Caprices – Regatul Dulciurilor

„Singura diferență între un capriciu și o pasiune de-o viață este că întotdeauna capriciul durează puțin mai mult .”

Știți voi oare că moartea mea sunt dulciurile? Știți. Doar am mai zis asta de atâtea trilioane de ori. Și o să o mai zic. Astăzi nu am să abordez aceeași modalitate de a vă povesti și aburi cu dragostea mea pentru dulciuri. Astăzi am să vă povestesc despre Caprices.

București. Aproape de stația de metrou Piața Romană. Zona Piața Amzei, pe una din laturile celui

ce a fost cândva cu adevărat Teatrul Ion Creangă. Un loc primitor, plăcut și colorat. Dar nu colorat în tot felul de nuanțe, ci în nuanțe perfect alese pentru o completă relaxare atât în interior cât și afară. Ce este Caprices? Caprices este un magazin plin cu ciocolată și înghețată belgiană, dar și sorbet. Un regat al dulciurilor, așa cum l-am numit și în titlu. Dar nu am să vă zic mai multe acum, ci am să vă las să le descoperiți în cuvintele și pozele de mai jos.

Am pășit dincolo de prag, în interior, lăsându-mă să plutesc într-o lume fascinantă, o lume a ciocolatei belgiene, a înghețatei și a sorbetului. Două vitrine pline într-un decor care nu poate fi luat pe nicio parte pentru a putea fi cumva criticat. Toate sunt puse exact unde trebuie. Îmbinate cum trebuie, astfel încât, tu, client, să ai impresia că pășești într-un adevărat regat plin de și cu ciocolată. O lume aparte, o lume minunată în viziunea tuturor iubitorilor și pasionaților de dulciuri și de tot ceea ce înseamnă ciocolată.

CAM02563

Cum pășești în magazin dai cu ochii și cu nasu în două vitrine mari și tari, pline cu di tăti!!!!(mă scuzați, dar îmi place să folosesc sintagma di tăti – sună mai altfel). Partea stângă, o vitrină plină cu bomboane (enșpe mii de sortimente) din care nu știi efectiv ce să alegi pentru că atât ochii, cât și papilele tale gustative, se vor juca în fel și chip cu mintea ta până când te vei lipi efectiv de vitrina aia și o să vrei câte ceva din fiecare, ori chiar să o iei cu totul acasă.

Și ca să vedeți cât de rea voi fi în următoarele rânduri, că de ce nu aș fi și nu v-aș oftica, am să vă spun că eu m-am proțăpit în fața vitrinei respective, mi-am aruncat cuvintele care și așa nu-și aveau rostul, căci nu poți exprima în cuvinte gustul și finețea bomboanelor de ciocolată belgiană. Și dacă tot m-am proțăpit acolo și m-am bucurat de priveliște, să știți că le-am și testat! Și sunt așșșaaaaaaaaaaaaaaa de buuuuunnneeeee!!!! Mie una, un întreg magazin nu mi-ar ajunge.

CAM02565

În dreapta, o vitrină cu înghețată și sorbet. Niște minunății. Alte enșpe mii de sortimente din care efectiv nu știi ce să alegi pentru a-ți încânta la nivel înalt simțurile. Și ce o fi oare de făcut în cazul acesta? Da. Corect. Te lipești iar de vitrină și vrei să o mănânci cu totul, ori, de ce nu, să o iei acasă și să te bucuri de toate sortimentele alea.

Iar acum, ca să fiu din nou rea, malefică și fără inimă, am să vă spun că și din acestea am gustat cam tot ce putea fi gustat (da, da, da, adică din fiecare sortiment în parte). Concluzia? Extraordinar de bune. Delicioase. Fiecare cu un gust aparte. Și na să vă trântesc aici și-o poză, să vă oftic di tăt.

Să dau din casă? Să nu dau din casă? Să vă zic? Să nu vă zi? Să vă mai oftic? Să vă mai pun la încercare papilele gustative și alea salivare? Ok. Hai să o fac, doar răutatea mea atinge cote maxime când vine vorba de dulciuri. Ceea ce ați văzut voi în vitrine, sortimentele acelea, să știți că sunt extraordinar de puține în comparație cu ceea ce se află în cele două depozite din spatele magazinului. Într-unul se află cutii întregi pline cu diferite sortimente de înghețată și sorbet, iar într-altul cutii cu bomboane de ciocolată, iar toate aceste sortimente sunt alternate între ele pentru a ne oferi nouă, clienților, o gamă diversificată de bomboane, înghețată și sorbet.

