Un vis

***Atenție!!!! Postare din viitor!!!

M-am trezit de dimineață. Am 27 de ani acum. 27 de ani de viață. Atât de mult și totuși atât de puțini. Aseară m-am pus în pat devreme. Aveam nevoie de odihnă. Cred că am adormit repede, căci nu-mi amintesc multe lucruri după ce m-am pus în pat. Am adormit. Am adormit și m-am trezit cu amintirile unui vis dintr-un loc în care am mai fost, cu ani în urmă (vreo 8), pe vremea când participam la SuperBlog. NH Hotels.

Mă visam din nou plimbându-mă pe aceleași holuri, cu același lift, urcând aceleași scări. Admiram fiecare colțișor în parte și mă bucuram de reușita mea, căci reușisem să obțin interviul vieții mele. Un interviu cu persoana care m-a inspirat de mică. M-a emoționat. M-a cutremurat. Și m-a invitat chiar și prin absența ei să o cunosc. O personalitate cu greu de egalat prin însăși eleganța și comportamentul ei. Lady Diana. Prințesa inimilor. În visul meu trăia. Avea 60 de ani. Și mă alesese pe mine să-i iau un interviu în cadrul hotelului ( http://www.nh-hotels.com).

Mă îndreptam spre camera 313 în timp ce îmi derulam în minte momentele copilăriei mele alături de ea, căci o întâlneam aproape zilnic în poze și în cărțile mamei. Aveam 3 ani. Nu știam să citesc. Am nimerit o carte de pe un raft al bibliotecii unde puteam să ajung. Am răsfoit cartea și am dat de poze. O femeie blândă cu ochi albaștrii și chip angelic. Mă privea parcă de dincolo de poză. Se uita la mine cu ochi blânzi, zâmbindu-mi. Iar eu mă uitam înapoi, cu lacrimi în ochi. Îmi plăcea să o privesc. Mă înduioșa și mă făcea să plâng. Dar sentimentul îmi era plăcut. Ulterior a devenit o pasiune răsfoitul acelor cărți și privitul îndelung la poze. Mă liniștea de fiecare dată. Chiar și acum, în agitația în care trăiesc, mai găsesc timp într-un colț ascuns de cameră să mă refugiez cu ochii în pozele ei.

Am ajuns. Am bătut discret la ușă, iar în față mi-a apărut o femeie trecută prin ani. Dar cu aceiași ochi blânzi dintotdeauna. Același păr blondin care începuse să prindă ușor tente de alb. Cu gesturi calde și calculate mă invită înăuntru. Mă simțeam onorată să pășesc într-un loc în care a stat. Alături de ea. Ne-am așezat și a început să mă studieze îndelung. Ne studiam una pe alta, căci amândouă păream să avem o oarecare curiozitate. Mi-a zâmbit și mi-a făcut sem să-mi încep interviul:

-Mă simt onorată să mă aflu în prezența Înălțimii Voastre. Vă mulțumesc pentru această oportunitate!

(Mi-a zâmbit din nou. Blând. M-a fiat ușor cu privirea și o voce caldă s-a îndreptat spre mine)

-Nu. Nu. Nu. Aici nu suntem urmărite de camere. Nu ne înregistrează nimeni. Suntem în intimitatea mea, așa că am să te rog să-mi vorbești deschis. Fără politețuri. Așa mă voi simți mai deschisă în a-ți răspunde. Mă voi simți liberă și fără constrângeri din partea etichetei regale.

(Mi-au lucit ochii. Mă bucura și mă șoca în același timp ceea ce-mi spunea. Cum era oare să-i vorbesc deschis? M-am bâlbâit.)

-Uuummm. Sigur. Îmi cer scuze. Mi-aș dori să vă simțiți bine în prezența mea.

-Fără politețuri, te rog! Să începem interviul nostru.

-Știu că sunteți… ummm ești… adeptă a undei alimentații sănătoase și bogate în vitamine, ce părere aveți în acest caz despre meniul micului dejun AntiOx din cadrul hotelului NH Bucharest?

-Deși sunt doar o prințesă plimbată dintr-un loc în altul, îmi place să cunosc lumea. Îmi place să cunosc lucruri. Să învăț mereu. Să asimilez. Să mă documentez. Înainte să vin în București, la acest hotel, m-am interesat de meniurile pe care acesta le oferă, fiind plăcut surprinsă de existența meniului breakfast AntiOx și de beneficiile acestuia în interiorul organismului nostru.

-Într-adevăr, meniul AntiOx are numeroase beneficii în vederea menținerii sănătății organismului nostru. Dumneavoastră… adică tu… pe care le-ați descoperit studiind meniul?

