Vreau să-mi zugrăvesc camera… idei?

De ceva timp, ai mei vor să-mi zugrăvească camera. Să-mi dea jos albastrul cerului senin cu buline albe, iar în loc să apară altceva. O altă culoare. Sau mai multe. Că eu am mai mulți pitici pe creier, iar ei s-au împărțit în trei tabere. Unii vor roșu, alții vor verde și ceilalți vor negru cu alb. Așa că, ca să-i împac pe toți, am ales să le folosesc toate cele trei idei. Iar camera mea să fie o dungă roșie (ca aia de pe buletin) și o dungă verde, în mod alternant, delimitate de o fâșie nu foarte subțire, dar nici foarte groasă, de negru. Și tavanul să rămână alb. Și uite așa, dragii mei pitici, care de altfel sunt tare mulți la număr, vor trăi în continuare în pace și armonie, fără să mai ducă între ei lupte seculare. I-am împăcat pe toți. Și-așa vor trăi fericiți până la adânci bătrâneți. Sau până vor găsi un alt subiect de ciondăneală. Că na.. pitici nebuni.

Dacă aveți și voi idei, opinii, păreri, despre cum aș putea să-mi zugrăvesc camera, le aștept cu cea mai mare plăcere și dorință de a le afla… că na.. de ce nu le-aș face în ciudă tuturor piticilor din dotare prin pur și simplul fapt că nu le iau în considerare doleanțele cu privire la propria mea cameră? Deci da, vă aștept părerile, dacă există și dacă doriți să mi le împărtășiți. Mulțumesc anticipat.

Iar dacă nu ați înțeles ce am vrut să zic prin albastrul cerului senin cu buline albe, ei bine priviți poza de mai jos. Și imaginați-vă bulinele albe și fundalul albastru de cer senin.

perete cu buline

Sursă Imagine: Google Images

Însă, zugrăvitul ăsta nu-i chiar așa floare la ureche. Nu poți lua pur și simplu trafaletul, să-l bagi în cutia cu vopsea și apoi să te apuci să-ți pictezi pereții. Deși, la început, chiar credeam că așa se face și nu înțelegeam de ce nu mă lasă nimeni să arunc pur și simplu cu vopsea pe unde apuc. Treaba este mult mai complicată. Se curăță zugrăveala actuală de pe perete (m-am gândit mult, sincer, cum să evit pe-pe… și tot n-am reușit – cred că nu m-am gândit destul), se dă cu niște soluții să fie curățat bine de tot, se finisează (iar aici includem toate etapele de finisare ale unui perete, câte or fi ele), iar abia apoi se zugrăvesc pereții (și aici includem toate etapele de zugrăvire, că da… îs mai mulți pași). Tocmai de aceea, pentru ca toate aceste etape să fie făcute ca la carte, am nevoie de un zugrav. Și încă suntem în căutarea lui, căci majoritatea merg pe principiul meu anterior: dă vopseaua… și hai cu ea pe perete.  Și nu zic că nu merge, ba din contră… merge. Un timp foarte scurt, până se decojește vopseaua de pe pereți (pe-pe-ul vieții).

Iar acum că tot am adus  în discuție: „dă vopseaua… și hai cu ea pe perete”, sunt tare curioasă de ce oamenii din ziua de azi merg pe gândirea mediocră de: „hai că merge așa!”? De ce, dacă tot au o meserie, nu și-o fac cum trebuie de la un capăt, la celălalt? Adică, de e lucrurile se fac pe jumătate, sau chiar pe sfert, când ele pot fi făcute exact așa cum trebuie, iar lucrurile să evolueze și să meargă din ce în ce mai bine. Dar nu, nu cred că mi se va putea răspunde la întrebarea asta, astfel încât răspunsul să fie pe placul meu.

12 gânduri despre &8222;Vreau să-mi zugrăvesc camera… idei?&8221;

    • Mulțumesc frumos. Stai așa să găsesc zugravul. Și apoi să mă hotărăsc cum vreau să fie… că apoi, pun omul, după ce zugrăvește, să zugrăvească la loc.. pe principiul că m-am răzgândit și nu-mi mai place așa… trebuie să am o idee fixă în minte, nu mii de oscilații. :))

Spune-mi părerea ta!

