Aducem România în top 50 internațional???

Era o vreme când tot ceea ce îmi doream era să-mi părăsesc țara. Să o las în urmă  și să-mi văd de evoluția și dezvoltarea mea cât mai departe de ea. Visam să uit de ea și de tot ceea ce nu mi-a dat. Visam să plec. Să caut un alt loc care să-mi ofere ceea ce îmi doream și încă îmi doresc.

Cu timpul însă am învățat că visul meu se poate împlini și aici, prin multă muncă și multă dorință de reușită. Am dat astfel cu piciorul oportunității de a pleca și a-mi vedea de viitor dincolo de granițele acestei țări. Am cunoscut oameni care mi-au arătat că și în România se poate, dacă vrei. Am cunoscut oameni care au reușit aici și care atunci când trec dincolo de granițe duc numele României pe buzele tuturor celor pe care îi întâlnesc… și nu oricum, ci cu dragoste și cu mândrie. Dacă ei pot, putem cu toții!

România este o țară puternică prin noi toți. Însă prezența noastră nu este de ajuns. Avem nevoie și de unitate. Cred că unitatea și exercițiul practicării ei ne lipsește. Învățând împreună să o aplicăm putem duce România și brand-urile românești pe cele mai înalte culmi ale lumii și în cele mai tari topuri internaționale.

Eu una m-am săturat să aflu atâtea și atâtea lucruri rele despre România. Sunt dezamăgită de fiecare dată când astfel de lucruri îmi ajung pe la urechi. Însă îmi tresaltă inima de fiecare dată când aud că România a ajuns în vreun top internațional și este aproape fruntașă. Astăzi despre asta am să vă vorbesc chiar din rândurile următoare.

Prin prisma unui brand românesc, anume The Pole Society, România a ajuns în top 200 (două sute) internațional în cadrul competiției The Summit din Kilimanjaro, fiind singurul startup românesc ales unul din cele mai bune startup-uri din competiție, dintre toți cei 2000 (două mii) de participanți.

The Pole Society nu vrea însă a se opri doar aici și are ambiția de a duce numele României și mai sus în acest clasament internațional, anume în top 50! Acest lucru nu se poate întâmpla decât cu ajutorul nostru, al tuturor. Susținând acest proiect reușim să aducem România printre cei mai buni din acest top, iar eu mi-aș dori să ajungă cât mai aproape de primul loc prin prisma celor de la The Pole Society.

Cum se poate face asta? Votând!!! Prin vot putem reuși să aducem The Pole Society în top 50, cât mai aproape de vârf, să treacă astfel în următoarea etapă a concursului și să ne facă mândri pe noi toți că împreună am reușit să ducem numele țării noastre cât mai sus, peste multe alte țări poate cu mult mai dezvoltate decât suntem noi.

Unde se poate vota? AICI: http://thesummit.co/kilimanjaro/nominees-alpha#entry-114

Votează și tu! Ajută-ne să ducem România cât mai sus. Ajută-ne să evoluăm împreună și să le arătăm tuturor pe plan internațional că suntem și merităm să fim printre cei mai buni! Intră pe link-ul de mai sus și așteaptă să ți se încarce pagina cu totul, până ce în prim plan îți apare clipul lui Radu Bogdan Savonea și votează-l!. Nu apare? Căută-l pe Radu Bogdan Savonea printre cei de acolo și votează clipul! Important e să vrei și de descurcat ai să te descurci cu votarea (recunosc.. mie mi-a luat ceva că nu prea-mi merge netul și se încărca greu… dar am vrut și am reușit!).

Facem împreună asta? Nu-i așa că și tu vrei ca numele României să ajungă cât mai sus în topuri? Acum ai ocazia să ajuți și tu. Poate un vot nu contează. O singură persoană poate nu contează. Dar unu+unu+unu+unu+unu+…+∞+…+unu=mulți de unu care într-adevăr contează! Fă și tu parte din acest lanț simplu și lung al adunăriithumbs up!!!

Am scris atâtea și nu v-am zis ce este de fapt The Pole Society și cu ce ne ajută? Ei bine, The Pole Society este prima aplicaţie cu ajutorul căreia îţi poţi face reclamă pe cele mai mari panouri outdoor din Bucureşti direct de pe telefonul mobil. Cum poți face asta și cum funcționează mai exact? N-am să te mai plictisesc să-ți răspund prin cuvinte, ci am să las un clip mai jos, clipul care trebuie votat și în link-ul de mai sus.

sursă youtube (user The Pole Society)

Votăm, DAAAA??? Aducem România și The Pole Society în top 50 internațional, DAAAA? Împreună putem face asta. Haideți să începem să fim cu toții uniți. Împreună reușim. Împreună putem! Implică-te și tu alături de toți ceilalți!!! VOTEAZĂ: http://thesummit.co/kilimanjaro/nominees-alpha#entry-114!!!!!

(***surse imagini: Google Images)

19 gânduri despre &8222;Aducem România în top 50 internațional???&8221;

    • Mă bucur tare mult pentru votul tău.
      Din păcate majoritatea voturilor sunt cuantificate prin numărul de like-uri, numărul de aprecieri aduse. Se consideră că a distribui altora înseamnă că acel lucru este cu adevărat bun și merită 🙂
      Dacă este fals sau nu, cred că depinde mult de caz. Unele voturi sunt date pentru că respectivii chiar apreciază, altele sunt date prin influență. Dar cele date chiar pe merit, pentru că au impresionat, cred că sunt cele care merită și nu sunt nicidecum false.
      O altă modalitate online? Probabil nu like-urile pe facebook ci un pur și simplu vot (orice vot înseamnă de fapt un like). Ei însă cred că s-au gândit la voturi pe faebook pentru că mai văd și alții și au o arie mult mai mare de a primi voturi.

Spune-mi părerea ta!

