Vis de copil

Probabil…. probabil… nu… fără probabil! Cu siguranță, dacă tata ar citi acest articol, sau dacă îl va citi (cu siguranță îl va citit, este cititor fidel), mă va lua fain frumos, mă va lega și mă va duce într-un turn. Unde, cu siguranță, o să mă închidă pentru restul zilelor. Așadar, nu vă speriați dacă acesta va fi ultimul articol de pe acest blog.

Stau în fața unui monitor și înșirui cuvinte. Astăzi, am să scriu conform cerinței celei de-a treia probă propusă de  Salon du Mariage Toujours l’Amour, din cadrul competiției Sprin SuperBlog 2014.

Ce-am să scriu? Cum îmi imaginez (vreau) eu propria nuntă.

Sunt un copil căruia îi place natura. Aerul. Verdeața. Întotdeauna, încă din copilărie (care nu este foarte departe de prezentul actual), mi-am imaginat nunta ca fiind în natură. Mi-am dorit în schimb și un loc închis. Un loc care, de fapt, să le complementarizeze pe ambele într-o armonie perfectă.

Sunt de gen feminin, iar noi suntem predispuse visării continue către frumusețe și perfect. Către ceva minunat care să ne împlinească simțul esteticului și al propriei stări de bine. În căutare de împlinire a visurilor mele, de curând, mi-am găsit și o posibilă locație unde mi-ar plăcea să-mi petrec unul din momentele speciale din viața mea, anume nunta.

Întotdeauna mi-am imaginat cununia, atât cea religioasă cât și cununia civilă, pe malul unui lac (sau al unei piscine), cu un culoar și un covor roșu presărat cu petale multicolore de flori, iar de o parte și de alta a culoarului scaune cu husă argintie și o bandă roșie, legată la spate sub formă de fundă, pe spătarul scaunului. În față, îmi imaginez o masă cu husă argintie și un preot, respectiv ofițer al stării civile. O arcadă cu trandafiri roșii deasupra noastră, sau stâlpi cu flori în stânga și în dreapta. (ceva ca în pozele de mai jos, în caz că vreți să vă faceți o idee).

Ca orice viitoare mireasă dintr-un viitor îndepărtat, cu ochii minții mi-am vizualizat fiecare detaliu al nunții cu Făt-Frumos (cu sau fără cal alb – se acceptă și maro ori negru), așa că mi-am imaginat și dansul mirilor (că ce nuntă e fără un dans al mirilor). Îl văd în momentul acela dintre zi și noapte, când soarele stă să se decidă dacă apune. Un ponton și apă. Un mire și o mireasă. Un cer însângerat deasupra lor. O melodie și o multitudine de pași ritmați din dragostea lor. (ca să vă faceți o imagine am să vă las și de data aceasta o poză – exceptând faptul că acolo era deja întuneric).

Localul. În interior. Îmi doresc să fie luminat de candelabre (știți voi, ca în castelele prințeselor). Mese rotunde și în mijloc aranjamente florale naturale. Fețe de masă alb-argintii, huse de scaune în același ton și mâncăruri din diferite zone culinare (sunt o fire ciudată și-mi plac ciudățeniile.. ce să-mi faceți acum). Un ring mare de dans. O scenă pentru cei care vor încânta auzul nuntașilor, al mirilor și al nașilor. Ferestre. Un loc cu multe ferestre și o masă de  persoane în fața ringului de dans, astfel încât nuntașii să stea în stânga și în dreapta mirilor, la nuntă.

Am visat la o baie pentru mireasă. Un loc în care ea să-și adune gândurile și forțele, nevăzută de nimeni. Un loc pentru momentele ei de reîmprospătare a stării și a energiei. O sală liniștită. Cu o canapea și scaune. Un loc în care lumea să se poată relaxa.. să poată discuta în afara ritmului muzicii. Localul perfect pentru nunta mea ar trebui să ofere și cazare pentru invitații din alte localități cât și pentru miri și nași. Un loc cu toate facilitățile, căci câte un ingredient din fiecare lucru important  face o nuntă perfectă pentru cei doi, dar și pentru invitați.

O rochie de mireasă simplă. Albă. Un costum de ginere (așa cum și-l va vrea el… cândva.. atunci… peste mulți ani). Localul perfect (descris mai sus) și nunta poate să înceapă.

Iar acum poze. Pentru tot ceea ce am scris mai sus. O nuntă de vis și în imagini, nu doar în cuvinte!

Sursă poze: Salon du Mariage Toujours l’Amour și telefonul meu

30 de gânduri despre &8222;Vis de copil&8221;

Spune-mi părerea ta!

