Lipsă de cuvinte

N-am mai scris pe aici de ceva timp. Iar asta nu pentru că nu aș avea ce să scriu, ci pentru că nu mai am timp să-mi găsesc cuvintele. Nu mai am timp să le aleg și să le aștern frumos aici.

Am atâtea și atâtea subiecte despre care aș putea să scriu și despre care aș vrea să scriu. Dar cum să fac oare asta când și acum leg aici literele astea printre salată de vinete cu pâine și sistemul digestiv? Că na… când nu te cuprinde tot anul frica privind examenul de admitere, te cuprinde acum. Așa că i-am ascultat sfatul mamei, lăsând la o parte blogul, cel puțin pentru o scurtă perioadă de timp. Iar mamă, dacă citești acest articol.. vezi, vezi, vezi, vezi, să mai zici tu că-s eu copil neascultător… acum ți-am ascultat sfatulphbbbbtphbbbbtphbbbbt. Iar asta dovedește ce îngeraș de copil ai tu.

admitere medicina

Sursă Imagine: Google Images

Probabil vă întrebați ce-am mai făcut. Dacă aș sta să analizez cum trebuie, aș zice că am învățat, dacă aș analiza și mai bine, aș zice că parcă n-am făcut nimic și mă întreb când naiba a trecut o săptămână de când nu am mai scris pe aici. Timpul trece fără să-mi dau seama. Și trece fără să-mi lase ceva în urmă. Pur și simplu trece, iar eu, copil mic ce sunt, nici măcar nu-mi dau seama că face asta. Poate doar după mult timp observ și eu că a trecut (de obicei nu prea observ eu lucruri sau persoane decât după o lungă perioadă de timp). Dar na. Ce să și faci. Nu toți suntem perfecți.

Dar totuși, ce-am făcut concret? Biologie și chimie. M-am și plimbat. Am încercat să ies din starea asta apăsătoare și stresantă. Dar nu. N-am reușit. Totuși, măcar am încercat. Iar încercarea asta a mea e un pas înainte, nu?  Până la urmă, încercarea moarte n-are.

Când am să mai scriu? Nici asta nu știu. Probabil după admitere. Atunci cu siguranță o să-mi găsesc cuvintele și am să pot să le aduc împreună aici, în ața voastră. Dar nu vă pot promite nimic. Depinde doar de rezultatul admiterii, rezultat care sper să fie unul favorabil pentru mine. Adică să intru la Medicină Generală la fără taxă. Ăsta-i singurul meu scop. Să obțin un punctaj suficient pentru această încadrare. Asta-i tot ce-mi doresc. Și sper să reușesc.

Totuși, zilele astea am să anunț câștigătorii concursului cu vouchere valabile în magazinele DHS Bike și Smart-Baby. Primii doi sunt aleși. mai trebuie ales cel de-al treilea câștigător.

Și pentru că stresul pentru admitere îmi pune deja frână la mâini să nu mai scriu, am să îmi închei postarea asta aici. Dar am să revin eu. Promit că am să revin curând.

18 gânduri despre &8222;Lipsă de cuvinte&8221;

Spune-mi părerea ta!