Tot din surse sigure (testat cu proprii mei ochișori), vă pot confirma faptul că acestea sunt ținute în depozite în condiții optime, igienice și cu temperaturi specifice acestora. Aici nu am mai făcut poze, dar credeți-mă pe cuvânt. Vă puteți bucura de bomboane chiar și vara, anotimpul în care majoritatea oamenilor se feresc de tot ceea ce conține ciocolată pentru a nu suferi vreo intoxicație sau mai știu eu ce altceva.

Eu l-am testat. Mi-a plăcut. M-am bucurat de locul acesta la maxim. Cu siguranță vă veți bucura și voi. Pe lângă bomboanele, înghețata și sorbet-ul care vă vor încânta toate simțurile, vă veți simți minunat și în cadrul frumos aranjat, al magazinului, căci acesta oferă o atmosferă plăcută și relaxantă, atmosferă care, după cum bine se vede, nu prea poate fi descrisă în cuvinte și vă asigur că-mi veți da dreptate atunci când veți trece și voi pragul acestui magazin tipic belgian.

De bune ce au fost și pentru că sunt o nesătulă când vine vorba de bomboane de ciocolată (și mai ales belgiene), am luat și acasă, că de, nu ar fi vrut nimeni să mă aibă pe conștiință pentru simplul fapt că sunt eu nesătulă. Din cutiuța aia, cu bomboanele acelea atât de frumos realizate, cât și extraordinar de bune, am bucurat și pe alții. Și desigur, cel mai mult m-am bucurat pe mine (că na.. sunt o egoistă și jumătate, contrar aparențelor – și de aici replica: „aparențele înșeală”).

Iar cum atât eu, cât și cei de la Caprices, suntem niște dulci și drăguți, v-am pregătit tuturor și o surpriză. Un cupon de reducere pentru orice comandă făcută în magazinul Caprices, din Piața Amzei. Cuponul poate fi folosit o singură dată de către o persoană, printat, sau printr-o simplă poză salvată în telefon și arătată vânzătoarei, având codul promoțional „Pishky” (woww.. un cod promoțional îmi poartă porecla – eu fiind mândră de mine până peste cap). Sunteți bineveniți în magazin, fiind întâmpinați cu zâmbete și multă căldură, cât și o multitudine variată de sortimente de ciocolată, înghețată și sorbet.

26 de gânduri despre &8222;Caprices – Regatul Dulciurilor&8221;

  1. Deşi am citit tot articolul, chiar încercând să fiu atentă (in condiţiile in care pentru mine dulciurile prezintă un interes ridicat), m-ai pierdut după „a fost adevăratul teatru Ion Creangă”. Nu mai e ? Deloc ? Glumeşti, da? Sau nu? Imi simt stomacul ghem când pun aceste întrebări. Nu doar spectacolele la care am fost, dar opt ani de zile am trecut pe lângă el, ba căscând ochii la afişe, ba intrând la papetăria din stânga, ba la merceria din dreapta, la florăria de pe colţ, văzându-le apoi cum au schimbat produsele vândute, apoi obiectul de activitate, apoi închise, apoi devenind altceva…
    Oare dacă trec pe acolo, e chiar atât de bine cum spui, încât să trec peste senzaţia de pierdere a ceea ce a fost şi nu se mai intoarce?

    • Zona, acum, e frumoasă! Dar teatrul nu mai e ceea ce a fost odată, din păcate. Nici măcar literele alea roșii care scriau Ion Creangă nu mai sunt… e doar o clădire care habar nu ai ce este dacă nu cumva știai dinainte. Dar ce-i drept, e o clădire frumoasă acum și au început să apară multe spații frumos amenajate în jur.
      Cică mai au și ceva piese din când în când… dar mult prea puține față de câte aveau în trecut.

  2. 🙂 Interesant mod de promovare! Specialitatile belgiene au poposit si la Brasov, cu carduri de fidelitate cu tot : reducere 10% din martie a.c. – ziua concertului simfonic, cand au fost impartite spectatorilor – si pana la 31.12 2015. In pozele tale, au „design” asemanator, or fi la fel!? 🙂 Ca de delicioase, sunt intr-adevar delicioase, n-am ce zice…

Spune-mi părerea ta!

