Astăzi am aflat o grămadă despre Danone

Da. Astăzi am aflat o groază de chestii interesante despre Danone, iar ca să nu ziceți că vorbesc prostii, vă las și pe voi să analizați infograficul de mai jos.

iaurt danone

Sursă Imagine: Danone (click pe imagine pentru mărire cu zoom)

Câți dintre voi știau toate informațiile din infograficul de mai sus? Cu siguranță, mult prea puțini, sau poate chiar nimeni. Iar dacă încă nu ați văzut imaginea, dați un click pe ea și apoi un zoom automat, citiți, aflați, cercetați, după care întoarceți-vă la acest articol.

Ar trebui să aleg un lucru din infografic și să-l prezint. Dar, dacă aș face asta, ar însemna să afirm că le-aș fi cunoscut pe toate celelalte, iar asta ar însemna să mint, căci, de fapt, nu știam nimic din toate cele de mai sus. Mă bucur însă că le-am aflat și că vi le pot prezenta și vouă, printre niște rânduri de articol.

Am rămas, sincer, plăcut surprinsă de faptul că peste 8000 de văcuțe, din toată țara, dau lapte pentru producerea iaurturilor Danone, lucru ce atestă faptul că iaurtul Danone este cât se poate de natural, fără alte prafuri de înmulțire și mai știu eu ce. 8000 de văcuțe, dau aproximativ 200 de tone de lapte, zilnic, cât și 70 de tone care se produc suplimentar prin proiectul Danone pentru dezvoltarea fermelor din România.

Da. Exact. Avem programe în România care încearcă să dezvolte anumite ramuri, iar asta mi-a lăsat un gust dulce, plăcut. Și spun dulce, pentru că eu ador tot ceea ce este dulce. Așa că, felicitările mele celor de la Danone pentru că încearcă să dezvolte și să consolideze ceva în țara asta. Poate că, dacă și alții i-ar lua drept exemplu, în alte domenii, am ajunge undeva mai sus și ne-am dezvolta din ce în ce mai frumos.

Mi-a plăcut să fac cunoștință cu primul robot din industria lactatelor, Vasilică și să mi-l fac de pretenaș. Să știți că-i tare sociabil și simpatic foc. L-aș lua acasă! Dar, trecând dincolo de Vasilică și de evoluția asta, chiar și în industria lactatelor, aș vrea să ne întoarcem ușor în timp, în anul 1919, în Spania, când au început să fie produse, de fapt, primele iaurturi Danone, în scop medical, pentru tratarea infecțiilor intestinale care făceau, la vremea aceea, ravagii printre copii. Și uite cum, de la un tratament pur medical, Danone a ajuns să fie numărul unu în iaurturi, atât în lumea, cât și la noi în țară, în România.

Eu, când eram mică, dar și acum, am fost mereu curioasă cum se face iaurtul, iar cu certitudine, nu am aflat niciodată. De când am dat însă peste infograficul ăsta, frumos colorat și atrăgător, dar și pentru că am aflat că Danone, a avut inițial, o importanță medicală, m-am decis să-mi bag nasul și să aflu ce și cum, cât mai amănunțit. Dar pentru că nu am timp să vă plictisesc așa cum mi-aș dori să o fac de fapt, am să vă spun, probabil, ceea ce deja știți, anume că iaurtul Danone este făcut din fermenți selecționați din lactate, căci, iaurtul, este un conținut obținut prin fermentație (dar da, cred că asta știa deja toată lumea). Dar totuși cum? Apăi, asta poate nu mai știați, dar iaurturile conțin acid lactic, care provine din fermentarea laptelui și conferă o auto-protecție, rezultatul fiind acidifierea ce ferește iaurtul de alterare, păstrându-se un timp îndelungat. V-am lămurit cu ceva? Ați înțeles ceva? Ce-i drept, cred că și eu, dacă m-aș citi, nu aș înțelege mare lucru. Tocmai de aceea nici nu mă citesc. Dar, sper ca, totuși, voi să înțelegeți ceva din ce am spus eu pe aici.

Și da, observ că nu am reușit să ating toate punctele, așa cum mi-am propus, dar, până la urmă, m-am abătut asupra celor care m-au surprins plăcut cel mai mult și pe care am vrut să vi le comunic și vouă, amănunțit (adică de ce m-au surprins și bla bla bla). Iar dacă am scris asta despre Danone, am făcut-o pentru că, sincer, cred în brand-ul lor, cât și în calitatea lor. Mie una-mi plac iaurturile de la ei, așa că mă laud și aici cu gentuța mea și iaurturile grecești Danone (merită încercate!).

iaurt danone

Sursă Imagine: arhivă proprie

4 gânduri despre &8222;Astăzi am aflat o grămadă despre Danone&8221;

    • Nu e vina celor de la Danone. Ai mei lucrează cu curierate des, iar ei mi-au spus că tu duci coletele, le plătești în plus pentru faptu că sunt fragile și lipesc pe ele chestia aia cu fragil. Ei trebuia să le ambaleze de așa natură încât să fie protejate pentru că sunt fragile și să le transporte în condiții optime. Nu cei de la Danone sunt vinovați. Cei de la Danone au plătit chiar în plus pentru faptul că erau fragile.

    • La mine, din fericire, au ajuns toate intacte! Transportul a fost ok! Ăla de la Urgent era cam amețit… a trecut pe la mine pe stradă, dar nu s-a oprit.. s-a dus mai întâi la mama naibii, prin comune.. și abia apoi s-a întors și la mine :l

Spune-mi părerea ta!

