Tehnologia in lumea mea

***Acest articol este scris pentru Spring SuperBlog 2014, proba fiind propusa de magazinul Azerty.ro.

***Imi cer scuze pentru ca nu am scris cu diacritice. Laptopul nu vreau nici in ruptul capului sa-mi comute tastatura in engleza pe tastatura in romana.

In lumea mea, tehnologia a aparut inca de la varste fragede (cel putin pentru era respectiva). Aveam vreo 7 ani cand tata mi-a pus primul calculator in mana (impropriu spus). Pe atunci abia stiam sa apas pe taste, ori sa plimb sagetica pe ecran, enervandu-l pe tata cu intrebarile mele insistente asupra click-ului din dreapta si a celui din stanga, iar acum am ajuns din ucenic, profesor, caci tata ia lectii de folosire a laptopului, a tabletei si a smart phone-ului.

Traim intr-o lume a vitezei. O lume in care totul trece pe langa noi fara sa stea sa ne astepte, iar daca nu suntem la locul potrivit, in locul potrivit, pierdem informatia pe care cu greu poate o mai putem accesa. Astazi avem laptopuri si tablete performante, iar tabletele par a fi printre cele mai folosite in randul tinerilor din zilele noastre.

Eu tableta n-am, dar stiind ce functii are si ce ofera, as folosi-o cu drag pentru a-mi instala aplicatia de C++ si as face diferite probleme, as lucra pentru bazele de date in Oracle, mi-as citi mail-urile, poate si presa care ma intereseaza, as aculta muzica, as promova articolele pe retelele sociale, iar asta as putea-o face oriunde. In tren. In masina. Pe strada. In metrou. In tramvai, caci o tableta este mult mai usor de folosit fata de un laptop din punct de vedere al dimensiunilor, fiind mult mai usor de transportat, asa ca daca te incanta si pe tine, cumpara acum si tu o tableta.

Lumea asta… lumea asta e un tren de mare viteza. Trebuie sa-l prindem. Trebuie sa lasam tehnologia sa intre in viata nostra. Sa o asimilam. Sa ne bucuram de ea. Sa o folosim in avantajul nostru si nu in dezavantajul nostru. Tehnologia trebuie folosita in vederea propriei noastre evolutii si nicidecum a involutiei.

Tabletele spre exemplu sunt utile in viata noastra. O tableta este utila in viata fiecaruia pentru a putea fi mereu la curent cu ceea ce il intereseaza, insa nu trebuie sa uitam si de lumea nontehnologica, anume natura. Exista de asemenea momente in viata noastra cand trebuie sa lasam tehnologia deoparte si sa ne bucuram de toate frumusetile naturii. De plimbarile in aer liber pe jos, sau cu bicicleta. De mersul pe munte. De aerul curat, caci toate acestea la un loc ne mentin intr-o viata echilibrata.

***Surse Imagini: Azerty.ro

4 gânduri despre &8222;Tehnologia in lumea mea&8221;

  1. Cred ca tableta este foarte utila pentru fiecare om. Mai ales pentru bloggeri. Noua ne vin ideile in cele mai nepotrivite locuri. E incomod sa caram laptopul dupa noi, asa ca scriindu-ne pe tableta fiecare idee, cred ca ar fi cat se poate de fain. Frumos articol! Imi place! Chiar daca eu nu stiu sa lucrez in C++. 🙂

Spune-mi părerea ta!

