Vecinii mei ascultă muzică la maxim… NOAPTEA!!!

Știți voi, momentul acela când te pui în pat și tot ceea ce îți dorești sunt niște norișor pe care să plutești și niște vise frumoase care să-ți inunde toate simțurile și toate cele? Cu siguranță îl știți. Doar că, mai știți voi oare tipul ăla de vecini destul de „….” (nici nu știu cum să le zic), cărora nu le pasă de nimeni din jurul lor, iar de seara, de la ora 18, până dimineața, pe la ora 06:30, ascultă muzică încontinuu, LA MAXIM, sau care ascultă manele? Da. Vecini din ăștia am eu, vis-a-vis.

Atunci când stai la casă, te aștepți să ai parte de liniștea din paradis și floricele pe câmpii, hai să le-adunăm copii. Atunci când stai la casă, te aștepți la un mediu curat, nepoluat, care să-ți ofere un loc prielnic al dezvoltării tale și al creșterii copiilor tăi. Pe naiba. Atunci când stai la casă, ăia din spate topesc metale, iar seară de seară, un strat dens de fum plutește de-asupra noastră și se lasă ușor, ușor peste noi, intrându-ne în plămâni și „însănătoșindu-ne”. Atunci când stai la casă, vecinii de lângă tine ascultă manele toată noaptea, iar cei de vis-a-vis, petrec de seara până-n zori, pe muzică populară, la maxim și dormi, așa, înainte de BAC, dacă poți. Pe ăia de lângă mine, măcar îi liniștesc ușor, cu niște muzică clasică, da pe ăia de vis-a-vis, cum mama naibii să-i liniștești? Că nu te aude nici dracu. Uneori… uneori prefer să stau la bloc și să aud cum trage apa, vecinu de deasupra.

muzica tare

Sursă imagine: Google Images

Da. Exact asta mi-aș dori și eu să fac. Fix ce arată poza… și fix tot aia mi-ar fi și starea. AAARRRRRGGHHHHH!!!!

Nu știu dacă o să mai fie multe cuvinte, în articolul acesta, căci, momentan, doar îmi descarc nervii. Iar acum, sincer, mă întreb de ce naiba nu am pus mâna pe telefon să sun la poliție. Poate pentru că am sperat că se vor opri… și pentru că eram ocupată să-mi pun perna în cap… și pentru că speram că una din vecinele mele, care pentru orice chestie minoră, gen… cineva și-a parcat mașina la poartă (nu în poarta de acces), să sune și de data asta la poliție, pentru o chestie cu adevărat importantă. Dar nu. Nu a sunat. Probabil, ori dormea de la ora 16, ca lemnu… și nu a auzit nimic, ori, săraca femeie, nu era acasă. Și nici măcar nu știu de ce spun săraca, că ăsta a fost un adevărat noroc pentru ea.

Așa că, dragii mei, dacă sunteți uneori vecini de coșmar și nu vă dați seama, încercați totuși să conștientizați, gândindu-vă dacă vouă v-ar plăcea, ca toată noaptea, să nu puteți dormi din cauza muzicii dată la maxim. Puneți-vă în situația celorlalți. Nu zic nu. Până la urmă, fiecare face ce vrea la el acasă, dă petreceri, se omoară, bla, bla, bla… dar să o facă fără să-i deranjeze pe ceilalți. Mulțumesc!

31 de gânduri despre &8222;Vecinii mei ascultă muzică la maxim… NOAPTEA!!!&8221;

  1. Încălcarea libertăţii celuilalt …este deja notorie…Această lipsa de respect are cauza principala în lipsa de respect faţă de propria persoană. Faptul că situezi plăcerile tale deasupra orcui, sunt refulări …defulate astfel. Aceşti oameni , zişi nesimţiţi, suferă de profunde traume psihice, ei sunt victimele educaţiei, societăţii şi incapacităţii propri de înţelegere a fenomenului. Nu este o scuză, este o explicaţie.

  2. Mno, eu am vecini linistiti. Dar a venit un nene la mine intr-o zi cu un stick si m-a rugat frumos sa ii pun si lui niste manele si populara, cat mai multe „muzici”, ca el asculta in masina. Dar nu pe strada. Ci lasa masina in curte, cu usile deschise si mai departe te-ai prins tu :)) In fiecare zi.

  3. Nici la bloc situația nu e mai bună. De-aș auzi doar cum trage apa vecinul de deasupra ar fi bine. În afară de manele, bormașini, plânsete de copii se mai aud și certuri, înjurături, împăcări… Dar măcar nu se întâmplă în fiecare noapte. 🙂

  4. După 7-8 ani de ascultat manelele vecinului de dedesupt, date la maxim, repetate la nesfârșit, nu știu cum dar tot de pe la ora 18 către 6 dimineața, aproape că devii imun! Te rogi doar să nu mai trepideze podeaua.
    Iar la 6, când muzica încetează și ai dormi și tu cum se cuvine, sună propriul ceas, pentru a te anunța că trebuie să mergi la serviciu!

  5. Pisky de ce nu le-ai bagat un Rammstein , dar sa fi fost cu bass puternic :)) 😀 . Poate asa ii linisteai pe ambii 😀 . Eu unul daca eram in locul tau le bagam un Rammstein un ich will sau du hast 😀 :)) . Iti urez prin aceasta cale bafta la bacalaureat 😉 si iti tin pumnii 😉 .

  6. Let’s kill them all! (în stilul Game of Thrones)

    Te înţeleg perfect!
    Acum câţiva ani buni când eram acasă aveam un vecin de vreo 6-7 ani căruia îi plăcea să plimbe prin curte, pe pietre, o roabă de fier. Făcea asta în fiecare zi din vacanţa de vară în jurul orei 7 :|. N-am înţeles niciodată de ce…

    Acum stau în chirie la bloc şi în plină sesiune stau până dimineaţa să învăţ şi implicit dorm până după-masă, dar dragul meu vecin de lângă a decis să îmi facă programul de somn după cum a vrut bormaşina lui, aşa în jur de ora 9. Cel mai tare m-a enervat că nici n-avea treabă multă, a folosit-o cam o oră, câte 3 minute la interval de 10-15 minute, de ajuns cât să îmi strice orice şansă de a mai adormi. Zău că dacă avea treabă toată ziua înţelegeam că se apucă dis de dimineaţă.

    Eu zic să îţi trimiţi părinţii să îi roage ca măcar în săptămâna cu bacul să se oprească din făcut gălăgie! 😀

    • Ohhh daaa!! Let-s kill them ALL!!!!!!!! Da da da!!!!!
      Băi… sincer, sunt fericită că nu sunt singura ghinionistă! Am pățit și eu la București, ca ăia de sus să folosească bormașina și să-mi strice tot somnul meu dulce. Și tot așa… ca la tine :))

  7. Asta am patit-o si eu intr-o noapte cu vecinu’ de deasupra, care a pus pe repeat la de la 1 noaptea „Un actor grabit”. Toata noaptea a cantat-o(caci da, o si fredona), imi venea sa-mi iau campii; nu vreau sa mai aud melodia asta cat voi trai :))

Spune-mi părerea ta!

