Atunci când se aliniază planetele…

Voi credeți în destin? În coincidențe? Ori chiar în alinierea planetelor în favoarea voastră?

Eu cred! Pentru că în timp ce planetele mi se aliniau, destinul m-a purtat până aici printre mii și mii de coincidențe, căci dacă nu ar fi fost destinul, călăuza mea, aș mai fi fost eu oare aici, fix în același punct? Poate că nu. Sau poate că da?

aliniere planete

Sursă Imagine: Google Images

Discutam, cu cineva, chiar ieri, despre un credit bancar și despre ce am face noi cu creditul respectiv. Iar azi, asta ca să vedeți că există coincidențe, planete aliniate și destin, sunt nevoită să răspund la următoarea întrebare:

„Dacă ai avea de unde să împrumuți o sumă importantă de bani, ce dorințe, sau visuri, ți-ai îndeplini?”

Și cum răspunsul la întrebare este chiar discuția despre care vă vorbeam mai sus, am să continui cu ea, din două puncte de vedere diferite. Al meu și al lui, cel implicat printre dorințe și visuri.

El, dacă ar avea de unde să împrumute o sumă importantă de bani, și-ar lua un aparat de fotografiat. Și chiar exista opțiunea să-l plătească în rate, prin credite la diferite bănci. Cum însă nu are încredere în bănci, s-a dat bătut și a renunțat.

Eu, dacă aș avea de unde să împrumut o sumă importantă de bani, mi-aș construi casa mult visată, departe de lumea asta dezlănțuită, undeva între două piscuri, înconjurată de pădure, pe marginea unui lac. Mereu am visat, ca după ce-mi voi petrece o mare parte din viață printre betoane, să mă refugiez undeva într-un mijloc de lume, de parte de agitația orășenească, un loc feeric, care ar încânta orice privire și orice simțire. Și ce loc să fie mai potrivit dacă nu inima muntelui, pe marginea unui lac și cu o suprafață considerabilă de pădure în jur? Ce loc să fie mai frumos, dacă nu acela unde soarele, luna, stelele și cerul sunt mai aproape de tine, atât de aproape încât parcă ai impresia că le poți atinge, iar zi de zi și noapte de noapte, te poți lăsa mângâiat de ele?

Și dacă tot vreau o casă într-un astfel de loc, aș vrea să fie toată din lemn. Și să aibă parterul și mansarda. O sufragerie mare, la parter, cu șemineu și ferestre cât peretele, care să dea spre lac și un vârf de munte. O cameră cu o bibliotecă și multe cărți, care să aibă un loc ca cel de mai jos, perfect pentru citit. Parcă cititul merge mai bine cu o priveliște de o minunăție de nedescris. O bucătărie, tot la parter și o baie. Iar sus, la mansardă 3 dormitoare și o baie. Că na. Eu+1. Copil. Musafiri. Bla bla-uri din astea. Și toată să fie din lemn. Și să aibă covoare pufoase. Și geamuri mari, prin care să se vadă muntele… și lacul… și pădurea. Și să fie chochetă, aranjată în stil vintage.

Iar acum, poza promisă:

 

loc de citit

Sursă Imagine: Google Images

Da. Cam așa ar arăta locul ăla, despre care vă spuneam că mi-l doresc, din bibliotecă. Și da, cam asta aș face eu, dacă aș avea de unde să împrumut o sumă mare de bani. Și cum vreau ca toate visele mele să devină realitate, fiind o încăpățânată și jumătate și luptând pe zi ce trece mai mult și mai mult în vederea atingerii lor, am descoperit ceva ce se numește AVBS CREDIT. Hmm da. Plănuiesc, ca într-un viitor, să-mi fac un credit pentru îndeplinirea visului mult așteptat. Și cum sunt o persoană căreia îi place să riște, chiar dacă îi e frică și ei de bănci, sunt dispusă a încerca și această variantă. Iar ca totul să fie mai ușor, pentru a simplifica lucrurile, creditul poate fi făcut downloadând Aplicatia AVBS Credit, chiar pe telefonul mobil, aplicația fiind disponibilă pe smartphone-urile cu Android și iOS că na.. tehnologie la puterea infinit. Descarci aplicația gratuit, introduci codul unic 0001 și aplici pentru creditul mult dorit. În cazul meu, pentru casa care tocmai v-a fost descrisă mai sus.

Iar acum, dacă eu v-am povestit ce aș face dacă aș avea de unde să împrumut o sumă mare de bani, vă lansez și vouă aceeași întrebare, în speranța de a-mi satisface curiozitatea și a primi răspunsurile voastre în comentarii.

19 gânduri despre &8222;Atunci când se aliniază planetele…&8221;

  1. Fiecare va face ASA CUM ESTE…Multi cred ca banii te pot schimba…?! Nici vorba, iti vor accentua defectele…
    Este valabil pentru orice in viata…mai putin atunci cand te hotarasti s-o CONSTIENTIZEZI, s-o gandesti cu INIMA ta…NU din auzitelea, cititelea sau aflatelea pe la colturi. NU ! Cu tine insuti, in camp deschis, in ploaie sau ninsoare…dar cu devotiune, animat doar de faptul…CA ASA NU SE MAI POATE…

    • Nu cred că banii schimbă. Cred că e vorba de puterea fiecăruia de a ceda. Banii sunt niște hârtii. Nu pot face nimic. Noi le dăm putere banilor și uităm de noi :). Iar dacă noi nu le dăm putere și în tratăm pur și simplu la fel ca înainte, indiferent de numărul pe care îl deținem, nu cred că putem fi schimbați.
      Iar eu aici vorbeam despre un vis. Ce mi-aș îndeplini eu dacă aș avea o sumă mare de bani. Nu despre schimbarea pe care banul ar putea să o aibă asupra mea..

