Primavara. Dulce primavara

E primăvară în sufletul meu. În inima mea. În mintea mea. E primăvară printre șuvițele rebele de păr. E primăvară în toți porii pielii mele. E primăvară înăuntrul meu.

(sursă imagine: Google Images)

S-a dus cu iarna aspră. Cu frigul acela ucigător. S-a dus cu aerul rece care ne tortura trupul la fiecare ieșire din casă.  S-a dus. Razele calde ale soarelui și-au făcut apariția printre noi. S-au hotărât în sfârșit să ne mângăie trupurile și sufletele cu a lor căldură.

Iarna asta mi-a suferit pielea. Mi-a suferit sufletul. Mi-a suferit și părul. Au suferit toate în tăcere, iar acum au nevoie de o schimbare. Vor o schimbare în bine. Ceva nou. O schimbare pozitivă în viața lor. Mi-am zis să încep cu zâmbete. Cu o stare de bine, indusă, pentru a le genera dragoste și căldură. Am vrut să-mi fac sufletul fericit. Am vrut să-mi netezesc piele. Am vrut să-mi bucur părul, căci el e cel mai aspru. Cel mai trist.

Schimbarea pentru el, pentru păr, sunt eu. Sunt ceea ce-și dorește. Fericirea mea e sclipirea lui. Și totuși. Totuși nu sclipește. Tratamente. Știu. Dar voiam să fie pe cale naturală. Știu. Am mai încercat și primăvara trecută. Mai încerc și-acum, căci atunci a da rezultate. Farmec. Vreau să aibă farmec. Să aibă farmec în bucuria lui.

Schimbarea sunt eu. Și știu că am mai zis asta, dar am uitat să completez. Schimbarea sunt eu și acțiunile mele. Am să la razele de soare și iubirea mea să-și facă treaba lor. Dar am să le ușurez munca, căci or fi, săracele, extenuate după atâtea și atâtea încercări de a răzbi în bătălia cu frigul și zăpada.

Părul meu are nevoie și de o altfel de schimbare. Are nevoie de  regenerare. Regenerarea părului este stâlpul ce susține razele de soare și iubirea. Le este punct de sprijin și forță în reușita lor. A tuturor, așa că apelez din nou la un kit de tratament pentru regenerarea părului și anume Gerovital Plant tratament de la Farmec. Este eficient și duce la rezultatele dorite. Îi redă vitalitatea, diminuează căderea părului, uscarea ori îngrășarea excesivă a scalpului datorită faptului că acționează vitaminele A, E și B5 pentru restructurarea părului degradat, prin extractele vegetale cu eficacitate demonstrată în stimularea creșterii sănătoase a firului de păr, cât și prin hidrolizatul quaternizat de keratină care pe lângă faptul că reface structura firului de păr, îi oferă acestuia luciu și protecție, crescându-i rezistența la rupere.

(sursă imagine: farmec.ro)

Părul meu va fi cu siguranță din nou fericit. Se va bucura de admirație din partea celor din jur, cât și de prospețime. Se va bucura de frumusețe în toată splendoarea ei, căci după o iarnă grea, merită un tratament ca atare. Probabil de acum înainte nu-mi va mai atârna trist și fără viață pe umăr. E timpul să se trezească la viață. Să respire aerul primăverii. Mirosul ei îmbietor. E timpul ca tot trupul meu să renască, doar primăvara-i anotimpul renașterii, nu? Așa că eu am început cu învierea părului meu. Tu cu ce ți-ai începe schimbările de primăvară privind propria persoană?

79 de gânduri despre &8222;Primavara. Dulce primavara&8221;

  1. N-ai idee cata dreptate ai, eu i-am dat lui bunica-miu cu Gerovital (pe atunci era sub forma de crema-unguent) pe chelie, (o avea din tinerete) si crede-ma ca la 83 de ani au inceput sa-i apara firicele de par si unde mai pui ca erau si crete, numai ca atunci produsele Gerovital erau chiar Ana Aslan si acum sunt tot Ana Aslan, nimic nu pare sa se fi schimbat, numai bunicul nu mai e ca puneam de-o demonstratie 🙂

Spune-mi părerea ta!

