Ce face Pishky când se plictisește?

Voi v-ați întrebat ce face Pishky (adică eu… și ce ciudat e să vorbesc despre mine la persoana a 3-a) când se plictisește? Adică nu e ca și când un bac ar ciocăni la ușă alături de o admitere și plictiseala, atât practic cât și teoretic, nu ar avea voie să-și facă apariția. Nicidecum. E ca și când de dimineața până seara n-ai avea ce să faci și te-ai plictisi din cauza lipsei de activități. Exact așa. Practic (și teoretic) ai atât de multe de făcut, încât te pierzi printre ele atât de tare încât ajungi să nu mai faci nimic. Și uite așa te plictisești. Și în starea ta de plictiseală te întrebi ce ai putea face. Și din multitudinea de activități care includ și învățatul (biologie, chimie și materiile aferente bacului), tu alegi să te joci. Da. Să te joci. Exact asta face Pishky (adică eu). Se joacă. Și merită să o certați și să o trageți de urechi. Da. Da. Da. Merită! (nici măcar nu-mi vine să cred că tocmai eu spun asta). Măcar de ar dormi și s-ar odihni cu adevărat.

Și ce se joacă Pishky (adică eu)? Pishky (adică eu) se joacă jocuri pentru copii de tip flash. (și da… asta tocmai a sunat ca o propoziție spusă în clasa I – ahh.. ce mi-aș mai dori să fiu în clasa I). Și ce? Îmi place să mă joc! Ce, eu nu mai sunt un copil? Ba da, sunt!!!! Pentru toți cei care vor spune că nu, să știți că sunt! Sunt încă un copilaș care are voie să se joace joculețe pentru copii. Ieeeei!

Astăzi, spre exemplu, m-am jucat un joc tare interesant. M-am amuzat copios. Astăzi am făcut pe polițistul. Sau polițista? Dar nu. Acolo scria clar că-i polițist. Deci astăzi am făcut pe polițistul din intersecție și am dirijat mașini. Da. Da. Da. Exact. Le dirijam. Dădeam drumul la semafoare. Le opream. Dădeam prioritate. O luam. Îi făceam pe alții să aștepte și, conform regulilor jocului, așteptând prea mult, mureau în mașină de nervi. Și ghiciți ce a ieșit? Da, evident, desigur, normal, reușeam relativ repede să produc accidente. Ar fi trebuit să primesc medalii pentru numărul de accidente produse . Dar măcar am descoperit că meseria de polițist nu mi se potrivește nici măcar în jocuri.

Acum, dacă eu v-am zis ce fac când mă plictisesc, când de fapt nu ar trebui să fac asta, voi ce faceți când  vă plictisiți?

 

36 de gânduri despre &8222;Ce face Pishky când se plictisește?&8221;

  1. deconectarea face foarte bine si reincarca bateriile si dorinta de a face acele lucruri care stii ca-s prioritare va reveni si vazuta si cu alti ochi de-acum odihniti si deconcertati de aparenta monotonie resimtita vei avea un randament mama-mama!
    bafta! 🙂

      • nu e niciun pacat! nicaieri! trebuie sa realizezi ca la un moment dat n-ai cum functiona unde setezi to much longer! si atunci te deconectezi, iar tu iti asumi si iti ingadui asta! trebuie sa ai o mare rabdare cu tine! doar tu poti fi cea care va da randament asa cum il speri si vrei si atunci cand vezi ca nu merge faci altceva, conex, sau care n-are nicio legatura cu ce faceai, tocmai pentru a repune echilibru in fiinta! si sa vezi dupa ce foame ti-e iar de primele! alta zi buna, pui de om! 🙂

Spune-mi părerea ta!

