Planeta Pishky și curățenia

Astăzi, tata a râs de planeta mea Pishky. A râs de pishkharieni și mi-a zis subtil că nu-s pe creaca mea. Că sunt plecată cu pluta pe apele Jiului. Mă rog, înțelegeți voi, mi-a zis subtil că-s nebună. El nu înțelege că planeta Pishky există undeva în Universul ăsta și că pishkharienii sunt oameni mult mai drăguți, educați și inteligenți față de pământeni!

L-am lăsat în schimb în lumea lui pe Pământ și am evadat în lumea mea pishkhariană, printre miliardele de pishkharieni. Am cutreierat mări și țări cu privirea. Continente întregi. Am brăzdat cerul cu ochii mei căprui. Ce dor îmi era de casă. De casa mea extraterestră. Un loc minunat în care să pot evada de fiecare dată. Un loc al meu. Creat special pentru mine. Perfect prin fiecare defect.

După cum vă spuneam, am evadat pe propria mea planetă, deocamdată încă cu gândul, căci nu am resursele necesare să mă reîntorc pe planeta mea, iar trădătorii care m-au uitat aici nu vor să se întoarcă (weeeaaa).

Să trecem peste. În treacăt fiind, cu ochii minții, am observat că pishkharienii au nevoie urgentă de ajutor. Mulții fiind și multe având de făcut, au cam uitat de curățenie. Au nevoie în toate afacerile lor de oameni pregătiți și specializați în a face curățenie. Știți voi, pishkharienii fiind foarte deștepți nu prea acceptă să facă munca de jos (un defect al lor) și stau uneori așa, fără prea multă curățenie în jurul lor. Ok, de fapt nu e vorba despre inteligența lor și despre superioritate. Adevărul este că nu se pricep la a face curățenie (sunt praf… dar shhhh, voi să nu spuneți asta la nimeni, ne-am înțeles???).

Ce m-am gândit eu? Să le caut oameni pricepuți în așa ceva. Oameni care să lase totul lună în urma lor într-un timp cât mai scurt, căci pishkharienii nu-și permit să piardă timp ori să fie încurcați. Ei au de stăpânit un Univers întreg. În căutarea mea i-am găsit pe cei de la helpmultiservices (www.helpmultiservices.ro). Par profesioniști. Par să știe exact ce trebuie să facă cât mai rapid și eficient. Și este tocmai cea ce pishkharienii mei au nevoie. De plătit? Pishkharienii plătesc tare bine, căci sunt cei mai bogați din întreg Universul. Probabil cei de la curățenie ar câștiga într-o zi cât câștigă toți angajații pământului într-un an (având în vedere că pământenii sunt cei mai săraci din tot Universul, da este posibil).

Eu îmi fac planuri. Dar nici măcar eu nu pot ajunge. Iar pe „viitori angajați” ai planetei Pishky nici măcar nu i-am întrebat dacă sunt de acord. Dar cine ar refuza o asemenea ofertă tentantă? Cu siguranță nu ar face-o. Oferim și excursii gratis în Univers, pe alte planete, în timpul lor liber. Concedii între toate perioadele de lucru. Bonuri de masă. Excursii pe planeta Pishky. Nu refuză, cu siguranță nu refuză!

Ok. Am bătut câmpii destul și-n seara asta. Probabil, când o să citească tata și articolul acesta… o să mă interneze într-un spital de nebuni. Așa că dacă nu mai dau niciun semn pe aici, înseamnă că m-am mutat la noua mea casă din spitalul 9.

56 de gânduri despre &8222;Planeta Pishky și curățenia&8221;

Spune-mi părerea ta!