-Sinceră să fiu, am căutat destul. De fiecare dată când ceva îmi pare destul de interesant încât să îi acord atenție, caut informații pe toate părțile. Astfel am aflat că este bogat în antioxidanți și vitamine, ajutând la combaterea îmbătrânirii, protejarea sistemului cardiovascular, cât și întărirea sistemului imunitar.

-Pentru cititorii interviului nostru, ne-ați putea spune pe ce se bazează acest meniu, asta pentru a ne convinge și pe noi să-l încercăm și mai apoi să-l introducem în rutina noastră din fiecare dimineață, la micul dejun.

-Sigur că da, cu cea mai mare plăcere. Din câte am citit și m-am documentat, la baza acestui meniu stau sucuri 100% naturale, iaurt organic amestecat cu o largă varietate de fructe (musli, fructe goji) și muxuri de sucuri antioxidante. De asemenea, mâncând, am descoperit că este bogat în fructe și legume precum citricele, kiwi, căpșuni, morcovi, acizi grași Omega 3, salate proaspete, sortimente variate de cafea și ceai.

-Poate mulți dintre cititori nu știu care sunt efectele de zi cu zi ale acestei combinații, zic să le oferim și această informație. Venind de la Prințesa Inimilor tuturor, cu siguranță îi va încânta.

-Sunt deja de o săptămână în București, iar în fiecare dimineață am servit un mic dejun AntiOx. Efectele, desigur, nu se vor vedea din prima zi, ci abia din a doua, sau a treia, cert este că am mult mai multă energie și putere de concentrare asupra activităților mele de zi cu zi. Mă simt mai întărită din punct de vedere fizic, cât și psihic. Fiecare dimineață parcă are o rază de soare în plus după un mic dejun AntiOx. Mă revigorează cu stropi de energie.

-Cu aceste ultime cuvinte cu siguranță ați convins cititorii de avantajele acestui meniu. Probabil mulți din afara Bucureștiului or să aleagă NH Hotels pentru meniul AntiOx, iar alții or să încerce să și-l pregătească chiar acasă cu ajutorul informațiilor împărtășite de către prințesa lor.

-M-aș bucura tare mult dacă s-ar întâmpla așa. Se vor bucura atât fizic cât și psihic de rezultate și vor avea mult mai multă energie pentru activitățile zilnice.

-Vă mulțumesc pentru acordarea acestui interviu. Mă simt de-a dreptul onorată, cât și încântată de prezența dumneavoastră. Acum îmi voi lua, cu regret, la revedere, rugându-vă să adresați un mesaj cititorilor.

-Și eu îți mulțumesc pentru prezența ta. Pentru înțelegere și pentru timpul acordat mie, o biată prințesă aruncată dintr-o parte în alta. Mi-a făcut plăcere să te cunosc și să stau de vorbă cu tine. Ahh..și mesajul: Indiferent de situații, reguli, constrângeri, păstrați o parte din voi și împărtășiți-o celorlalți. Se vor bucura de umanitate, căci umanitatea alină suflete.

M-am ridicat să plec, în timp ce îi strângeam mâna. Nu mi-aș mai fi luat ochii de la ea și nici nu i-aș fi dat drumul. Mă încânta prezența ei mai mult decât orice pe lume. O Simțeam apropiată. Mi-a dat drumul și m-a prins apoi de mână. S-a aplecat puțin deasupra mea și m-a pupat pe frunte, așa cum o mamă își pupă copiii în semn de la revedere, șoptindu-mi: „Să treci și mâine pe aici. Am să te aștept după-amiază la orele 16:00. Mi-aș dori să vorbim mult mai degajat despre multe alte lucruri, desigur… lucruri care să rămână între noi. Mi-au plăcut ochii tăi și sufletul de copil. Mi-ar plăcea să te cunosc. Te aștept”. Mi-au lăcrimat ochii și am ieșit bucuroasă din cameră. Îmi părea un vis. O irealitate. Mă îndreptam pe hol spre ieșire, iar pereții au început să-și schimbe forma sub gândurile mele.O cameră. Un pat. Și eu trezită din vis.

***Acest articol este scris în cadrul competiției Spring SuperBlog 2014!

(sursă imagini: Google Images)

16 gânduri despre &8222;Un vis&8221;

  1. Imi amintesc dimineata din 1997 cand am deschis televizorul si am vazut stirea mortii sale.Am fost socat.Trebuia sa traiasca mai mult si sa isi vada copii crescand si sa se bucure de nepotei.Din pacate nu putea fi regina, desi o merita.
    Una dintre cele mai mari personalitati ale secolului 20 si una dintre femeile puternice de la care avem cu totii ce invata.Frumos vis,frumoasa postare.

Spune-mi părerea ta!

