Promovez cultura: Zilele Teatrului Masca

Mi-am propus să fac asta. Mi-am propus ca în cadrul acestui blog să promovez cultura. Cât de mult pot eu. Vreau să strig în gura mare și să mă audă cât mai multă lume. Vreau să promovez cultura. Vreau! Vreau! Vreau!

 

Astăzi vă invit la zilele Teatrului Masca, teatru care împlinește 24 de ani, iar la a 24-a aniversare lumea sărbătorește trei zile și trei nopți prin piese de teatru și diferite ateliere. Așa ceva nu trebuie ratat, căci un teatru nu-și serbează ziua în fiecare zi din an. Ci o dată pe an. Iar atunci, o dată pe an, are un program de neratat.

Probabil vă întrebați de ce vă invit, începând de mâine și până duminică, la zilele Teatrului Masca. Ei bine… o fac pentru că teatrul înseamnă viață. O altă formă de viață. Prin piesele pe care le pun în scenă de fiecare dată, scena, pereții, scaunele, toate acumulează o altă experiență de viață. Alte sentimente și alte trăiri.

Teatrul e o poveste. Teatrul înseamnă cultură. Teatrul înseamnă viață tocmai pentru că are abilitatea de a se mula pe orice formă de viață. Teatrul înseamnă sentimente. Trăiri. Momente unice, căci fiecare moment e unic, chiar dacă o piesă de teatru este jucată de mai multe ori, căci nu poate ieși de două ori la fel. Însă asta nu-i un lucru rău, ci-i chiar un lucru minunat.

Teatrul Masca vă invită între 24 și 25 mai la spectacole de teatru precum „Intrusa”, „Actorul”, „Romeo și Julieta”, „Cafeneaua”, „Parcul” și „Gemenii”, cât și la o serie întreagă de ateliere ce vizează arta teatrală. Nu-i așa că merită atenția unu public cât mai larg, căci de câte ori avem parte de ateliere care vizează arta teatrală? Mai deloc. Așa că haideți să profităm și să ne bucurăm de acest proiect minunat, din cadrul zilelor teatrului Masca. Haideți să ne bucurăm, măcar pentru trei zile, de impactul teatrului asupra noastră.

Din punctul meu de vedere, oamenii ar trebui să se înconjoare mult mai mult cu și de frumos, artă, cultură, căci până la urmă acestea sunt elemente vitale în dezvoltarea noastră armonioasă ca oameni, cât și în cultivarea și păstrarea ulterioară a propriei personalități și fel de a fi și a ne manifesta în societate. Iar eu, astăzi, vă propun teatrul și tot ceea ce stă în spatele acestui cuvânt. ce ziceți, încercăm? Mergem? Ne bucurăm de momentele oferite în cadrul acestui mic festival? Eu zic să o facem! Merită!

Iar acum, ca să vă conving, înainte de a vă lăsa să digerați informația și să vă hotărâți că veți trece pe acolo măcar în una din cele trei zile, vă las programul să-l studiați.

Deci, vei fi acolo?

proram teatru masca

4 gânduri despre &8222;Promovez cultura: Zilele Teatrului Masca&8221;

  1. cred ca ar trebui promovata cultura si in alte orase… cum ar fi constanta. Deci, pe cand un teatru de calitate pe aici, ca doar vine sezonul. Oricum, ma bazez pe tine ca o sa ne anunti… felicitari pentru ca ai ales sa promovezi si astfel de evenimente fiindca avem MARE nevoie de ele

    • Mulțumesc frumos! Mă bucur că ți-a plăcut! Ulterior am aflat că au fost în aceeași perioadă zilele teatrelor cam prin toată țara, iar în orașele de la periferie au venit caravane ale teatrelor mari din capitală.

Spune-mi părerea ta!

