Danone și site-ul lor cel nou

Mi s-a cerut să-mi arunc măcar un ochi critic asupra a ceea ce am să vă povestesc mai jos. Și deși m-am rugat de ambii ochi, niciunul nu a vrut să-mi dea ascultare. Pur și simplu nu s-a putut.

Azi am intrat pe danone.ro. Și am încercat să-i găsesc toate punctele slabe. Și pe cuvântul meu că le-am căutat în lung și-n lat. Și tot nimic. N-am găsit domnule ceva nelalocul lui. Dar nimica nimicuța. Așa că ce-aș putea să le spun eu să mai adauge la site, ori să mai îmbunătățească? Și uite tu, scumpul meu cititor, cum tocmai scriind cele de mai sus i-am găsit un defect site-ului. Site-ul nu are o secțiune dedicată special blogului. Da. O secțiune de blog unde să apară vrute și nevrute despre întreaga gamă a produselor lor. Să apară povești și tot felul de articole care să se învârtă în jurul produselor Danone.

Am intrat pe site. Și nuanțe predominante de alb și albastru mi-au relaxat ochii și mi-au permis să umblu dintr-un capăt în altul al lui, să-l experimentez și să-l cercetez pe toate părțile. Îmi place cum e organizat, într-un stil cât mai lejer și accesibil vizitatorilor săi. Eu am o afinitate pentru temele astea bine organizate, unde găsești absolut tot ce vrei și ce nu vrei despre un anumit produs.

Deși am spus mai devreme că tot ceea ce îi lipsește site-ului, din punctul meu de vedere, este un blog, ei bine, trebuie să menționez faptul că pe site-ul lor se găsesc articole de tipul celor care se găsesc într-un blog, anume articole despre istoria Danone cât și fabricarea acestuia. Așadar, conceptul de blog există, mai trebuie doar adunate toate acele materiale și puse în secțiunea unui blog specializat în materiale cu și despre Danone, dar și despre și cu oamenii din jurul acestuia.

Acum, dacă tot m-am plimbat pe site, ba citindu-le poveștile, ba vizitându-le online fabrica, trebuie să vă povestesc de cel mai tare și mai frumos colț al site-ului lor, adică despre colțul „Angajăm zâmbete”. M-a atras numele. Așa că am dat click, ca o oaie din aia care năvălește într-un petec de iarbă. Dar nu am regretat. Am urmărit un fel de trailer și apoi m-am uitat încântată la episoade. Și chiar mi-a plăcut ce am descoperit și tare m-au încântat danoneriile. Iar cum eu sunt o răutate și încă puțin, n-am să vă spun despre ce este vorba mai exact cu acele zâmbete, ci am să vă las pe voi să descoperiți asta, intrând pe site-ul celor de la Danone. Ce vrea și pot să vă spun, este că nu veți regreta dacă vă veți uita.

Ce mi-a mai plăcut mie la Danone? Să vizitez fabrica în câteva rânduri! Și într-o zi promit să o fac live, căci mă voi înscrie cu siguranță în formularul acela de pe site! Altceva? Hmm… altceva.. ei bine, miturile despre iaurt au fost și ele printre preferințele mele după ce mi-am băgat nasul mai peste tot și l-am scotocit bine, bine, bine de tot. Iar miturile alea vă invit să le citiți în totalitate, iar ca să vă conving că trebuie, am să vă las titlurile lor:

MIT 1: Termenul de garanție de câteva săptămâni indică adăugarea de conservanți

MIT 2: Iaurtul făcut în casă este mai bun decât cel din comerț

MIT 3: Bacteriile din iaurt sunt de origine vaginală sau fecală

Hai și tu pe noul site al celor e la Danone și lasă-le și lor o părere despre munca depusă. Hai și tu să descoperi oamenii din spatele brandului Danone, cât și principiile lor!

2 gânduri despre &8222;Danone și site-ul lor cel nou&8221;

Spune-mi părerea ta!

