Fac ce vreau. Când vreau. Și unde vreau.

E ora 23. Fără câteva minute. Nu le-am mai numărat cu exactitate. Doar am aproximat. Aveam de gând să scriu un alt post pentru azi. Mi-l programasem într-o agendă. Timpul însă mi-a spus că-i prea târziu pentru el, e prea târziu pentru ceva programat, așa că să-mi las gândurile să zburde printre norii de peste București și să scriu cu totul altceva. Ce-mi trece prin cap. Să scriu cum o făceam cândva.

Mi s-a spus de curând că de ce postez pe facebook. Că de ce postez pe blog. Că vreau atenție. Și că vreau și pe mă-sa și pe ta-su și tot neamu de la A la Z, cu tot cu diacritice. Nu m-a interesat atenția. Blogosfera nu e o lume în care se cerșește atenție. Blogsfera e o lume în care oamenii învață, altfel, unii de la alții. Blogosfera e un loc în care libertatea este lege. Astfel, fiecare are dreptul să scrie ce vrea. Să spună ce vrea. Să împărtășească. Blogosfera este, de fapt, în sinea ei, un jurnal online. Iar prin jurnal amintesc faptul că se înțeleg următoarele: locul unde fiecare persoană în parte scrie FIX CE VREA. Înțeles?

Facebook. Facebook este o comunitate de oameni care își arată unii altora lucruri care prezintă sau nu interes într-un anumit cerc de oameni. Facebook este o lume unde se împărtășesc chestii, care nu sunt neapărat de o importanță majoră în societate, ori pentru cineva anume. Sunt pur și simplu postări. Postări ce s-au vrut, în schimb, arătate lumii.

Ambele sunt comunități de oameni unde fiecare are dreptul la libertate. La libera exprimare. În consecință, fiecare face ce vrea și ce-l taie capul, când vrea și unde vrea. Spune ce vrea. Scrie ce vrea. Postează ce vrea. Nu înțeleg de ce ne cerem mereu drepturile când noi înșine încercăm să le îngrădim pe ale celorlalți.

Ahhh… lumea asta plină de hiene. E atât de mare. Și putem păstra atâta spațiu între noi, încât nu înțeleg de ce ne aruncăm unii pe alții și nu avem loc unii de alții. Nu-nțeleg de ce ne înghiontim. N-am înțeles niciodată de ce ne pasă ce face altul în grădina lui. De ce să nu ne pese de lucrurile din propria noastră grădină (aka curte sau cum mai vreți voi să o numiți). Tututor eu le dedic poza de mai jos.

Atenție? Niciodată. N-am cerut. Dar recunosc, am căpătat. Și asta nu pentru că am cerșit, sau pentru că cerșesc, ori pentru că am nevoie. Ci pentru că…. ahh… nici măcar nu știu. Poate din cauza faptului că mi-am muncit cuvintele și ele au fost cele care au atras de partea lor atenția celor care mă urmăresc și mă caută, oameni cărora vreau să le mulțumesc.

Am să scriu în continuare ce vreau. Am să postez ce vreau. Pe Facebook. Pe blog. Și oriunde altundeva. Am să fac asta pentru că pot. Vreau. Și nici nu există persoane care să poată să-mi interzică asta. E dreptul meu. E libertatea mea. Iar  universul ăsta-i infinit, cu siguranță au și ceilalți loc de mine și de atenția pe care o primesc.

Gata. Am să tac. Acum. Am să-mi pun barieră cuvintelor care vor să se aștearnă în continuare aici, căci ar mai avea (cică) multe de spus. Nu vreau să le mai las. Le îngrădesc libertatea de a face ce vrea, căci, de fapt, libertatea lor e libertatea mea. Și doar eu îmi pot îngrădi libertatea în funcție de situație și contextul ei. În rest, oamenii, oricare ar fi ei, cu siguranță nu-mi pot spune ce, cum și când să fac. Și eu. Și tu. Și el. Și ea (a se observa că știu pronume) facem ce vrem în propriile curți, fie ele și virtuale. Și atât. Aici mi se sfârșesc cuvintele. Ofurile. Mâine promit să nu mai fie. Dar cum acesta este și va rămâne un jurnal personal virtual, am să-mi aștern prin cuvinte, mereu, frământările, nemulțumirile, cât și fericirile și orice altceva.

Mulțumesc de înțelegere!

(***sursă imagine: Google Images)

39 de gânduri despre &8222;Fac ce vreau. Când vreau. Și unde vreau.&8221;

    • Mă bucur dacă ți-a plăcut. Îmi place când oamenilor le place ceea ce scriu! Am să mă impun mereu. Și am să îmi mențin aceeași postură dreaptă în fața tuturor. În fața oamenilor, cât și a cuvintelor pe care le spun.

Spune-mi părerea ta!

