Urăsc piața. Și ea pe mine

Vă amintiți voi oare, că acesta este un blog? Ei bine, ca atare, am să continui a-mi spune păsurile aici. Iar azi, pentru că oricum nu mă poate împiedica nimeni, am să vă aburesc cu faptul că mie nu-mi place piața. O urăsc, dacă nu chiar o detest, din tot suflețelul meu mic și scump. Și ea mă urăște pe mine. Mă chinuie de fiecare dată când intru în ea.

piata

Sursă poză: Google Images

 

Simt că mă sufoc în toată acea mare de oameni care mă înconjoară. Nu-mi găsesc locul printre tarabe și nici n-am să mi-l găsesc vreodată. Atâtea legume. Atâtea prețuri diferite la cartofi, căpșuni, cireșe și alte d-astea de se găsesc acum în piață. Atâția oameni care cer și nu cumpără nimic… și atâția oameni care nu cer și cumpără de toate. Știu. E un paradox. Dar există.

Mă plimbam printre tarabe,  cu maică-mea, fără să mă uit la ceva. O urmăream pe ea din reflex. Încercam să mă gândesc că nu sunt acolo și nu sunt întrebată de fiecare vânzător în parte:

-Da domnișoară? Ce dorești? Cartofi?
-Nu. Ceapă. Ai ceapă? N-ai ceapă.

Da. Fac asta când mă duc în piață. Pur și simplu îi urăsc când mă agasează pur și simplu cu întrebările lor. Vă văd și eu. Dacă aveți ce caut, iau. Dacă nu, merg mai departe. Bine.. în cazul meu, mă aflam acolo cu forța și nu voiam nimic. Dar pur și simplu nu-i înțeleg. Nu-i de la sine înțeles că dacă te afli acolo, nu te afli de nebun și cauți ceva și te oprești fix unde ai nevoie? Poate că nu. Oricum, eu par, uneori, a fi de pe altă planetă, așa că nu trebuie să mă băgați prea mult în seamă, ci doar să-mi permiteți să aberez, că dacă nu… dacă nu… oricum o fac.

Pentru mine s-au inventat supermarketurile. Eu merg acolo. Îmi place să merg acolo. Iau ce am nevoie și nici nu mă stresează nimeni. În supermarket, mă duc cu lista și cumpăr ce am nevoie. La piață, la piață pur și simplu nu rezist printre tarabe. Cred că am fobie de tarabe, dacă există așa ceva. Și dacă nu există, inventez eu fobia de tarabe. Ete așa. Că pot!

Iar articolul ăsta nu o să mai fie lung. Am să spun doar că mi-a plăcut piața de la Obor, etajul unul, că parteru-i la fel ca piața mea din Tg-Jiu. Plin de oameni agasanți. Și gata. Am tăcut. Mi-am luat jucăriile, literele, cuvintele, frazele și toate ideile mele și-am plecat într-un colțișor. Măcar acolo.. acolo poate nu mai aberez. Și tac. Și mă pun pe învățat.. că nu e ca și când eu aș da bacul.

19 gânduri despre &8222;Urăsc piața. Și ea pe mine&8221;

  1. Eu nu urasc PIATA,
    urasc ” mafia PIETII”
    adica pe agramatii agasanti care ” vorbeste” mult ca sa le cumperi
    produsele de contrabanda sau ” cumparate fortat” de la producatorii autohtoni
    ce sunt amenintati ca sa le vanda nemernicilor de intermediari cu un pret foarte mic ca mai apoi, acei indivizi cu ceafa groasa si creier de musca, evazionisti si mari ” smecheri”
    sa le vanda cu un pret de 3-4 ori mai mare !!! 😦 😦 😦
    Week-end placut ! 🙂
    Aliosa.

  2. imi place la piata! imi place sa ajut batranii sa supravietuiasca! ma enerveaza doar cei care vor sa se imbogateasca pacalindu-ma cu legume stricate, doar sa mai castige niste sute de grame! intotdeauna m-am intrebat daca am faţă de fraiera. Evident ca incerc sa-i evit, dar vara este o placere sa ma plimb printre atatea bunatati ale naturii expuse pe tarabe, asa cum imi place sa maninc tot felul de chestii de prin gradina, direct!

  3. Nici mie nu-mi plac şi nici nu am ocazia să trec prin ele pentru că am un supermarket la 3 minute de bloc ❤
    Am fost o singură dată în piaţă anul acesta şi cu skillurile de negociere ale prietenului meu am obţinut o reducere de 1 leu la căpşuni :))

  4. Ei, probabil ai si avut tu o zi mai…dificila si te enervau oamenii. Sunt agasanti, ca si aia din targurile de haine care te streseaza cu „reducerile” :))

    Si mie imi place in Obor la etaj. Oborul e mama kitsch-ului la orice altceva in afara de mancare. Mancarea e buna.

  5. Uuuu, interesant :)) Mie îmi place în piețe. De ce? Pentru că mulți oameni și conversații interesante de genul:

    Seby: Bună ziua! Legume aveți?
    Vânzător: 😐 Da’ astea ce-s?
    Seby: Da’ eu vreau ciocolata!

    sau

    Seby: Da’ dă-te bă nene mai încolo!
    Client oarecare: Da’ ce tinere, nu ai loc de mine?
    Seby: Vreau și eu să văd ce se dă aici, de e așa înghesuiala.

    Cum sa nu îți placă piețele? Dacă nu îți plac piețele înseamnă că nu îți place să te cerți cu oamenii degeaba și la mișto :)) Eu fac asta constant că mă amuz teribil :))

Spune-mi părerea ta!

