Tata e pe barba lui!

Deși nu am barbă și nu știu ce înseamnă să fiu #pebarbamea, am să scriu despre cum este scumpul de taică-miu pe barba lui. Totuși, chiar și noi, femeile, știm ce înseamnă să fim pe barba noastră, dar doar din punct de vedere anatomic, căci cu toții avem barbă, fie noi femei sau bărbați. Rămânând însă doar în sfera părului facial, ne întoarcem la bărbați.rolling eyes

Da. Tata e pe barba lui. Și îmi pare rău că nu am permisiunea lui de a pune aici o poză să-mi vedeți și voi tatăl meu popă (da.. îi spun popă pentru că are barba mare, nu pentru că ar purta sutană sau ar ține slujbe la biserică).

barba

Source: saveabeard.tumblr.com

Tatăl meu are barbă de când îl știu, iar barba de mai sus chiar seamănă cu a lui. Desigur, exceptând faptul că tata are multe fire albă (scoase de mine.. cică…no talking). Sunt prea puține momentele când l-am văzut fără barbă. Și tocmai pentru că sunt așa puține, am zis mereu că ar trebui declarate sărbători naționale, sau chiar internaționale. De ce nu o face? Păi, cât ține sezonul rece, îi e frig fără barbă, iar cât ține sezonul cald, îi e mult prea lene. Așa că nici nu o tunde și nici nu o bărbierește.sigh

Totuși, deși l-am văzut pe taică-miu, de câteva ori în viața asta, fără barbă, vă spun, sincer și cu mâna pe inimă, fără degete încrucișate, că de când mama m-a făcut pe mine, nu l-am văzut niciodată fără mustațăsurprise. Cel mult a tuns-o. În rest, mustața a stat la locul ei, mare și stufoasă, să mă zgârie pe mine de fiecare dată când îmi dă pupici părintește. Ar fi o mare provocare pentru mine să-l conving să-și dea și mustața, dar și barba, jos, în același timp. Așadar, dacă aveți idei de convingere, sunteți liberi să vă folosiți de libera exprimare în comentarii. Apropo.. dacă ziua aia va exista, vreodată, în viața asta și nicidecum în cea viitoare, pe cuvântul meu că o voi declara sărbătoare națională și internațională.

M-am întrebat, mereu, ce o fi așa greu să te bărbierești, măcar, o dată, la două săptămâni. Sau hai și o dată pe lună. Nu am găsit un răspuns. Iar scumpul meu tată, la cei 47 de ani ai lui, nici atât. Voi rămâne mereu în dubii și, probabil, nu voi afla nicicând răspunsul.confusedconfusedconfused

Și ca să-l pârăscsmug, că na, de ce nu aș spune asta în fața tuturor cititorilor mei?, i-am adus, din bănuții mei strânși cu multă sudoare, când am fost în Germania, o mașină de bărbierit. Și a folosit-o cei drept. De două ori în trei anithumbs up. Hai că e ceva, nu? Iar acum, când îi strig că i-am luat mașină de bărbierit și că mă zgârie și-l ameninț că nu-l mai las să mă pupe în viața lui dacă nu se bărbierește, el îmi răspunde calm că-i vina mea, cu următoarea replică: „Ce, te-am pus eu să-mi ei DOAR mașină de bărbieritit wasn't me? Trebuia să-mi iei și de tuns, ca să o pot tunde pe asta mare și să o bărbieresc pe cea mică, că asta a ta nu bărbierește barba mare, ci doar pe-a mică. E vina ta!”. Deci, ce mai pot să fac? Să înghit în sec și să-l las cu scuzele lui.

Pentru a vă face un scurt rezumat al ciondănelii noastre pe seama bărbii lui, noi doi arătăm cam așa:

cearta

Source: banklawyersblog.com

Ca să vedeți totuși ce copil cuminte are tata și că nu-l fac de râs (în totalitate), vă spun și că, din când în când, atunci când chiar este vreo ocazie specială, dar cu adevărat specială, se mai duce la frizer și-și tunde barba (atenți.. TUNDE!!!) și o lasă de câțiva milimetrii, atâta doar cât să vină la mine și să mă zgârie cu ea pe față sau pe umărraised eyebrows. Știu. Am un tată dulce care mă iubește mult. Și fix ăsta-i momentul când îți dorești să existe și emisiunea „Schimb da tați” și să-l schimbi de tot!big grin

Iar pentru acest articol, nu-i așa că sunt cel mai dulce și mai scump copil, ever, din întreg Universul ăsta mare? Da, da, da!!!love struck

Iar tu, tată, dacă ai citit articolul ăsta până la capăt, ce zici… te bărbierești?batting eyelashes

P.S.: În această vară, Philips lansează provocarea „Fii pe barba ta!”, prin gama de produse Click & Style, două modele de aparate de îngrijire versatile, pentru orice stil. Mai multe detalii găsiţi pe site şi pe Facebook.

 

38 de gânduri despre &8222;Tata e pe barba lui!&8221;

  1. Cred ca daca s-ar barbieri complet, dandu-si jos si mustata, nu cred ca ar mai fi el, cred ca nu ti-ar mai placea de el, cred ca ti s-ar parea total schimbat si uratel, asa ca lasa-l asa cum e el, autentic, tatal tau, si iubeste-l la fel de mult ca si pana acum. 🙂

  2. Ei aş. Cu ofticatul mai greu, cât despre, moş ” eu înaintez în vârstă, in rest am sub 25 aşa că nu am cum să mă oftic. Iar despre barbă ? Aaaaaaaa da face parte din peisaj, iarna ţine de cald şi nu se simte viscolul şi vara face umbră si nu mă arde soarele iar în celelalte două anotimpuri se regenerează. Aşa că slabe speranţe de a fi fără. Asta ca să te oftic căci din punct de vedere al bărbii şi al costurilor în perioada de criză eu fac economii şi anume: consum redus la energie (nu folosesc maşinile electrice şi nu necesită consum pentru a mă încălzi sau răcorii la faţa), nu există timp pierdut, te oftici tu , dacă aş ieşi cu tine fără barbă şi mustaţă ai fii întrebată cine este prietenul tău ,etc. Daaaar poate că o să ai ocazia vreodată să mă mai vezi fără barbă şi cum ai spus şi tu, nu este vina mea „.

  3. Pishky, Pishky, ce dulce eşti tu… Daaa, da.. cel mai dulce copil eşti, fie cum spui 😛
    Eu zic să nu mai insişti că poate-l convingi. Dar îi vine şi lui ideea de te convinge să te tunzi periuţă. Şi ce mai faci atunci? Păi vezi?

    Să îţi trăiască tăticul! Cu tot cu barbă şi mustaţă 😉

    • Știam eu că-s cel mai dulce copil din lume!
      Și, ar trebui să-l conving.. plus că.. ei m-au tuns, de atâtea ori, fără acordul meu, când eram mai mititică, la chelie… el de ce nu s-ar bărbieri și și-ar da mustața jos?
      Ai, ai, ai? De ce? :))

Spune-mi părerea ta!

