Picături de lapte și bucăți de ou

După cum v-am mai spus, în ciuda faptului că în această săptămână am simularea de bac, iar peste câteva luni bacul și admiterea, m-am înscris în concursul SuperBlog 2014, ediția de primăvară.

Prima probă, propusă de cei de la Delaco, constă în crearea unui scenariu unui clip dat. Ce-a ieșit? Un produs nedefinit având în vedere faptul că este prima dată când am pus mâna pe programul Movie Maker și am lucrat cu el. Mi-am prins urechile. M-a luat la bătaie… iar după lungi și interminabile tratate de pace a rezultat produsul final nedefinit, produs pe care îl veți putea vizualiza mai jos.

Până atunci să trecem la scenariul brut. Povestea în sine. Gândurile mele și ceea ce mi-a inspirat clipul. Niște idei abstracte dar pline de frumusețe. Și de iubire. De gust.

M-am născut din picături de lapte, bucăți mici de ou și unt. Am fost o provocare pentru cei care și-au pus încrederea în finalitatea mea. Laptele avea să-mi dea finețe. Oul avea să-mi dea culoare, iar untul mă făcea pufos. S-au unit. Au format o forță de perfecțiune a gustului. Au dansat. S-au jucat. S-au îndrăgostit și m-au creat pe mine. Un micuț cu gust plăcut. Le-am plăcut tuturor, căci savoarea mea era cuceritoare încă de la începuturi. Și astfel au creat mai mulți asemeni mie.

Împreună am trecut din mână-n mână. Am ajuns în frigidere. Am cunoscut dragostea și bucuria de pe chipurile celor care ne-au gustat și ne gustă în continuare. Am cunoscut iubirea ei. Am cunoscut frumusețea ei. Am întâlnit frigiderul. Legumele. Borcanele. Ne-am cunoscut și ne-am împărtășit gusturile, căci pe ea trebuia să o facem cu toții pe deplin fericită.

Ne-am pus planul la bătaie. Se adunau în jurul meu care cum puteau mai bine, ca o dată cu mine să-i ia și pe ei. Câte o bucățică din fiecare era tot ceea ce ea avea nevoie. Iar noi știam asta. Ne completam cu toții unii pe alții. Eram într-o armonie perfectă. Armonia de care se bucura și frigiderul, căci el era casa noastră. Mediul nostru prielnic.

Delaco m-a creat pentru voi toți. Să mă gustați. Să mă testați. Să vă bucurați de mine. Cu mine. Ce mai așteptați să mă luați?

Și gata cu ideile inspirate de clip. Cașcavalul și-a făcut de cap cu toți neuronii mei rămași în viață (cam puțini). S-a jucat cu mintea mea și a ieșit ceea ce tocmai ați citit mai sus și ceea ce veți vizualiza mai jos. Idei abstracte. Gusturi bune. Delaco. De încercat.

sursă youtube (user EU – Pishky)

35 de gânduri despre &8222;Picături de lapte și bucăți de ou&8221;

  1. Ehehei, eu remarcasem vocea inca de la Gala si mi-am notat-o 🙂 Nu spui mai multe acus, dar mai vorbim pe tema asta 🙂 Pana atunci sa remarc efectul de „s-a rupt filmul” pe care l-am experimentat si eu. L-a inceput ma gandeam de unde vine, pe urma mi s-a parut ca vine la fix, asa ca nu l-am mai scos. Felicitari Piscotel!

    • Mulțumesc frumos! Mă bucur că v-a plăcut vocea… cine știe poate mă apuc și dublez desene.. cândva :))
      Și eu sper să-mi fiți alături până la capăt!!!!!! De data asta nu vă mai las să abandonați competiția!

      Să fie baftă! Să fie! :))

    • Habar nu am de ce.. dar blogul meu ți-a băgat comentariul la spam (îmi cer scuze în numele lui.. el e cam necioplit de fel). Mă bucur că ți-a plăcut postarea. Sper că ți-a plăcut și clipul 🙂
      Te mai aștept pe meleagurile mele și cu altă ocazie!

  2. Asa de frumos a vorbit cascavalul, ca mi-ar fi mila sa il mananc. :))
    Recunosc…si eu m-am speriat de zgomotul de la inceput, mai ales ca m-ai pacalit si ai zis ca filmuletul tau nu e posedat.. :)). Dar vocea ti-o ador, cred ca ai fi buna sa spui povesti pentru copii, inregistrandu-te. 🙂

    P.S. Video blogging = vlogging. Prescurtarea e mai buna. :)))

    • Eee da… eu nu umblu cu prescurtări.. NA! Frate.. ce om vine aici să facă tam tam pe blogul meu :))!
      Mă bucur că-ți place cum a vorbit cașcavalul.. e un cașcaval drăguț! Iar vocea mea… știi bine că e chinuită să ajungă la acea sonoritate :))

Spune-mi părerea ta!

