Saptamana asta… ma joc!

Da. Săptămâna asta mă joc. Săptămâna asta vreau să mă joc. Să fiu din nou copil. Așa cum eram pe atunci când încă nu eram torturată de școală. Pe vremea când aveam vreo 5-6 ani. Ahh ce fericire era în cretacic. Sau paleolitic? Nici nu mai știu. A trecut mult prea mult timp de atunci.

Săptămâna asta m-am hotărât să fiu copil. Da. Ce? Eu n-am voie? Săptămâna asta m-am hotărât să-mi înmulțesc colecția mea de jucării (da, da, da… jucăriile alea de le țin prin saci, pe dulapuri, peste tot… da, da, da… și prin pod… da, da, da… și la țară). Dar da. Vreau să le înmulțesc. Când eram mică ziceam că le strâng pentru copiii mei. Acum m-am răzgândit. Nu-i las să pună mâinele pe jucăriile mele. Dacă mi le strică? Nu. Nu. Nu. Nu. Jucăriile mele sunt doar ale mele și atât. Nu le dau nimănui. Le păstrez doar pentru mine (fie și în saci) ca o egoistă mare/mică ce sunt!

Pe vremuri, pe când mama și cu tata îmi cumpărau jucării în cretacic, trebuiau să viziteze toate magazinele la rând să se asigure că-mi cumpărau jucăria potrivită (că de… copil răsfățat… dacă nu-mi plăcea, le dădeam cu ea în cap…. dar tot o simpatică eram, ca de altfel cum sunt și acum… și da… mă laud singură.. dacă mi-au murit lăudătorii, ce să fac și eu?). Acum, că vremurile alea de mult au apus, găsesc jucării online și umblu stând în vârful patului prin toate magazinele posibile și imposibile pe care internetul mi le pune la dispoziție prin intermediul unui laptop.

Să vă mai amețesc? Sau aburesc? Să vă mai zic de pasiunea mea pentru jucării? Dar ce.. doar toți copiii sunt pasionați de jucării și tânjesc după toate jucăriile din fiecare magazin în parte. Și da. La 20 de ani sunt încă unul dintre acei copii. Sunt încă un copil. Un copil care vrea încă multe jucării. Așa că dacă aveți inimă bună, îmi puteți trimite prin poștă ciocolată și jucării. Le accept pe amândouă, la pachet.

Dar gata. În seara asta m-am dat destul în spectacol. M-am făcut destul de râs. Dar nu contează. Voi îmi puteți tirmite încontinuare jucării și ciocolată. Săptămâna asta vreau să mă joc. Și vreau jucării noi. Cât mai multe jucării noi. Le aștept pe toate. Aaaa da… și nu uitați de ciocolată. Am nevoie de energie să mă joc o săptămână întreagă.

Voi ce faceți săptămâna asta?

(*sursă imagine: Google Images – Geanina Lisandru)

36 de gânduri despre &8222;Saptamana asta… ma joc!&8221;

Spune-mi părerea ta!