      • Absolut deloc. Nu ai dreptate. Dar deloc. Visele nu sunt iluzii. Visele se pot îndeplini și de-a lungul anilor, puțin câte puțin să se construiască casa aia pe care eu o visez.
        Așa, hai să nu mai avem vise, să nu mai evoluăm noi ca ființe, să nu mai descoperim, bla, bla, bla… sau ce? Ăsta e un viciu. Să te sperie orice, să te închizi într-o carapace și să nu mai visezi. Să nu speri. Să nu lupți pt ceva pe care ți-l dorești :).

      • Mmda…INTOTDEAUNA ai dreptate…
        Stii cine este scalavul perfect…ala care se crede liber…
        Nu exista decat REALITATEA, iar faptul ca tu o construiesti din vise…dovedeste exact ce spui despre mine…Paiul cu barna…
        Oricum nu vreau sa te mai conturb..si asa esti confuza. Tu esti mai batrana ca mine…si chiar nu vrei sa afli cati ani am in buletin.
        Nimeni nu poate fi speriat de vise, de iluzile construite pe trecut…Tu habar nu ai ce este prezentul…Visele sunt raspunsul trecutului la faptul ca nu poti constientiza PREZENTUL. te sperie realitate si te refugiezi in idealuri. Ai dreptate sa te sperie atata timp cand n-o constientizezi. Si mai pretinzi sa fii apta sa descoperi?! Ce? Vise, minciuni, iluzii. Asta a facut omenirea de mii de ani si uite unde suntem…Te pretinzi tanara?! FII astfel, ia viata in piept ASA cum este ea, nu cum ai vrea tu sa fie. Numai plecand de la REALITATE, poti descoperii misterele existentei, aventura ei…
        Nu te mai repezii la mine, ca nu asa se rezolva problemele. Nimeni nu te contrazice…te completeaza…poate,poate. Asta inseamna relationare, nu imbufnari viscerale… Afirmatiile trebuie experimentate, trebuie argumentate, nu arunca cu vorbele ca si cu pietrele. In mine poti sa arunci…nu dor, deoarece niciodata iluzile, confuzile, nu au realitate.

      • OMULE!!! Iau viața așa cum este… trăiesc prezentul! Normal că-l trăiesc… ahh.. nu știi nimic despre mine.. dacă ai știi să descoperi ce este DINCOLO DE CUVINTE.. poate ai înțelege ceva… nu am dreptate.. ți-am mai spus și dincolo.. tocmai pentru că sunt de părere că NU AM DREPTATE și GREȘESC, vreau să descopăr care era DE FAPT, dreptatea.. domne dumnezeule. .. cum poți critica un om când nici măcar NU ÎL CUNOȘTI…
        Iar visele, om bun, sunt alea de le visezi NOAPTEA. Alea sunt iluzii. Ale mele se numesc VISURI… adică speranțele și țelurile. E normal să ai visuri. Visez să devin medic, tâmplar, mecanic auto, inginer… e UN VIS spre care tinzi să-l atingi și vrei să faci asta… asta nu înseamnă că e o iluzie. Tu confunzi lucrurile. ȘI el confunzi.. grav de tot.. din păcate 🙂
        Trăiesc realitate. O realitate crudă și în care supraviețuiesc zi de zi. Nu mă cunoști. Nu spune lucruri despre mine că habar nu ai ce sunt, cum sunt, prin ce trec, prin ce nu trec.

      • Oamooo!!!
        De ce te consideri criticata? Cine se considera astfel daca nu ORGOLIUL tau, EGOUL tau? Am 8 sau 9 articole despre ego…CITESTE-LE si atunci vei afla ce este cu adevarat confuzia in care te afli, nu pentru ca o spun eu.
        Visele cu ochii deschisi sunt CELE MAI PERICULOASE. Ele dovedesc ca traiesti in trecut cu sperantele viitorului. PREZENTUL nu viseaza, se are pe el insusi intr-o atat de mare suficienta, incat nu-l poate cuprinde…
        Spui ca traiesti o realitate cruda…SPUNE-O ASTA CONTEAZA…Nu te mai da dupa cires in piruete elegante spunand despre cum “arzi” tu…
        Nu vreau sa-ti distrug mitul despre tine, un mit cu care te legeni…(vezi sa nu te ia somnul)…dar trebuie sa mai tii cont si de aripa cealalta a zborului. Tu vrei sa zbori intr-o aripa, doar cu aripa care crezi tu, ca te reprezinta. Eu nu vad la tine NICI o aripa…INCA…DOAR de tine depinde sa-ti folosesti energia debordanta…in spre auto-cunoastere, in spre dezvoltarea adevaratelor aripi, largi cat cerul… Atunci nu vei mai fii asa de categorica, nu vei mai concluziona batand nervoasa din picior ca nu esti inteleasa.

      • Nici măcar nu am vorbit despre critică. Iar spun una și tu cu totul altceva. Eu am să mă opresc aici. Se spune că cel mai inteligent cedează. Nu am să mai continui să răspund la comentariile astea care nu au nicio legătură cu ceea ce am scris eu.

Spune-mi părerea ta!

