Eu + Jocurile lego

Zilele astea m-am resimțit copil (nu că nu m-aș resimți în fiecare zi prin înălțimea și felul meu de a fi). De curând am primit o jucarie LEGO de la Legomi, așa că mi-am răpit timp din activitățile ce deja mi-au devenit mai mult decât o rutină și m-am împrietenit cu piesele de LEGO.

Mi-am luat frumos plăsuța. Am scos cutiuța cu jocul. Mi-am luat ustensila de filmat că de… toată lumea acum filmează tot ce face. Eu de ce să nu o fi făcut? Și uite cum m-am pus eu frumos pe covor și-am început să asamblez piesă cu piesă, jucăria mea începând să prindă contur, iar într-un final forma finală de care eu am fost tare mândră.  Păi da. Mândră am fost. Că mi-a ieșit din prima și nu mi-am prins urechile. Ia priviți ce minunăție a ieșit, iar acesta, după cum altfel amintesc și în filmuleț, nu este singurul model care se pote crea cu ajutorul acestor piese.  Este un set 3 in 1 de la Creator.

Mult pe aici nu am să vă mai povestesc. Veți găsi tot ce vreți și ce nu vreți în filmulețul de mai jos. Sper să vă placă, iar dacă vă place vă invit să intrați pe site-ul celor de la LEGOMI și să vă faceți o surpriză atât dumneavoastră ca adulți cât și copiilor, de ce nu?

(sursă youtube: pishky94 – canal personal)

39 de gânduri despre &8222;Eu + Jocurile lego&8221;

    • Da… sunt foarte frumoase. Mie mi-au luat ai mei multe jucării lego când încă nu eram la școală. Îmi făcea mare plăcere să mă joc cu ele. Le-aș recomanda oricui pentru stimularea creativității și a perspicacității.

    • Ha ha ha ha!!!
      Uite.. azi sunt o persoană minunată și bună. Așadar, tăiem degetele mele și ale tale și facem schimb de ele. Ei, ei, ei, ce părere ai?
      Într-adevăr, am unghii foarte luni și o formă frumoasă la ele. De asta s-a ocupat mama încă de mică să le dea o formă.
      Mie una îmi place tare mult să mă joc. La șah nu mă pricep, dar la remi da! De mică joc remi și bat pe toată lumea.

Spune-mi părerea ta!

