Din seria: Ce mai face floarea mea? #2

Pamfy a crescut!

Nu am mai vorbit de o săptămână și ceva despre floarea mea și nici nu v-am mai spus ce face ea. Pentru cei care nu știți deja, pe floare o face Pamfy și participă în cadrul concursului organizat de Silan, în cursa celor opt (8) săptămâni de prospețime, iar acesta este cel de-al doilea articol din Jurnalul lui Pamfy (asta înseamnă #2, în caz că nu v-ați prins).

Pe Pamfy, din păcate, a trebuit să o părăsesc pe perioada pregătirii mele pe ultima sută de metrii pentru admitere, așa că am lăsat-o în grija mamei. Din câte mi-a povestit mama, Pamfy a crescut și s-a făcut tare frumoasă. Și îi e dor de mine. iar cum Pamfy va citi cu siguranță articolul despre ea, am să-i mărturisesc că și mie îmi e dor de ea. Dar o să ne revedem curând. Asta dacă iau admiterea și nu mă arunc în Dâmbovița în caz contrar. Ups.

Revenind la Pamfy, cică este încântată de apa de la Târgu-Jiu și îi priește atmosfera. iar asta o să vedeți și voi din pozele de mai jos. Îmi cer însă scuze pentru calitatea pozelor. Știți voi… părinți care nu se pricep prea bine cu tehnologia telefoanelorbig grin.

Să vă spun mai multe despre Pamfy? Are frunze de un verde crud și sănătos (dovada că este îngrijită bine) și multe, multe, multe, multe petale roz și frumos deschise parcă special să ne încânte pe fiecare din noi cu dulceața lor, căci oricine o vede pe Pamfy se îndrăgostește pe loc de ea.

Altceva, despre Pamfy, nu aș mai putea să vă spun. Poate doar că îmi ține locul pe lângă mama. Că acum ea e copilașul de care trebuie să aibă grijă zilnic, să pape și să clească male și flumoasă. Așa ca mine. Bine. Mai mare ca mine. Și, am vaga impresie că mi-a ocupat camera. Iar asta nu-mi place. Am o problemă cu tot ceea ce-mi ocupă camera, mai ales în lipsa mea. A meu. A meu. A meu. A meu. A meu!!!!!!!!

Și pentru că timpul nu-mi mai permite să vorbesc despre Pamfy, am să vă las pozele cu ea și am să mă retrag printre rândurile mele de anatomie.

12 gânduri despre &8222;Din seria: Ce mai face floarea mea? #2&8221;

Spune-mi părerea ta!

