată. Cum se face, cum nu se face însă, am reușit să leg niște cuvinte. Iar interviul începea să prindă o formă decentă. L-am terminat în cele din urmă. Și i l-am trimis lui Bogdan. Și Bogdan mi-a promis că-l publică pe seară. Și l-a publicat.

Articolul publicat. Eu mă bucuram de faimă. Am intrat pe link-ul dat de Bogdan și ce să văd acolo? O introducere caracteristică lui Bogdan și poze cu mine. Stați. Ce? Poze cu mine??? Da. Poze cu mine. Mă uitam și îmi venea să-l strâng de gât. A pus poze cu mine. Clar.. a vrut să vă sperie. Să vă facă să nu mă mai citiți în vecii vecilor dacă mă veți vedea. Ahh. Câtă răutate.

Să o mai lungesc? Să nu o mai lungesc? Hai că tac. Vă las în schimb articolul pe care îl puteți găsi pe site-ul Presa în blugi, la băiatul în blugi, anume Bogdan Dărădan. Sper să vă placă ceea ce veți citi!

PS: Mulțumesc și aici, Bogdan dragă, pentru interviu. Mi-a făcut o deosebită plăcere să-ți răspund întrebărilor (chiar dacă mă uitam ca mâța-n calendar).

31 de gânduri despre &8222;Interviu cu mine&8221;

  1. Am citit si articolul „cu poze”… esti draguta din toate punctele de vedere! NU a fost o surpriza si o sa te citesc cu placere in continuare… 😛

    Mult succes in tot ceea ce faci… sau ai de gand! 🙂

    PS: sunt cu ochii pe tine! :))

    PPS: Mai serios… succes la examene!

  2. NUUU n-ai inteles…daca NU iei Bacul si daca NU intri la facultate inseamna ca ai timp suficient si o sa fie un interviu cu 333 de intrebari si o sa te urmaresc pe social media pana imi raspunzi la ele…daca intri la fara taxa la facultate si iei Bacu cu o nota invers proportionala cu marimea si inaltimea ta poate iti fac un intervi urezumat de doar 3 intrebari…deci…ce mai zci:))))???

  3. Esti un pishkotzel tare, dar tare dulce…stiam eu ce stiam cand te-am bagat in seama…m-ai facut sa rad cu lacrimi:))) lasa ca dupa bac si dupa ce intri la facultate te mai iau la o runda de intrebari:P uite asa sa te necajesc si promit ca vor fi 33:) tot asa la ambitie:)))
    semnat Bogdan daradan in blugi:P

    • M-am uitat puțin în dungă când am văzut numele de „bsreutlingen”.
      Îți mulțumesc frumos pentru complimente și mă bucur că te-am făcut să râd.
      Și să înțeleg că dacă nu iau BAC-ul și implicit nu iau la facultate.. scap de cele 33 de întrebări? Hhhhm… aș putea încerca :))

Spune-mi părerea ta!

