Junior Summer MedSchool 2014 – Înscrie-te!

Postul meu apare cam târziu, ce-i drept. Dar știți voi, mai bine mai târziu decât niciodată! După cum deja ați văzut în titlu, astăzi am să vă vorbesc, din nou, despre experiența acumulată în cadrul proiectului Junior Summer MedSchoo Cluj-Napoca, vara trecută. Dacă vrei și tu să ai parte de o experiență precum a fost a mea vara trecută, urmărește pașii înscrierii din link-ul următor: http://jsm.osfcluj.ro/index.php/inscrie-te.html.

Scriam anul trecut, în vară, în fiecare zi, pe toată perioada desfășurării acestui proiect, despre cum decurgeau lucrurile pas cu pas. Ei bine, dacă termini clasa a 11-a și ai de gând să dai la medicină generală, dentară sau farmacie, anul viitor, te poți înscrie în proiectul Junior Summer MedSchool Cluj-Napoca 2014 să trăiești și tu pe viu tot ceea ce am trăit eu și ceilalți participanți. Mai ai timp până pe 20 mai să te înscrii. Grăbește-te!

Pe când postam anul trecut, zilnic, ceea ce se întâmpla pas cu pas, mulți păreau interesați și doreau să participe. Ei bine, acum aveți ocazia! Pentru cei care nu știu despre ce tot pălăvrăgesc eu aici, am să vă las un link unde veți găsi strict postările din cadrul acestui proiect: https://crash4crantz.wordpress.com/category/junior-summer-medschool-2/.

Dacă nu aveți însă chef să citiți tot ceea ce am scris acolo, am să vă povestesc pe scurt, aici, ce s-a întâmplat și vă asigur că nu veți regreta dacă veți participa. Pentru început, ne-am cazat în căminele studențești, căci proiectul vizează experimentarea vieții de student la medicină, așa cu musai trebuia să stăm în cămin (căminele sunt foarte ok, dotate cu de toate, curate și cu mobilier nou). Apoi am făcut un tur al Clujului și am început să ne cunoaștem între noi. Ne-am și jucat și uite așa s-au legat prietenii peste prietenii. De luni am început și cursurile, căci ce student la medicină mai ești dacă nu te duci la cursuri, nu? Și când , anatomie că am făcut cursuri, chiar le-am făcut pe bune. Ne trezeam de dimineață și mergeam în câte un amfiteatru. Ce cursuri am făcut mai exact? Apăi uite astea: biocel, biochimie, fiziologie și încă un curs de psihologie. Și ne-am dus noi acolo frumos și ne-am notat toate cele spuse, căci în a doua săptămână, ei bine… atunci a fost buba, căci ca orice student la medicină, ai și sesiune… nu? Deci da. Am avut și sesiune din 3 materii: biochimie, anatomie și fiziologie. Și ni s-au dat note.

Dar stați așa, că studentul la medicină nu se duce doar la cursuri și la examene, studentul la medicină mai are și viață socială, așa că în fiecare seară am avut câte o activitate, anume am ieșit și ne-am distrat prin diferite locații, iar într-o zi am fost la salina din Turda, loc în care ne-am simțit extraordinar de bine. Și nici asta nu-i tot, căci studentul la medicină, pe lângă toate astea, se mai și joacă tot felul de jocuri energizante în cadrul organizației de mediciniști din care face parte.

Sincer, pentru mine a fost un proiect motivațional și care a avut un rol important în decizia mea finală de a da la medicină și de a urma acest drum presărat mereu cu noi încercări și noi informații de acumulat, căci, în definitiv, este unul din cele mai frumoase drumuri pe care un om îl poate urma.

Așadar, dacă ai gânduri de a da la medicină și termini clasa a 11-a, sau dacă știi pe cineva care termină clasa a 11-a și vrea să dea la medicină, indiferent de centrul universitar pe care și l-a ales, recomandă-i să testeze viața de medicinist în cadrul acestui proiect. Nu o să regrete, cu siguranță. Spun că nu contează centrul universitar, pentru că e vorba doar de un experiment, iar proiectul din Cluj este singurul care oferă o experiență cât mai aproape de adevăr, prin faptul că țin cursuri la facultatea de medicină din primii doi ani de facultate, spre deosebire de alte centre care au și ele proiecte în cadrul proiectului „Universități de vară pentru elevi – Noi studiem în România!”, dar vă oferă doar opțiunea de a studia intensiv chimie sau biologie. Parcă este altceva când intrați cu adevărat în spiritul de medicinist și viața de medicinist.

Vă urez succes tuturor și sper să vă înscrieți, până pe 20 mai, cât mai mulți!

(***sursă imagini: Google Images)

Un gând despre &8222;Junior Summer MedSchool 2014 – Înscrie-te!&8221;

Spune-mi părerea ta!

