Hai să lăsăm chimicalele!

Am mai vorbit despre asta pe blog. Și o să mai vorbesc. E un subiect care merită discutat printre atâtea subiecte neinteresante.

Știu sunt o ciudată. Și nu am de gând să mă schimb. Începe să-mi placă și mie în sfârșit de ceea ce sunt și de cum sunt. Încep să fiu mulțumită de mine, căci lucrurile încep să prindă încet-încet contur în jurul meu.

Iubesc lucrurile simple, la fel cum iubesc oamenii simpli. Simplu dar complicat. E mai fascinant așa. Îmi place să fiu înconjurată de tot ce înseamnă natural (și ăsta cred că e unul din motivele pentru care eu iubesc natura).

Știu. Poate am părut iar fără sens, cum par deseori. Însă, printre cuvintele mele se găsesc multe lucruri ce stau ascunse, dar care așteaptă să fie descoperite, înțelese, aprofundate, gândite și asimilate. Unii le găsesc. Alții se pierd printre ele.

Ce-am să mai înșir aici? Cuvinte. Cuvinte. Cuvinte. Multe cuvinte. Despre naturalețe și natural. Am avut norocul să mă nasc în anii `90. Ultima generație care a mai crescut cu adevărat sănătos. Care s-a dezvoltat fără chimicale și care are o oarecare forță de rezistență. Mă bucur că n-am trăit în globul de cristal în care sunt cocoloșiți acum cei mici.

Am crescut printre produse naturiste (efectul statului la casă și efectul posesiunii unei grădini de către mama din dotare). Cred că ăsta e un mare avantaj. Corpul nostru nu are nevoie de vitaminele din farmacie sau de medicamentele prescrise de doctori. Corpul nostru are nevoie de vitamine naturale, nesintetizate în laboratoare. Nepreparate. netransformate. El se regenerează și se întărește cu vitaminele care provin direct de la sursă într-un mod cât mai natural.

Am cunoscut copii, pe vremea când noi ne trăiam copilăria (în anii 2000) care erau îndopați de părinți cu tot felul de vitamine luate de prin farmacii. Vitamine ce aveau rolul de a le întări imunitatea, sau de a le ajuta dezvoltarea oaselor, a mușchilor și a intelectului. Copii care azi suferă de faptul că sunt supraponderali. Copii ai căror hormoni au fost dați peste cap într-o perioadă crucială a dezvoltării lor.

Țin minte că mă îndopa și pe mine mama. Cu produse din propria grădină și din propria livadă. Mi le băga pe gât forțat (mă dureau urechile când auzeam de mâncare… nu m-am înțeles bine cu mâncarea… nu ne-am suportat.. și acum suntem la cuțite). iar eu tânjeam după vitaminele colorate ale celorlalți. Acum îi mulțumesc mamei că m-a ferit de ele și că m-a făcut să plâng că nu-mi lua și mie. Mulțumesc mamă!

Nu-mi place mie mâncarea. Nu mă înțeleg eu bine cu ea, dar știu că cea mai sănătoasă e cea naturistă. Cele mai sănătoase produse sunt cele naturiste. Cele crescute și dezvoltate fără intervenția omului. Fără chimicale. Cele ce-și iau ce au nevoie doar din pământ, căci cu un rost au fost lăsate să-și ia substanțele nutritive proprii din pământ.

Observ și acum din ce în ce mai mulți oameni care dau fuga la farmacii să cumpere tot felul de medicamente pentru a le folosi în mod preventiv și a evita o boală. Efectul? Se îmbolnăvesc și mai urât decât s-ar fi îmbolnăvit și fără medicamentele și vitaminele lor preventive. Pont: Încercați fructele bogate în vitamine, legumele și alte d-astea. Vă asigur că sunt mult mai eficiente. Dau rezultate. Vă întăresc imunitatea și rezistența, eliminând virușii din corp mult mai ușor și eficient, fără a suferi de manifestările ulterioare ale unei boli.

Încercați. Pe cuvântul meu că nu o să vă muște nimic!

(***surse imagini: Google images)

Spune-mi părerea ta!

