11- zi cu ghinion

Da. Deși nu e 13, sau orice altceva, azi am avut ghinion. Ohh.. stai.. e vineri. Mda. Acum îmi explic lucrurile. Dar trebuia să ajung pe blog și să încep să scriu ca să-mi dau seama că, de fapt, azi e vineri. Zi cu ghinion.

zi cu ghinion

Sursă Imagine: Google Images

Azi m-am trezit de dimineață. Prea de dimineață. Și apoi m-am dus să-mi iau frumos actele, trimise de mama cu autocarul, din autogară. Și m-am urcat frumos în 41, având de gând să cobor la Lujerului să iau metroul. Doar că amețita de mine, nu și-a dat seama că stația de tramvai de la Lujerului e fix la ieșire din tunel. Așa că am ajuns în Crângași. Și din Crângași am luat metroul e la Eroilor (metrou care nu mai venea) și apoi din Eroilor la Păcii. Și uite așa trecea timpul.

Apoi am luat actele, fain frumos. Știți voi. Actele alea pentru înscriere. Foaie matricolă. Adeverință de echivalat bacalaureatul. Copii legalizate. Certificat de naștere. Bla. Bla. Bla. Și-am fugit iar la metrou. Și m-a prins ploaia. Și până să apuc eu să deschid umbrela, m-am făcut deja fleașcă. Am intrat la metrou. M-am uscat până la Lujerului. Și apoi m-am făcut iar fleașcă până în stația de tramvai a lu 41 de la Lujerului. Am urcat în 41. M-am semi-uscat iar. M-am dat jos în Drumul Taberei. Și m-am dus să mă schimb. Și până să ajung să mă schimb eram deja, iar fleașcă. A. Da. Și aveam umbrelă. Dar cum ploua din toate părțile, era ca și când nu aș fi avut umbrelă.

Apăi și m-am schimbat. M-am dus să iau 105-ul spre Apaca, să ajung la cursuri. Și când am ajuns în intersecție. Am fost făcută fleașcă din cap până-n picioare de-un dobitoc. Și uite așa m-am întors iar și m-am schimbat. Și am pierdut 105-ul. Care apoi nu mai venea.

Am ajuns și la cursuri. Iar la cursuri am aflat că adeverințele conform cărora se echivalează trecerea bacalaureatului, adeverințe care au fost deja eliberate și după care s-au făcut copii legalizate, nu sunt bune. Alte adeverințe au fost eliberate de minister. Așadar toate adeverințele eliberate sunt nule. Bani dați degeaba pe legalizări. Trebuie să ridicăm luni alte adeverințe, cele aprobate de minister. Adeverințe care au diferit doar faptul că într-un col al paginii scrie că sunt avizate de minister. Sau ceva în genul ăsta. Și uite cum pierd eu o zi de înscriere, adică ziua de luni, când nu e aglomerat și o să stau la coadă marți, când o să se înghesuie toți. Sincer nu înțeleg de ce au eliberat niște adeverințe care nu au fost aprobate de minister. Care vă e frate logica? Ziceți-mi și mie, să înțeleg și eu. Că na. Mai sunt și proști ca mine, bătuți în cap, care nu înțeleg ce și cum. Noi vrem explicații, dacă să poate și nu cumva sunteți și voi mai proști ca noi (adică ăia care au creat toată chestia asta cu adeverințele).

Și de aici ghinionul meu s-a încheiat. În afară de o stare de oboseală nu m-a mai lovit nimic. Chiar și 105-ul l-am prins din prima când am ieșit de la cursuri. Și ca să vedeți că sunt fată de treabă, nu vă mai bat la cap cu lucruri care și așa nu vă interesează. Închei aici. Fila asta de jurnal își are punctul fix aici. Punct.

12 gânduri despre &8222;11- zi cu ghinion&8221;

  1. Adeverintele au fost eliberate tot de minister (check here: http://www.edu.ro/index.php/articles/19805), doar ca au fost probleme cu diplomele de bac si nu au putut sa le printeze (check here: http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Educatie/Absolventi+liceu+diploma+bacalaureat+ancheta+DNA)

    Probabil ca ar fi fost dragut sa te informezi inainte despre ce era vorba si sa iti exprimi frustrarea nu fata de ploaie, care e ceva normal si natural, ci fata de incompetenta ministrilor si a ministerelor. Asta daca vrei sa faci blogging de calitate, ca altfel, mai bine citesc facebook-ul si aflu mai multe.

