Fumători=5000 RON pe an aruncați pe fereastră

ATENȚIE!!!!!! Postul ăsta NU-I critic!

N-am nimic cu ei. Și nici ei nu au ceva, neapărat, cu mine. Cred că fumătorii și nefumătorii ar trebui să se accepte unii pe alții. Fiecare este responsabil de ceea ce face, atâta timp cât nu-l deranjează pe celălalt și nu-i perturbă mediul în care se află, sau din care, constant, face parte.

fum de tutun

Problema mea începe însă în momentul în care se deranjează unii pe alții, iar fumătorii nu devin conștienți de răul pe care îl fac nefumătorilor, stând și fumând în preajma lor. Tocmai de aceea, aș putea spune, apreciez din ce în ce mai mult oamenii care încearcă, prin diferite metode, să se lase de fumat, fie pentru propria sănătate, cât și pentru a celor din jurul lor. Unii înlocuiesc țigările cu bomboane sau ronțăieli, iar alții cu țigări electronice, precum cele de la Vipercig.

Despre țigările electronice nu aș putea să vă vorbesc din perspectiva unui fost fumător ce tocmai s-a lăsat de fumat cu ajutorul lor. Aș putea însă a vă vorbi din prisma unei ființe care a citit despre ele și care s-a informat din pură curiozitate. Da. Am fost curioasă și am vrut să înțeleg cum niște țigări electronice te pot ajuta să te lași de fumat, căci practic tot fumezi.

După lungi căutări pe internet, cercetări și aprofundări asupra subiectului de față, m-am prins că, de fapt, conținutul țigărilor electronice îi provoacă organismului o repulsie asupra tutunului dintr-o țigară normală. Și uite așa, încetul cu încetul, începi să nu mai simți nevoia să fumezi, pentru că organismul tău nu mai suportă nici gustul, nici mirosul și nici efectul tutunului din interiorul propriului tău organism. Și când mă gândesc că într-o zi chiar povestea un prieten de-al tatei, care își cumpărase o țigară electronică evod, faptul că nu mai poate să pună vreo țigară în gură sau să tragă vreun fum, că-i provoacă greață, iar eu, în timp ce stăteam ca un cățeluș cu capul pe lăbuțe, pe masa din bucătărie, eram ceva de genul: „Huh?! Cum să-ți provoace greață, că doar tot fumezi?”. Dar na. Pe atunci eram un copil mai mic și mai tâmp, care nu știa prea bine cu ce se mănâncă lucrurile astea.

tigara electronica

Așadar, dacă vreți să vă lăsați de fumat, folosiți-vă de țigările electronice. Și dacă vi se par scumpe, am să vă fac un calcul și am să vă demonstrez cum stau lucrurile de fapt. Din ceea ce am văzut ajung și la 250 RON. Totuși, pentru un om care fumează în fiecare zi, nu-i scump deloc, dacă stăm să înmulțim 13 RON (cred că prețu cel mai mic la țigări), cu 30 de zile = 390 RON (Woleeooo maicăăăă.. aproape 400 de RON pe țigări, pe puțin, pe lună? Mamă ce aș face cu banii ăștia…). Deci. Nu. O țigară electronică nu-i scumpă. Plus că o iei o dată și o ai câți anișori vrei tu. Și uite încă un avantaj al țigărilor electronice: economisești bani… MULȚI bani… cam în jur de 4800 de RON pe an (Wooooleeeeeoooo, 5000 RON -da, da… 50 de milioane- pe an :O???????). Gata. Eu nu mai fac calcule. Că mi se face rău aici. Pledez pentru 250 RON pentru o țigară electronică. Votez! Votat!

16 gânduri despre &8222;Fumători=5000 RON pe an aruncați pe fereastră&8221;

  1. 1 – sigur nu esti fumătoare
    2 ma bucur ca promovezi abandonaraea fumatului , chiar daca e advertorial.
    3 m-am lasat de fumat cand pachetul a sarit de la 5 lei la 5, 2 lei – prin urmare tine de mintea omului. In schimb am rude care se întind la propriu de foame , copiii nu stiu nici ce e o eugenie, dar lui, mascului casei nu-i lipseste tigara

Spune-mi părerea ta!

