Din seria: Ce mai face floarea mea? #4

Cu riscul de a mă repeta și a vă spune pentru a nu știu câta oară același lucru, am să mai fac asta încă o dată. Am să mă repet spunându-vă că acest articol face parte din seria „Ce mai face floarea mea?” și participă în cursa celor 8 săptămâni de prospețime, provocare de la Silan.

Înainte de a vă vorbi despre cum și cât a mai crescut Pamfy, dar și despre cât de bucuroasă este să apară din nou, aici, pe blog și să vă împărtășească din jurnalul ei propriu și personal, am să vă spun despre surpriza celor de la Silan, anume floarea de lemn portocaliu cu verde, pe care am primit-o drept cadou pentru interesul acordat creșterii trandafirașului meu. Alături de floricică, m-au încântat cu un mesaj tare drăguț, mesaj pe care îl veți putea citi și voi în poza de mai jos.

silan

Sursă Imagine: arhivă proprie

Mulțumesc Silan!

Ajunsă în cea dea patra săptămână completă de îngrijire și cea dea cincea incompletă, trandafirul meu roz, Pamfy, crește pe zi ce trece. Are mai multe frunze verzi deschise și pare că vrea să-și păstreze coloritul bicolor, adică cu două nuanțe de verde, unul închis la bază și altul deschis spre vârf, desigur, asta până când bobocii vor înflori și va apărea și rozul prin peisaj.

Și dacă tot i-au dat frunze verzi, Pamfy s-a mai și înălțat. Crește pe zi ce trece, se lungește și pare-se că vrea să atingă tavanul cu boboceii ei.

Mă așteptam, ca după ce i-au apărut boboceii săptămâna trecută, de data aceasta să vorbesc despre florile care i-au apărut. Din nefericire însă, Pamfy doar a crescut în înălțime și în numărul de frunze, iar bobocii s-au făcut puțin mai măricei, fără să înflorească. Sper însă, ca în articolul viitor să ne încânte cu frumusețea lor, înfloriți, iar mie să-mi îmbie casa cu mirosul lor plăcut.

Dar, cum ora asta este destul de târzie pentru Pamfy, iar ea a fi trebuit să fie de mult la culcare ca să crească mare și frumoasă, nu o să vă mai ținem rătăciți printre cuvinte, ci o să vă încântăm cu cât de frumos a crescut Pamfy în ultima săptămâna. E de nerecunoscut.

Spune-mi părerea ta!