    • Draga mea… știu că adeverințele au fost eliberate de minister. Era și logic să fie așa. Adeverințele alea sunt modelul de anul trecut. Modelul de anul ăsta precizează valabilitatea lor (de un an) și faptul că sunt aprobate de minister. iar link-ul respectiv este modelul de adeverință care ni s-a dat ȘI NU ESTE BUN. Pentru că s-au decis abia după ce au fost eliberate adeverințele respective că vor să scoată altele.
      Argumentul tău (primul) este irelevant, scumpa mea. „Adeverințele au ost eliberate tot de minister, doar că au fost probleme cu diplomele de bac și nu au putut să le printeze”… Diplomele de bac oricum nu se printau acum. Diplomele de bac le avem abia la începutul anului universitar. Iar adeverințele astea nu au nicio legătură cu diplomele de bac și eliberarea lor. Adeverințele astea se dau mereu imediat după bac, pentru că diplomele nu se eliberează imediat după bac. Tocmai de aia se dau adeverințe.. ca să te poți înscrie. deci nu. Nu are legătură.
      Și 2. Nu mi-am exprimat frustrarea față de ploaie. Îmi place ploaia. Mi-am exprimat frustrarea față de dobitocul care a trecut prin balta aia cu viteză. Ce naiba să am eu cu ploaia? Ce vină să aibă ploaia?
      Și dacă nu-ți place ceea ce scriu nu ești obligată să citești absolut nimic.
      Și 3. M-am informat foarte bine. Ceea ce știu eu este ceea ce ne-au transmis de la secretariat, adică ceea ce știu toți elevii absolvenți de liceu. Ceea ce mi-ai trimis tu, primul link este adeverința pe care o am eu acum și nu-i bine, iar al doilea link despre diplomele de bac care n-au legătură cu situația asta. Eliberarea adeverințelor, oricum se făcea că nu-ți dă nimeni ție diplomele de bac.

      • De obicei (iar vorbești tu din auzite), diplomele de bac se dau la începutul lui august cel târziu, pentru că universitățile nu pot să te înscrie dacă nu ai bac-ul luat. Problema ta dacă mă crezi sau nu. Iar link-urile pe care ți le-am dat sunt actualizat recent (cele de la minister), iar prima ta adeverință CU SIGURANȚĂ a fost la fel ca cele de anul trecut

      • Păi vezi că nu vorbesc din auzite… asta ziceam și eu.. adeverințele atestă faptul că ai luat BAC-ul. Și se eliberează după înscrierea la facultate. După Admitere. Și după toate cele. Anul ăsta se vor elibera la începutul lui septembrie, conform ultimelor spuse ale celor de la minister.
        Actualizările alea pe care mi le-ai trimis tu, sunt de la adeverința care nu-i bună. Vrei să-ți fac poză la adeverința de o am să vezi că-i la fel. Asta nouă, pricepe, nu-i ca aia de mi-ai trimis tu link. Asta nouă are scris pe ea că e aprobată de minister, iar jos valabilitatea de un an. Cred că aici tu vorbești din auzite. Eu nu m-am informat de pe net sau de la știri. Eu m-am informat la școală, locul unde informațiile sunt primite concret și exact.

  2. Nu a fost cu ghinion, draga mea, doar a început prost. Dar fii optimistă, că tot ce începe prost se termină cu bine. Nu te consuma cu ce a mers rau, bucură-te că până la urmă eşti sănătoasă şi mergi mai departe. Ăsta e Bucurestiul, aglomerat şi plin de grobieni până în cele mai înalte poziţii din minister. Crezi că era cu adevărat important ca adeverinţele alea să aiba o anumită formă?* Atâta timp cât poartă ştampila liceului, ar trebui să fie valabile, sunt acte oficiale. Dar de ce să nu ne scărpinăm noi pe dos, dacă un dobitoc din minister îşi justifică astfel salariul gras? Ei se scarpină în fund şi după aia zâmbesc satisfăcuţi de parcă scopul lor în viaţă ar fi să-şi bată joc de oameni. Trăim în România lor.

    • Cu siguranță și diplomele astea ar merge. Sau măcar, dacă nu sunt valabile, nu trebuia să le elibereze și să le legalizăm.
      Și ieri nu prea aveam cum să mai fiu optimistă :)). Optimistul meu a fost luat de ploaie și de apele Dâmboviței!

Spune-mi părerea ta!

