Eu și airsoft-ul. Întâlnire de gradul III

airsoft

Facebook. Lumea tuturor postărilor și a pozelor. Lumea aia în care eu mă întreb mereu: „Asta ce-o mai fi?”. La fel și cu poza de mai sus. Am început să observ, mai ales de când conflictele dintre Rusia și Ucraina au luat amploare, tot felul de poze în genul celei de mai sus. Și începusem să mă întreb serios de ce majoritatea amicilor mei se etichetau ca fiind în acele poze. Bine… asta până când am văzut o persoană la față și am aflat eu, după mult timp, desigur, că e vorba de Airsoft. Știu. Orice ar fi asta.

Cum eu sunt însă o persoană drăguță și extraordinar de bună (și da, știu că lauda de sine nu miroase a bine… dar ce să și faci), nu am să vă las în pom și pomul în aer. Am să vă las doar în pom, căci nu știu cât de bine voi reuși eu să vă lămuresc în legătură cu acest sport, căci airsoft este, de fapt, un sport cât se poate de adevărat… și de… de frumos. Și nu cumva simțiți acum, că în loc ca pomul să se apropie de pământ, el se apropie de stele? Știu. Nu mă pricep să lămuresc din prima.

airsoft

Airsoft-ul, după cum de altfel am mai spus în rândurile anterioare, este un sport. Un sport ce vizează punerea în practică a strategiilor militare, prin simularea unor conflicte militare. Adică, pasionații de „Battlefield”, „Counter-Strike” și „Delta Force” (gen taică-miu), pot renunța la mania jucatului pe calculator și se se pot apuca de mania pusului în practică în locuri special amenajate (ca cel din poza de mai sus), ori fabrici, uzine, ori chiar foste unități militare care acum au devenit niște ruine. Și dacă vă întebați dacă folosesc arme, da, folosesc. Armele sunt chiar replici ale celor reale, dar nu, nu folosesc și gloanțe, ci folosesc bile pentru airsoft, din plastic. Și uite cum poc-poc și pac-pac de pe un ecran, devin reale și fără prea multă violență.

În căutarea mea intensă despre ce înseamnă mai exact airsoft-ul, am descoperit că în România acest sport s-a dezvoltat extrem de mult și chiar este foarte căutat. Spre exemplu, am da peste un magazin de airsoft, Airsoft6, având sediul în Constanța, cu accesorii pentru airsoft, gen pistoale de airsoft, bile pentru airsoft, cât și alte accesorii, cum ar fi accesoriile pentru arme, precum o țeavă de precizie, ori o geantă de transport, sau accesorii pentru costumație, gen veste tactice și alte chestii d-astea utile.

arma airsoft

Iar pe lângă toate astea, că na, când nu ai ce face, nu ai ce face și pace, te apuci să cauți tot ce vrei și ce nu vrei ca să nu mai pari un om incult, am dat și peste service-urile pentru replicile airsoft. Eiii, nu-i așa că nici voi nu știați de existența lor? Nici eu. Dar acum mă simt mai cultă. Știu ceva în plus. Uraaaa.

Și ca să fiu sinceră, cum sunt eu de obicei, trebuie să vă mărturisesc că m-aș duce să joc și eu un joc de airsoft, să iau parte la acțiune și să fac și eu pac-pac și poc-poc. Și da, normal, aș vrea să fiu în tabăra adversă tatei. Muhahahahaha. Când eram mică și jucam Delta Force cu tata, așteptam mereu să fie împușcat. Știu. Rea și scorpie de mică.  Dar pe bune, lăsând gluma la o parte, m-ar fascina să joc, măcar o dată, airsoft. Cu siguranță este o experiență frumoasă și interesantă, care îți pune la încercare tactica și logica de a reuși să fii mereu cu un pas înaintea adversarului, stimulându-ți de altfel și creativitatea de a născoci tot felul de strategii.

Și ca să mă opresc din scris, am să vă las un filmuleț despre jucăriile airsoft-ului, filmuleț care sper să vă încânte cu precizia creării replicilor. Mie una mi s-a părut foarte interesant și dacă tot există airsoft, aș pleda ca viitoarele războaie să fie jocuri airsoft. Eiii, hai că asta ar fi chiar foarte tare!

(sursă youtube: user Airsoft6)

2 gânduri despre &8222;Eu și airsoft-ul. Întâlnire de gradul III&8221;

  1. Si sa ai si un pistol airsoft Ruger MK1 in dotare (unul dintre cele mai performante dintre pistoalele airsoft din lume )
    http://www.airsoft-cluj.ro/stti-tactical-pistol-mk1.html
    atunci airsoftul cu siguranta este o incantare ! De 5 ani sant membru pe un forum Airsoft iar anul trecut am participat la Arsenal Park in Orastie la o actiune tactica si iti spun cu mana pe inima ca nu am mai trait in viata mea niciodata pana atunci asa senzatii frumoase ! 🙂

Spune-mi părerea ta!

