Primăvara începe cu… tine… mine!

Primăvara începe cu tine! Primăvara începe cu tine! Primăvara începe cu tralalalalaaaaa!

De fapt, dacă stăm să analizăm la rece situația, constatăm cu stupoare (și nu, nu știu de ce am folosit cuvântul ăsta, dar mă rog) că primăvara începe cu MINE! Da, primăvara începe cu mine. Eu sunt centrul Universului meu, o egoistă convinsă, 24 din 24 de ore, cât are o zi plictisitoare, ca oricare alta, pe Pământ.

Însă, dacă ne chinuim să analizăm la îngheț situația (cred că deja încep să inventez noi expresii), constatăm tot cu stupoare (nu, încă nu știu de ce folosesc acest cuvânt, dar mă rog), că primăvara începe cu SuperBlog Spring Edition (iar eu tocmai era să scriu SUMMER edition… cred că încep să-mi doresc din ce în ce mai mult căldura – fără bac, dacă se poate!).

Nu știu dacă v-ați prins, dar eu am să particip și-n ediția de primăvară la Super Blog! Deși în timpul ediției de toamnă am avut N tentative de a renunța și a mă retrage în mod furtunos din competiție datorită presiunii și a incorectitudinii din partea anumitor sponsori, am decis după lungi cugetări să particip și la ediția aceasta, detașându-mă de toți factorii perturbatori ce vor apărea de-a lungul concursului. Cum o să fac asta, nu știu. Dar cel puțin am inițiativa de a încerca! Și sunt extrem de mândră de mine! DA!

Deci, întrebarea întrebătoare de-a lungul celor câteva luni dintre cele două ediții a fost… tadaddadaaaaam:

Iar răspunsul, evident după multe cugetări pro și contra, este: TO SUPERBLOG!

De ce? Pentru că într-un final mi-a plăcut atmosfera. Atmosfera din timpul concursului. Atmosfera de la gala care s-a ținut la Straja pe la începutul lunii decembrie. Am cunoscut oameni frumoși, legând prietenii (știți voi.. cu rpietenii te ajuți mai mult decât cu rudele). S-a născut, în ediția de toamnă a acestui concurs, Girafa Creativă (un grup de oameni frumoși, uniți în urma unei ghicitori cu o girafă năzdravană). Am intrat în proiectul Semn SPRE carte de care probabil nu aș fi auzit (pentru că nu o cunoșteam pe Sonia) dacă nu aș fi participat la SuperBlog. Recunosc, există momente când ai renunța în ciuda tuturor lucrurilor ce pledează în favoarea concursului, însă, pe ansamblu dăm peste o imagine frumos conturată, plină de experiențe noi, de provocări, exierciții, termene limită, multe idei frumoase și cuvinte înșirate de atâtea și atâtea suflete pe atâtea și atâtea bloguri.

Deci DA! Particip la SuperBlog Spring Edition și te invit și pe tine să o faci! Hai să ne cunoști! Hai să scrii alături de noi pe teme comune, plecând de la aceleași idei de bază! Hai să ne distrăm împreună! Să discutăm și să punem la cale multe proiecte frumoase! Hai la SuperBlog! Noi – participanții, ei – organizatorii, te așteptăm cu toții cu brațele deschise!

P.S.1: Poza de mai sus o are ca sursă pe Raluca Cincu de la Românii știu românește. Știți voi… tipa aceea semi-enervantă care corectează pe toată lumea. Glumesc. E o scumpă. O scumpă enervantă. Nu. Doar o scumpă!

P.S.2: Pentru mai multe detalii despre ce înseamnă SuperBlog, dă click aici (vezi secțiunile: Despre, Probe, Regulament etc).

P.S.3: Pentru înscriere/înregistrare/participare competiție, dă click aici.

P.S.4: Te poți înscrie în această competiție pe toată durata ei (durează O LUNĂ).

25 de gânduri despre &8222;Primăvara începe cu… tine… mine!&8221;

  1. Am trecut să las şi eu un mărţişor, chiar de e unul virtual şi deci nu are cum să fie la fel de reuşit cum este, spre exemplu, fie şi doar un singur ghiocel palpabil şi real. Îţi doresc să ai o primăvară frumoasă, cu zile calde, liniştite şi senine, cu flori în suflet, bucurie, spor în toate, sănătate şi lumină în privire. La mulţi ani ! de 1 Martie.

Spune-mi părerea ta!

