Din seria: Ce mai face floarea mea? #6

Aceasta este penultima săptămână a concursului „8 săptămâni de prospețime”, al celor de la Silan, săptămână în care floarea mea, Pamfy, se prezintă a fi tare frumoasă, înflorită. Concursul celor de la Silan se desfășoară pe parcursul a 8 săptămâni, aceasta fiind a 7-a, dar a 6-a postare pe blog, prima fiind pe Facebook, când am primit efectiv floarea. Sperăm să ne descurcăm cât mai bine și cât mai frumos, până la finalul competiției.

În cea dea 7-a săptămână, că to așteptam noi de ceva timp, Pamfy a adus o mare bucurie familiei și anume și-a transformat bobocul frumos, pe care vi l-am tot prezentat în ultimele săptămâni, în timp ce se dezvolta, într-o frumoasă floare… de-un portocaliu pal.

Desigur, acum stăm cu toții și ne întrebăm cum de, din rozul bobocilor pe care i-a avut atunci când a ajuns la noi, a ajuns să aibă boboci portocalii. Adică, prin ce minune s-a schimbat culoarea unui singur trandafir, că eu cel puțin.. pe cuvânt dacă înțeleg. 

Și ca să vedeți că nu spun nicidecum minciuni, vă prezint, alăturate, cele două dovezi.

Și pe cuvântul meu că-i aceiași floare, în același ghiveci, doar că puțin mai mare, cu mai multe frunzulițe, mai înaltă… și da.. cu flori portocalii, nu roz.

Să fie oare acesta unul din misterele neelucidate ale Universului? Căci, până acum, nu am mai întâlnit ca, aceiași floare, să aibă mai multe culori, nefiind lângă o alta de o culoare diferită, ci singură într-un ghiveci. Careva mă poate lămuri și pe mine? Sau mă lăsați într-o ceață densă și într-o confuzie și uimire de nedescris? Aș aprecia ajutorul vostru, pe bune!!!

Așteptând răspunsul vostru, la întrebarea mea, vă las să o admirați pe Pamfy în toată splendoarea bobocului ei frumos, iar noi, ne auzim, împreună cu Pamfy și, probabil o altă năzbâtie de a ei, săptămâna viitoare.

silan

Sursă Imagine: arhivă proprie

Spune-mi părerea ta!

