Ce să vezi în România?

Vorbeam, acum ceva timp, răspunzând unei provocări, despre 5 obiective turistice care ar merita vizitate de un turist străin în România, cât și de cetățenii acestei țări, articol care poate fi citit aici. Pe atunci, lumea încă cerea păreri și căuta, prin alții, locuri bune de vizitat. Locuri care altora le plăceau, sau locuri care altora nu le-au plăcut, să nu le viziteze nici ei. Eu însă sunt de părere că trebuie vizitat tot ce se poate vizita, indiferent de părerile celorlalți. Gusturile sunt variate, iar ceea ce nouă ne place sau nu, pentru ceilalți poate fi chiar invers.

În articolul respectiv, recomandam 5 locații, anume:  Castelul Bethlen-Haller, Zona turistică Sohodol, Vulcanii noroioși, sculpturile lui Brâncuși (că na.. plaiuri mioritice) și Castelul Peleș. Acum, în acest articol, nu am să vă mai recomand locuri, ci am să las o aplicație să o facă în locul meu, anume aplicația CeSaVezi în România.

ce sa vezi in romania

Sursă Imagine: CeSaVezi în România

Harta Cesavezi pe mobil (eu zic să o și descarci – click pe cuvintele anterioare), oferă posibilitatea de a vizualiza, pe telefonul mobil, toate obiectivele turistice din zona în care te afli, pe o arie de 15-20 de km, dându-ți posibilitatea de a filtra informațiile de care ai nevoie (spre exemplu: restaurante, drumuri, mănăstiri, castele etc.). De asemenea, dacă prin intermediul aplicației găsești un obiectiv turistic pe care crezi că musai trebuie să-l vizitezi, aplicația îți oferă posibilitatea de a-ți face un traseu din locul în care te afli, până la obiectivul respectiv, adică oferă în cadrul ei și aplicația de gps.

ce sa vezi in romania

Sursă Imagine : CeSaVezi in Romania

Ceea ce îmi place însă cel mai mult la această aplicație, este faptul că pe lângă crearea unui traseu și afișarea tuturor locurilor de care tu ai nevoie (restaurante, hoteluri, drumuri, obiective turistice), ea oferă și câteva detalii esențiale despre fiecare loc în parte, fapt ce te convinge dacă locul merită într-adevăr vizitat sau nu. Pentru mine cel puțin, oferirea detaliilor despre anumite obiective turistice, îmi definitivează decizia de a vizita acel obiectiv într-un procent de 90%.

ce sa vezi in romania

Sursă Imagine: CeSaVezi in Romania

Detaliile de mai sus sunt însă un sumar, pentru detalii mult mai amănunțite, trebuie să vă duceți pe „Detalii complete” din partea dreaptă jos.

Eu am descărcat aplicația și am observat că pe lângă cele spuse de mine mai sus, ea oferă informații și despre starea meteorologică din locul respectiv. Chestie care mie mi se pare chiar foarte tare. E util să știm câte grade sunt, dacă e însorit sau nu în locul respectiv, dacă plouă etc.

ce sa vezi in romania

Sursă Imagine: CeSavezi in Romania

Cred că este o aplicație care merită descărcată și folosită în vacanță și nu numai, ea poate fi folosită și pentru documentarea personală despre anumite locuri și clădiri. Pentru a afla multe lucruri noi și a descoperi locuri care nici nu credeam că există. Vă invit și pe voi să o descărcați, fie pe Android ori iOS, căci este disponibilă în ambele versiuni, după cum bine veți putea vedea și pe site.

Călătorii plăcute, oriunde vă vor purta gândurile și pașii, prin această țară minunată!

4 gânduri despre &8222;Ce să vezi în România?&8221;

Spune-mi părerea ta!

