Din seria: Ce mai face floarea mea? #5

Astăzi nu am să mai scriu mult și nici nu am să vă mai obosesc cu prea multe detalii despre cum și ce mai face Pamfy. Astăzi sărbătorim în familie faptul că Pamfy a început să-și transforme bobocelul într-o frumoasă floare rozalie.

V-am spus, în ultimele săptămâni, că Pamfy crește și tot crește. Ei bine, Pamfy a crescut și săptămâna asta. S-a mai lungit, puțin mai mult decât o făcuse săptămâna trecută și ne-a oferit o frumușică floarea, care stă să se mărească pe zi ce trece.

Și, pentru că așa cum v-am spus, cuvintele nu le am la mine, căci starea mi le-a furat împreună cu durerile de cap din emisfera dreaptă, vă las doar floarea. O poză cu floricica ei frumoasă. Iar eu… eu mă retrag frumos până mâine. Iar mâine voi reveni din nou aici, împreună cu ale mele cuvinte. Vă las doar pe moment.

Salutați-o frumos pe Pamfy și rămâneți la taclale cu ea! Ei îi va face plăcere să vă ascute laudele și complimentele despre cât de frumoasă e.

floarea pamfy

Sursă Imagine: arhivă proprie

Dacă nu știți încă, Pamfy participă în cadrul concursului 8 săptămâni de prospețime, concurs organizat de cei de la Silan. Amândouă sperăm să câștigăm una din vazele unicat, pictate manual, în cadrul acestui concurs. Pamfy a fost trimisă de cei de la Silan, iar eu, cu tot cu ea, am primit provocarea de a o îngriji 8 săptămâni de zile și de a o ține în viață, Mai avem 2, în afara de asta care e pe sfârșit. Sperăm să reușim, iar Pamfy să crească și mai mare și mai frumoasă!

3 gânduri despre &8222;Din seria: Ce mai face floarea mea? #5&8221;

Spune-mi părerea ta!

