Căutări în București

cautare bucuresti

Sursă imagine: Google Images

M-am mutat în București pe perioadă nedeterminată, asta după ce l-am vizitat weekend de weekend și mi-am zis: „băi, mie orașul ăsta chiar îmi place și simt că aici îmi e locul… vreau să stau aici”. Așa că m-am hotărât să vin aici și să-mi susțin admiterea la facultate (dă Doamne să iau!!!!!).

Și știți voi, atunci când te muți într-un alt oraș, ai nevoie să afli cum ajungi cu 105-ul dintr-un loc în altul și cum îl poți schimba cu 268. La fel de bine cauți diferite lucruri pe sfântul Goagăl, precum: mers autobuz, restaurant bucuresti, rute bucuresti, mancare bucuresti și alte d-astea.

Spre exemplu, de curând, am căutat tot felul de localuri și restaurante unde să pot mânca ceva pe gustul meu, dar care să aibă de asemenea un meniu cât mai variat, pe placul sângelui meu albastru ce-mi curge prin vene. Și căutând eu așa restaurante în București, am găsit zeci care mi-ar plăcea. Eh.. la naiba tu de București, că la mine în Târgu-Jiu îs doar câteva. Și poți alege mult mai ușor. Pe când aici mă chinui să aleg.

Iar acum, normal, cu siguranță vă întrebați de ce îmi e greu să aleg. În primul rând, pentru mine nu contează atât de mult cât de departe este, ci cât de plăcut îmi pare locul, căci, până la urmă, acolo unde mă duc să mănânc trebuie să am și un mediu plăcut în jurul meu, să-mi priască ceea ce mănânc.  În al doilea rând trebuie să găsesc o serie de persoane care să-mi recomande locul respectiv drept unul foarte bun, că na.. există multe locuri unde mâncarea poate să nu fie pe placul sângelui meu albastru. Așa că, trebuie să mă informez. Iar asta durează.

Apoi, apoi caut cam ce meniuri ar avea pe gustul meu, cât și prețurile pe care mi le oferă. Deși îmi curge sânge albastru prin vene, nu-mi permit să arunc cu banii în stânga și în dreapta, fără să mă uit la ei. Prețurile trebuie să fie acceptabile, că altfel… altfel rămân cu stomăcelul meu gol. Bietul de el. Așa că dă-i și caută până găsești mâncăruri care să te fascineze cu adevărat și să aibă un preț acceptabil pentru orice buzunar.

V-am plictisit destul? Știu. Poate că nu vă interesa. Dar e blogul meu și jurnalul meu, iar eu simțeam nevoia să vă vorbesc despre căutările mele nereușite, că na, poate din București fiind, îmi puteți recomanda ceva. Orice. Orice care să-mi mulțumească sângele albastru, iar buzunarul meu să nu plângă prea tare.

P.S. Îmi plac chestiile sofisticate, dar simple. Simplul mi-a părut întotdeauna cel mai frumos și cel mai sofisticat. În cazul mâncării, gustos. Aștept recomandări.

24 de gânduri despre &8222;Căutări în București&8221;

  1. Piticule, nu inteleg ce vrei restaurant sau un fast food bun si ieftin ? Pentru ca eu nu stiu ce mancaruri prefera sangele tau albastru… ai mall Plaza cu 41 mergi pana acum arunci o privire vezi despre ce este vorba mananca ceva la Spring imi place mie + 1 – 2 inghetate la 1 leu de la MC depinde cate incap in stomacelul tau. Vezi ca sus la etaj este si movieplex (unde probabil o sa incepi sa primesti invitatii, daca te muti aici).

  2. Cand ai intrat in Bucuresti activezi GPS de la tel din dotare se da un sarchhhh cat toate zilele de post si alegi mijlocul de transport + destinatia, unde vrei sa te pierzi aka (gps nu are matasari, ferentari, rahova in dotare). Cam asta este tot …………muahahahahaha

  3. Si cand te gandesti ca nu m-as mai intoarce in Bucuresti pentru nimic in lume ?! Bunicii au fost din Bucuresti, parintii, fratele rudele si eu…dar aici la tara, intr-un sat pierdut de lume…ma simt cu ADEVARAT …”acasa”. Iti doresc sa ma „intelegi” vreodata…

  4. Nu stiu sa-ti recomand inca nimic, dar luni si marti sunt si eu pe acolo pentru inscrieri:)) de mutat o sa ma mut abia pe la sfarsitul lui septembrie :d. Bafta la gasit tot ce cauti, in special mancare, aia e cea mai importanta :))

  5. Mamă ce-mi mearsă la inimă articolul ăsta !
    Și eu mă mut toamna viitoare în București, cu el-ul meu, și am emoții tare mari când mă gândesc uneori. Am așa o teamă de orașul ăla..e mare, complex, pentru ce știm noi, oltenii… :))
    Dar pentru toate e un învăț. Sigur te vei acomoda în maxim o lună cu tot. Suntem făcuți să ne adaptăm doar, nu?
    Eu, personal, m-aș fi dus în piață, luat legume și la o băcănie și luat nișe carne și hop cu fripturica și salata de mă săturam. Dar e fain și la restaurant, te simți mai relaxată.

Spune-mi părerea ta!

