Mie-mi place să citesc bloguri. Ție?

Da. Mie-mi place să citesc bloguri. Și m-aș bucura dacă ți-ar plăcea și ție.

blog

Sursă Imagine: Google Images

Există bloguri de pe care afli tot felul de informații, dar informații utile pentru tine. Povești care să-ți spună ceva. Întâmplări din care să tragi concluzii. Îmi place să citesc bloguri și nu presă (ziare, reviste etc.), pentru că un blog, este, de fapt, un suflet. Presa în schimb, presa este cea care îți vinde informații pur și simplu, informații care nu au vreo valoare pentru cel care le scrie. Nu întotdeauna, desigur, dar de cele mai mult ori.

În lumea asta virtuală, lumea asta infinită dintr-un alt infinit, există două tipuri de bloguri. Bloguri nișate, unde informația este una exactă, dintr-un anumit domeniu. Adică, mai pe înțelesul tuturor, un blog nișat este un blog care privește asupra unui singur lucru și oferă informații cât mai concrete și ample. La polul opus, se află blogurile generaliste, bloguri care vorbesc despre orice, de la filme și piese de teatru, până la rețete din bucătărie și povești de viață. Iar mie, în general, îmi place să citesc blogurile generaliste, unde pot afla atâtea și atâtea chestii, interesante, cât și neinteresante, dar de unde pot alege lucruri de interes personal, precum este blogul generalblog.eu.

Spre exemplu, pe site-ul respectiv, găsesc informații despre cele mai frumoase locuri de pe Terra, cele mai periculoase animale din lume, pastile de slăbit și efectul lor, mâncăruri favorite și interesante, cât și despre viața de cuplu, care, sincer, pe mine nu mă prea fascinează prea mult. Subiectul zic. Nu cred în tot felul de mituri și articole de genul. Asta se învață pe propria piele. Se trăiește.

Desigur, atunci când intru pe un blog, prima impresie contează. Iar dacă tema nu este una plăcută, care să nu mă obosească, mă avânt, curioasă, în cercetarea conținutului. Iar dacă cele două sunt pe placul meu, rămân cu plăcere și revin de fiecare dată când am posibilitatea. Blogul de care v-am spus mai sus are o temă relaxantă și un conținut ok, care, desigur, depinde exclusiv de gusturile fiecăruia. Dar, dacă mie mi-a plăcut am zis să vi-l arăt și vouă, căci nu se știe, poate veți găsi ceva care vi se va părea interesant și îi veți oferi atenția necesară.

Din punctul meu de vedere, există mulți oameni în sfera aceasta a bloggingului, care oferă informație variată și de calitate (poate nu tot timpul, dar în mare parte da), oameni care merită citiți și cărora merită să le acordăm atenția noastră și să-i sprijinim în ca scrie din ce în ce mai mult conținut de calitate, conținut care să prezinte interes pentru o anumită masă de oameni. Oameni care, bineînțeles, să se muleze pe subiectele abordate, iar nu blogul să caute să prezinte subiecte în funcție de oameni. Fiecare trebuie să scrie ceea ce i se pare interesant și ceea ce i se potrivește, niciodată ceea ce vor ceilalți.

12 gânduri despre &8222;Mie-mi place să citesc bloguri. Ție?&8221;

  1. Buna
    Dar ce parere ai despre un blog ca acesta liviuvoica.wordpress.com , care imbina cu succes articolele de dezvoltare personala/motivationale cu modelele de afaceri si solutiile de progres financiar, gen presa?
    Cum ti se pare acest tip de abordare……….?

    Succes,
    Liviu Voica!

    • Am să mă uit cât de curând și am să-mi las o părere mai amplă.
      În mare, din ceea ce mi-ai spus tu, pare a fi ceva interesant. Îmi plac blogurile motivaționale și articolele motivaționale. În general mă fascinează și această arie a dezvoltării personale.

  2. Citez „presa este cea care îți vinde informații pur și simplu, informații care nu au vreo valoare pentru cel care le scrie” – mai nou si blogurile se orientează tot spre acest trend (pe unele bloguri peste 80 % din conținut sunt advertoriale). 😦

  3. Eu sunt abonat la peste 100 de bloguri. Pe unele le citesc cu nesaț, pe altele le frunzăresc, și în funcție de timpul pe care îl am la dispoziție. Le-am grupat după cum mă interesează pe mine, așa că pot selecta ușor ce citesc ACUM, ce citesc mai târziu și ce nu citesc. Dar crede-mă, pe mine tema blogului nu mă interesează absolut deloc. Dar nah, ăsta sunt eu și nimeni nu trebuie să fie ca mine.

    • Da… exact fiecare este în felul lui. Pe mine, la tema blogului, mă interesează doar să nu fie obositoare și împopoțonată. Să fie cât mai simplă. Mie îmi plac lucrurile simple. Îmi par cele mai frumoase.
      Și eu sunt abonată la multe bloguri și le citesc în funcție de ce mi se pare mai interesant de citit, aia citesc prima dată. Desigur, nu apuc să le citesc pe toate, dar alternez.. și când citesc unele.. când citesc altele.

Spune-mi părerea ta!

