Câini de salvare – susține-i și tu!

M-am îndrăgostit. Și când zic că m-am îndrăgostit, apăi chiar m-am îndrăgostit. Și da. M-am îndrăgostit pe bune. A fost… hmm… a fost dragoste la prima vedere… cred. Ne-am observat, discret, iar apoi ne-am îndrăgostit unul de altul. Și cum să nu te îndrăgostești când el este o adevărată minune? Consecința? L-am adoptat. Simbolic, că altfel nu pot. Iar ca să nu vă mai țin pe jar (în caz că erați), am să vă las și vouă o poză cu el. Atenție! Nu vă îndrăgostiți. Sunt geloasă și fac urât.

caini salvare

Sursă Imagine: Blogal Initiative

Nu. Nu de domnul în roșu m-am îndrăgostit, ci de câinele ăla negru, cu ochii lui cuceritori. Da. M-am îndrăgostit de el și pe cuvântul meu că l-aș lua acasă și l-aș smotoci și m-aș juca cu el… și odododododo. Da. M-am îndrăgostit de un câine. Câinii sunt dulci, iubitori și oferă multă afecțiune. Poate mai multă afecțiune decât ar putea oferi un om vreodată. Da. Ei parcă nu au sufletul pătat ca noi, de atâtea și atâtea răutăți. Iar ei, câinii, ei merită cu adevărat iubirea noastră.. pe când noi, noi poate nu o merităm, de cele mai multe ori, pe a lor. Noi, oamenii, am impresia, uneori, că nici măcar nu știm să iubim. Câinii însă… ei ne-ar putea fi buni profesori în arta de a iubi și a arăta cuiva iubirea noastră.

Sinceră să fiu, nici nu știu, de ce, practic, dar și teoretic, m-am îndrăgostit de el. Dar a fost singurul care mi-a atras privirea din prima și m-a făcut să-l privesc numai și numai pe el. Poate ochii, poate pentru că e fotogenic, poate pentru că are ceva care pur și simplu te face să-l iubești? Nu știu. Dar l-aș lua acasă. E minunat. E adorabil… și pare că vrea să ofere multă iubire.

Lăsând însă dragostea mea față de el, aș vrea să vă spun că acest câine, participă împreună cu stăpânul lui, la Campionatul Mondial al Echipelor Canine de Salvare, campionat care are loc în Italia, în data de 20 și 24 august 2014. Sincer, îmi doresc să se întoarcă câștigător, alături de ceilalți câini din echipa lui, având, spre exemplu, premii considerabile la concursuri anterioare, precum titlul de  triplu campion național RH FL, atât la individual cât și pe echipe IPO-RM, locul 9 la Campionatul Mondial al Câinilor de Salvare 2012- FCI WCH (din Top 100), campion internațional. Da. Da. Da. Merită felicitările noastre, ale tuturor, pentru că aceste premii atestă calificarea lui de a salva pe cineva în caz de pericol. Deci da, ar trebui să-i mulțumim acestui câine pentru sacrificiul de a ne salva pe noi, căci, noi, de cele mai multe ori, am lăsa un câine să oară și nu ne-am lupta să-l salvăm în caz că acesta ar fi în pericol, pe când el.. el ar face asta. Think about it, people!

Dacă el își riscă viața pentru noi, alături de ceilalți câini, zic că ar trebui și noi, la rândul nostru, să le întindem o mână de ajutor și să-i susținem în cadrul Campionatului mondial din Italia, cu un mic gest financiar, având în vedere că fondurile lor nu stau prea bine și nu au posibilitatea de a merge până în Italia. Dacă doriți să-i susțineți, o puteți face donând în conturile de sub acest paragraf. Hai să ajutăm, căci într-o zi, s-ar putea să avem nevoie de ajutorul lor. Iar ei… ei ni-l vor da și ne vor oferi o altă lecție de viață, de iubire, de morală și de tot ce mai vreți voi. Tu de ce nu ai ajuta? De ce nu ai întinde o mână de ajutor celui care te-ar ajuta necondiționat? Hai și tu! Ajută și tu! Fii și tu alături de noi, de ei! Ajutând, îi ajuți să devină mai buni, ajuți la salvarea unei vieți. O viață care poate fi chiar a ta. Think about it!

Asociatia Centrul Național de Educare Canină, banca BRD sucursala Craiova,
cod IBAN : RO17BRDE170SV85727541700 – cont în euro, SWIFT : BRDEROBU,
cod IBAN: RO06BRDE170SV37720521700 – cont în lei

4 gânduri despre &8222;Câini de salvare – susține-i și tu!&8221;

    • Mulțumesc frumos!
      Am avut și eu un câine, ciobănesc mioritic, care a murit de curând, la vârsta de 14 ani. L-am iubit și îl iubesc enorm de mult, iar el ținea la mine și era tare jucăuș. Iar acum, acum nu mai pot să-l înlocuiesc cu niciun alt câine.

  1. Si când te gandesti…ca acesti câini NU gândesc si poate de aceea ei nu consideră că fac vrun „sacrificiu”… atunci cand ne salvează. Ei salvează aşa… cum ne bucuram noi cand gasim ceva ce ne face placere… aşa cum nu ne pasa nouă de nimeni si de nimic…in afara de noi insine (bineânteles).

    • Da… exact.. poate trebuia să pun ghilimele acel sacrificiu, dar m-am gândit că se înțelege de la sine ideea și văd că s-a înțeles. Câinii, ne dau, de cele mai multe ori, lecții de viață despre bunătate și iubire 🙂

Spune-mi părerea ta!

