Dă pă net îi mai simplu! Și rapid!

Pă principiul, pă net găsești di tăti… ce naiba să mai cauți într-un magazin?

Vrei cărți? – GOOGLE!
Vrei haine? – GOOGLE!
Vrei încălțăminte? – GOOGLE!
Vrei chestii de papetărie? – GOOGLE!
Vrei telefoane? – GOOGLE!
Vrei laptopuri? – GOOGLE!
Vrei cabluri de date? – GOOGLE!
Vrei încărcătoare? – GOOGLE!
Vrei mâncare? – GOOGLE!
Vrei tablouri? – GOOGLE!
Vrei să-ți redecorezi casa? – GOOGLE!
Vrei chestii de grădinărit? – GOOGLE!
Vrei lenjerii de pat? – GOOGLE!
Vrei covoare? – GOOGLE!
Vrei apă? – GOOGLE! (da poți comanda sticle de apă de pe net. N-ai găsit? Mai caută!)
Vrei calorifere voogel&noot (orice ar fi astea)? – GOOGLE!
Vrei să faci orice fel de cumpărături, de orice ai nevoie? – Ai prins ideea… GOOGLE!

Ok, ați prins ideea, sper! Orice doriți să achiziționați, găsiți, dați o căutare pe GOOGLE și o să vă apară N site-uri cu N chestii de unde vă puteți alege. Și asta în doar câteva secunde. Așa că la ce bun să te plimbi toată ziua prin magazine pentru a găsi ceea ce dorești? Mai simplu. Caută pe net. Ai tot ce vrei și ce nu vrei. O gamă variată pentru fiecare lucrușor în parte. Așa că la naiba cu magazinele care îți amorțesc picioarele și te enervează până peste cap. De ce să pierzi minute prețioase din viață când există netul? De ce când totul, acum, se află la un click distanță?

Eu prefer căutările pe net. Cumpărăturile de pe net. Sunt mai rapide, accesibile și ieftine. Economisesc timp. Și bani. Exceptând transportul. El e întotdeauna mult prea scump.

Nu vi se pare că pentru tot ceea ce am scris mai sus merit o sponsorizare de la GOOGLE? Merit să fiu plătită pentru reclamă atât de GOOGLE cât și de toate siteurile ce sunt accesate zi de zi și de pe care se fac cumpărături.

Mie mi se întâmplă mereu să intru într-un magazin și să nu găsesc ceea ce caut. Și mai apoi în altul. Și altul. Și altul. Și altul. Și nu. N-am găsit nimic. După multe astfel de întâmplări, m-am obișnuit să caut pe net. Fie caut și comand direct de pe un site ceea ce caut, fie caut un magazin la care să găsesc lucrul respectiv. Compar prețurile și aleg de unde cumpăr. De obicei, când mai am nevoie de cărți, caut magazinele în care le găsesc cu siguranță și mă duc fix acolo. Spre exemplu, zilele acestea am avut nevoie de două compendii. Le-am căutat pe net. Le-am găsit în librării online. Le-am căutat și în librării prin București. Ieșeam mai ieftin cumpărându-le din București (nu plăteam și transportul ăla mult prea scump). Și uite așa le-am găsit mult mai ușor după ce am umblat ca descreierata prin mai multe librării și nu le-am găsit. IEEEEEI. Felicitări mie! MULȚUMESC!

Concluzia? Accesați netul în mod util, nu inutil! Un mod util? Căutați și comandați mai ușor ceea ce aveți nevoie. Netul, deși poate consuma mult timp util pentru alte activități, poate și economisi timp. Depinde în ce mod este folosit. Și tocmai am punctat un mod util în care netul poate fi folosit. Ar trebui să fiu plătită și pentru asta.

Tu ce părere ai? Cum e mai util să cumperi: offline sau online?

 

31 de gânduri despre &8222;Dă pă net îi mai simplu! Și rapid!&8221;

  1. Si online si offline. Mi-am luat incaltaminte de pet dar am cantarit mult decizia,au fost ok pana la urma.
    Dar in general prefer sa cumpar din magazine chestii la care trebuie sa am grija pentru ca nu toti vanzatorii au bun simt si sunt de incredere…

    • Eu, după cum am mai spus, încălțăminte și haine nu mi-am luat. Mi-am luat chestii de IT, electrocasnice, cărți și alte d-astea 🙂
      Cred că nu se compară sentimentul de a cumpăra dintr-un magazin „real” și unul virtual. Dar, într-un viitor apropiat, cu siguranță cel virtual va prelua ștafeta.

      • Mă bucur pentru tine. Eu însă sunt un fan al socializării. Și profit de orice ocazie. Chiar și ieșitul la cumpărături îmi face plăcere din acest punct de vedere. Întâlnesc oameni, schimbăm o vorbă, două, trei, pun întrebări, mi se răspunde, observ reacții, judec mimica, ascult „tonuri”… Chestii dintr-astea care adaugă cumpărăturilor și o notă de relaxare.

  2. – e mai comod să-ţi comanzi totul de pe net, însă eu sunt adepta „văzut, pipăit, mirosit, gustat etc …şi apoi luat ” Cumpăr însă fără probleme cărţi, bilete la spectacole, fac rezervări la hotel, accesez contul bancar şi-mi plătesc facturile. Oricum, cred că viitorul va fi al internetului !

  3. Si eu cumpar cam multe de pe net: farduri, carti, cadouri (de genul „bibelouri” pentru casa, gradina si apartament, papitoaie, etc). Nu ma incumet sa iau lucruri care trebuie probate: incaltari, haine.
    Iar atunci cand intru pe un site si vreau ceva, caut pareri despre seriozitatea companiei pe bloguri, YouTube, vecini, colegi. Plus ca citesc termenii si conditiile pana imi mai cresc dioptriile.
    Cat despre plata transportului…in cazul meu se merita. Mai bine dau un 10 lei in plus si am acces la produse in care am capatat incredere dar care nu se gasesc in magazine, decat sa iau ceva recomandat de un promoter.
    Plus ca exista si site-uri unde fac comanda pe net si imi iau lucrusoarele de la reprezentanta din Bucuresti. Beneficiez de reducerea pe care nu o aveau in magazinul fizic daca ma duceam direct si vad marfa inainte sa semnez de primire.

    • Nici eu nu am încercat încălțăminte și haine.. dar de exemplu cei de la miniprix cică sunt foarte ok… și toți care cumpără online sunt mulțumiți de haine.
      Într-adevăr.. 10 lei în plus nu prea contează când oricum ieși mai ieftin și ai încredere….eu sunt din provincie și transportul e mai scump.
      Când am drum însă în București le caut pe net prin magazine și mă duc și le cumpăr de acolo cu reduceri, cum ai spus și tu

  4. asa e. numai ca s-ar putea sa primesti o caramida in locul smartfonului dorit! 🙂
    acum lasind gluma la o parte e adevarat sunt multe magazine online dar numai citeva sunt de incredere pentru ca marea majoritate sunt din nefericire prea romanesti.
    si atunci aria de cautare se restringe dramatic si devine comparabila cu cea a magazinelor ” reale „.

Spune-mi părerea ta!

